התכלית

טרף טרף

New member
הפגאנים עובדי האלילים נכנעו!../images/Emo124.gif

הוכחתי כאן בשיחה קצרה עם נק' הטירוף שבלב שאין לו שום דרך לסתור את אמונתי ולהוכיח שהיהדות שווה במשהו יותר מאמונתי, ולכן להאמין ביהדות כמוה כלהאמין במחומחומחואיזם, בעצם להאמין ביהדות יותר דפוק כי ביהדות יש המון סתירות ובאמונתי אין, וחוץ מללעוג לי נק' הכסילות שבלב התעלם מטענותי וסתם לעג לי כמוצא אחרון.
 

Yali 17

New member
מעניין אותי לדעת.

ישבתי בגוגל וחיפשתי את החומחומו הזה, ולא מצאתי לו זכר - מוזר לא ? אם אתה טוען שחמחומו ברא את אלוהים ואיפשר לה' לברוא את העולם. מדוע נכתב בספר שבו מפורט תהליך הבריאה, שאופשר על ידי האל חמחומו " ה' אחד ואין מלבדו אחר " - " שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד " - " אני ה' אלוהיך לא יהיה לך אלוהים אחרים מעל פני " ??? אגב, איני מבקשת הוכחות לקיום היצור הזה, אבל אשאל אותך 3 שאלות : 1. האם המצאת את שמו של היצור הזה ? כן או לא ! אל תתחכם. 2. אתה טוען לקיום חומחומו היש ספר, מגילה, כתב עט, עם, כת, כיתה, כיתונת, אגודה שמאמינה בתאוריה הזו ? באל הזה ? 3. היכן שמעת על השם חמחומוחמו ?
 

טרף טרף

New member
לא מוזר, עד עכשיו הוא לא התגלה

ובעוד 156 שנה רוב העולם יאמינו בו, התורה היא סתם אוסף סיפורים, איני המצאתי את שמו כך הוא התגלה בפני. תוכיחי שאני טועה מנין לך שהשם אלהים הוא מקורי ולא הומצא ע"י אנשים?
 

חיימוo

New member
כל אחת מאיתנו נוצר בתהליך ביוכימי

לחלוטין ברחם הנקבה, והתכלית היא סוביקטיבית ולא אוניברסלית.
 
פפששש ,אם כך..

אני במקום ממציא הדת הייתי מוכר עגבניות בשוק,מרוויחים יותר! בדוק.
 

טרף טרף

New member
לא נכון, בהמצאת דת תרוויח גם עבדים

בחינם שיעשו מה שתגיד, ותעבוד פחות קשה מאשר מוכר בשוק. סתכל מה קורה בבני ברק ומאה שערים כמה עבדים יש שם שלובשים מדים מיוחדים ומחויבים להישמע לרבניהם=שוביהם הארורים, ואם מנסים לעזוב את הגהינום הזה אז משפחתם תהיה מחויבת להתנכר להם, אוח מחומחומחו ינקום ברבנים הרשעים הללו.
 
ושוב שקר.

א.דברו קודם על "מוכר תכלית" - ממציא דת. ב.מי שמכיר את גדולי הרבנים מקרוב יודע בבירור שהדברים הם לא כך, פסיקה של גדול תורה אמיתי מלווה בהרבה ענווה,ירא"ש ומטרה כנה לאמת. אני מקווה שאתה מדבר מחסרון ידיעה ולא מתוך מטרה זדונית לשקר.
 

טרף טרף

New member
אדמו"ר-ממציא מיני דת

להמציא דת חדשה היום מאפס זה קשה, אבל היום יש את הדתות הקיימות שבתוכן שרלטן מקצועי יכול לתמרן די טוב, למרות שאני עכשיו שוקד על הפצת דת האמת שהיא נחשבת "חדשה" למרות שמחומחומחו קיים מאז ומעולם ואין לך שום דרך לסתור אותי אלא רק להאשים אותי בשיגעון שלך. אתה באמת עד כדי כך תמים ורוצה לומר לי שאתה חושב שלרבנים אין שום אינטרס בפסיקותיהם אף פעם? ספר את זה לילדים בכיתה ב' שמאמינים לזה...
 

מיכאל ג

New member
אין תכלית. השאלה האמיתית היא

מדוע האדם המערבי חושב שיש תכלית? אולי כדאי לערוך איזה מחקר בשבטים פרימיטיביים ולראות אם הם בכלל מכירים את השאלה וזו אכן שאלה "טבעית" שעולה אצל כל בני האדם, או שזו סתם המצאה של היהדות.
 

טרף טרף

New member
יפה, לפי מה שאני יודע לגבי המזרח

שלפי הבודהיזם (ונראה לי גם ההינדואיזם) העולם קיים כאשליה וכך זה ניצחי, הנשמה עוברת עוד ועוד גלגולים לפי הקארמה, אם האדם רוצה אז הוא עושה את המאמצים לצאת ממעגל הסבל ולהגיע לנירוונה ואושר ניצחי, אין בזה תכלית בפני עצמו. אם תקרא מספיק מהיהדות אז תראה שהדבר לא שונה, הם לא יודעים מה התכלית של אלהים אלא שהוא יצר אותנו שנהנה איתו ביחד ואז אדם וחווה חטאו בגן עדן ואנו מנסים לתקן את חטאם, ולשוב להתאחד עם אלהים-אין לזה תכלית כלשהי אלא כך זה המצב כפי שהם מאמינים. כל אחד רוצה לדעת שלחייו יש סוף טוב ולא משנה לו מה התכלית האמיתית של כל זה אלא שהוא יהיה בסוף מאושר, חלק מהאתאיסטים מוצאים נחמה זו בכך שהוא מת ולא סובל יותר.
 
למעלה