התייעצות..
היי רוצה להתייעץ..
אנחנו זוג צעיר ואנחנו נשאים של מחלה גנטית,
ולכן יש לנו 2 אופציות או להיכנס להריון טבעי ובחודש השלישי לבדוק את העובר
או תהליך של IVF,
אני ממש התנגדתי ללכת על אופציה של הריון טבעי ובחודש השלישי לבדוק אם העובר תקין, מפחיד אותי ממש כל המתח וההפלה.
כבר התחלנו תהליך של IVF ואנחנו ממש לפני תחילת הטיפול.
פתאום התחיל לנו חשש שאולי לא בחרנו את הדרך הנכונה
מצד אחד אנחנו מפחדים מהתהליך של הIVF
ומצד שני אני ממש מתנגדת לאופציה של ההפלה.
לא יודעים מה לעשות עכשיו
ממש אבודים כזה
ואין לנו עם מי להתייעץ
נשמח לשמוע מהנסיון שלכן..
היי רוצה להתייעץ..
אנחנו זוג צעיר ואנחנו נשאים של מחלה גנטית,
ולכן יש לנו 2 אופציות או להיכנס להריון טבעי ובחודש השלישי לבדוק את העובר
או תהליך של IVF,
אני ממש התנגדתי ללכת על אופציה של הריון טבעי ובחודש השלישי לבדוק אם העובר תקין, מפחיד אותי ממש כל המתח וההפלה.
כבר התחלנו תהליך של IVF ואנחנו ממש לפני תחילת הטיפול.
פתאום התחיל לנו חשש שאולי לא בחרנו את הדרך הנכונה
מצד אחד אנחנו מפחדים מהתהליך של הIVF
ומצד שני אני ממש מתנגדת לאופציה של ההפלה.
לא יודעים מה לעשות עכשיו
ממש אבודים כזה
ואין לנו עם מי להתייעץ
נשמח לשמוע מהנסיון שלכן..