התיעצות - טיסה עם תינוק קטן

1במיה

New member
אני הייתי טסה ובכלל הכי קל לטוס עם

תינוק בן חודש חודשיים
 

קוממי

New member
לתינוק זו ממש לא בעיה...

הוא יונק וישן, והתנאים בטיסה מאד נוחים. רק תביאי שמיכה ותלבישי אותו ארוך כי במטוס די קר. השאלה העיקרית היא לגביך, ואיך תרגיגי אחרי הלידה. קחי בחשבון שהרבה עשו זאת לפניך, והרבה עוד יעשו. אני טסתי כשביתי היתה בת חודשיים וחצי לארה"ב והיה תענוג, אבל יש הבדל כי חודש וחצי זה תקופת החלמה עדיין. אני במקומך כן הייתי מתחילה בתהליכים של הכנות לטיסה. מקסימום מבטלים ברגע האחרון, בתקווה שכן תרגישי מספיק טוב לנסוע. ובעיקר כי זה מאד חשוב לך!
 
מוסיפה את דעתי

אני חושבת שעם תינוק בגיל הזה קל לנסוע ולטוס- רוב הזמן הוא ישן, יכול להיות צמוד אליך במנשא- ואם הוא יונק אז גם האוכל צמוד אליו בטמפרטורה מושלמת לאכילה.... אני נוטה לחשוב שכל מה שתינוק בגיל הזה צריך זה להרגיש בטוח, מוגן צמוד אל אמא ואבא- בטיסה, בטיול או סתם בבית בארץ... הרפואה בתאילנד אכן מאד מתקדמת (מנסיון) וזה לא היה מדאיג אותי בכלל. הדבר היחיד הוא איך את תרגישי אחרי הלידה, יכול להיות שתיהי חלשה פיזית, יכול להיות שההנקה קצת תדרוש מאמצים, יכולות להיות המון סיבות שקשורות בלידה ויגרמו לזה שנסיעה כזו תהיה קשה. האם אפשר לאשר את השתתפותך ולבטל ברגע האחרון? אם כן, זה מה שהייתי עושה. שומרת את האופציה להחליט אחרי הלידה. ובכל מקרה שיעבור לך בקלות ושתיהי שלמה עם כל החלטה שלך.
 

פלגיה

New member
לסתם נסיעה לא הייתי ממליצה

אבל מהניסיון האישי שלי בהתמודדות עם טראומה - אני יודעת את כמה חשוב לחזור למקום האירוע, ועד כמה הטקסים והאנדרטאות עוזרות בעיבוד החוויה. תיונק בן חודש או חודש וחצי הוא יצור מאוד נוח, בפרט אם מניקים אותו. כל מה שהוא צריך זה ידים שמחזיקות אותו בחום, ואוכל. החשש שלי הוא מהכוחות שלך, כי 6 שבועות לאחר הלידה זה עדין נחשב "משכב לידה", ולא תמיד יש כוח, בפרט לא לטיסות ארוכות. הייתי ממליצה לך ללכת לגניקולוג לבדיקה כללית לפני הטיסה, ולנסות לנוח בה ככל שניתן (לא יודעת אם בכלל ניתן)
 
למעלה