התייעצות קלה בעניין נעליים

הילית*

New member
חשבתי שאת מתכוונת להתאים לקונספט

של המקום- נמפות וכד´ כי זה ממש נראה לי מיותר
 

*שיר

New member
עוד אין דברים אחרים.. עוד לא עיצבנו

חופה או בחרנו מפות, וגם עדיין לא בחרתי זר לכן אין פה שום מגבלה. כמו שאמרתי, בורדו/אדום היו הבחירה הראשונה שלי. אבל חיפשתי בכל העיר (כמעט) ולא מצאתי כלום. חשבתי על כחול/תכלת אבל גם בצבע הזה לא ראיתי סנדליים יפות.
 

נעמה טל

New member
אני מצאתי נעליים בצבע אדום-בורדו

ולמרבה ההפתעה הן של טבע -נאות. חיות, נושמות, מה שאת רוצה. אני הולכת איתן עכשיו ביום יום. אולי כדאי לך לחפש גם שם?
 

*שיר

New member
לא חשבתי על זה בכלל

טבע נאות זה הנעליים הכי נוחות בעולם, רק שבדרך כלל הן קצת מגושמות. כף הרגל שלי פצפונת, אז אני צריכה סנדלים עדינות מאוד. איך היו הנעליים שלך?
 

אתי@

New member
לדעתי לשמנת הכי מתאימות נעליים

בצבע שמנת (אבל את לא רוצה) או בצבע זהב. אם לא נראה לך הזהב, אז אולי משהו בצבע של הבגדים של החתן??? (כמובן שלא שחור, אם הוא מתכוון ללבוש שחור...
) גם תכלת או סגלגל כסופים יכולים להיות מדליקים...
 

*שיר

New member
סגלגל ותכלת זה מעולה- ראית משהו כזה

באיזשהי חנות? אשמח לקבל המלצות והכוונות.
 

אתי@

New member
ראיתי אבל אני לא זוכרת... ../images/Emo9.gif

פשוט לא היתה לי סיבה לזכור... sorry
 

מזאלונה

New member
שיר, תנסי ב"אלדו"

יש להם חנות בקניון רמת אביב, אני לא זוכרת איפה עוד. גם ב"רמפאג´" בקניון רמת אביב יש נעליים בכל מיני צבעים, כולל תכלת וסגול.
 

Sharon_1

New member
אני הייתי אתמול ב"אלדו" ולא ראיתי

כלום. לא לחתונה ולא סתם.
 

אתי@

New member
ראיתי!!!

באור הכלה יש נעלים בתכלת כסוף: מ-ש-ג-ע-ו-ת. בכלל, הם עושים נעליים בהזמנה, בדיוק לפי רצונך: דוגמא, צבע, מידה וכו´. למשל אצלי אני צריכה נעל מידה 39 ואימום 40 והם מזמינים לי בדיוק מה שאני צריכה. החסרון... המחיר - 450 ש"ח. אבל... הבנתי מאלבכרי שבנעלי "אלינור" ביפו אפשר לעשות אותו הדבר בדיוק בהרבה פחות כסף... הם בעצם מייצרים את הנעליים ל"אור הכלה" שדופקים מחירים. שוה לבדוק.
 
בוקר טוב שיר!!!

אם זה עוזר לך במשהו..מצאתי השבוע בנחלת בנימין שארית בד, אינני יודעת אם מספיק אבל משי פראי מדהים בצבע אדום סיאם(אדום חיי ומדהים לדעתי בדיוק כמו שאת מחפשת) לא יכולתי מלהתאפק ושאלתי את המוכר אם הוא צריך את זה והוא נתן לי את החתיכה במתנה. יעזור לך אם תקבלי את זה ממני? ואולי תגשי עם זה לרוני ממרוד או לנעלי אלינור או מנגו ושייצרו לך שם נעליים? אתי
 

*שיר

New member
תודה מתוקה!! ../images/Emo25.gif ../images/Emo25.gif

אבל ביום חמישי כבר קניתי סנדלי זהב!!!
 

אתי@

New member
איפה??? כי ראיתי נעלים נהדרות

בשבילך באור לכלה - בצבע סגול מטאלי.
 

*שיר

New member
בקליגולה!! ../images/Emo6.gif ../images/Emo41.gif

אז ככה, ביום חמישי החלטנו שהולכים לחפש חולצה לחתן (מכנסיים ונעליים יש ממזמן). אז לקחנו את אחות החתן והלכנו שלושתינו לקניון אביב. לחתן מצאנו כבר בחנות השלישית שנכנסנו (קסטרו מן- יש להם חולצות מקסימות). קנינו לו חולצה לבנה עם שרוול קצר מבד מאוד יפה, קצת "תל-אביבי-שיינקינאי-כזה" אבל יושב עליו נהדר. הוא נראה חתיך עולמי! (טוב, הוא באמת חתיך)
היות והמשימה הזו הלכה ממש מהר, עשיתי קצת עיניים לחתן-שונא-הקניונים ונכנסנו לקליגולה. ושם היו מונחות להן סנדלי הזהב שזכרתי מהסיבוב הקודם. מדדתי אותן וכולם (החתן ואחותו) הסכימו שהם מקסימות. מדובר בסנדלים מאוד עדינים עם רצועה מקדימה שמתפצלת לשתי רצועות דקות. ורצועה שסוגרת את הקרסול. העקב הוא עקב שפוי (5 ס"מ ורחב) והן נוחות מאוד מאוד!! וכמובן, גם המחיר הגיוני ביותר (249 ש"ח). אז אתוש@, אני לא יודעת אם זה מה שאת מחפשת, אבל שווה לך לנסות לבדוק את קליגולה. דרך אגב, היו שם עוד סנדלי זהב מ-ד-ה-י-מ-ו-ת אבל הן היו עם עקב מאוד גבוה (7 ס"מ).
 

אתי@

New member
מצאתי את מה שאני מחפשת

(אבל לא בקליגולה), הבעיה שלי היא המחיר - שוה לשלם 450 ש"ח
לנעליים שאני אנעל בערך 5 פעמים? אפילו שמדובר בהזמנה מיוחדת... הם עושים בדיוק מה שאני רוצה: הצבע שאני רוצה (הם קוראים לזה פנינה-זהב), במידת הסוליה שלי ובאימום המדויק שלי, בסוג ואורך העקב שאני רוצה - בקיצור נעל לבקשתי... אבל 450 ש"ח - נורא יקר... אז אני צריכה לבדוק אופציה לעשות את ההזמנה הזאת ביפו ושיעלה קצת פחות...
 

*שיר

New member
זאת היתה גם הבעיה שלי... ../images/Emo9.gif

אני אמנם שילמתי "רק" 250 שקל, אבל גם זה לנעליים שאני לא בטוחה שאני אנעל יותר מפעם אחת. אני לא בחורה שנוהגת לנעול סנדלי זהב ככה ביום-יום. למרות שכל מי שראה את הסנדלים צחק עלי ואמר לי שהן לא ממש זהב ושאפשר לנעול אותן גם לאירועים פחות מרגשים מחתונה... הדבר הכי חשוב - שיהיה לך נוח. את משקיעה כלכך הרבה באירוע הזה, ונעליים לא נוחות יכולות לחרב הכל. אז אמנם גם אני לא מרגישה נוח להוציא 450 שקל על נעליים חד-פעמיות, אבל אם זה מה שטוב ומתאים לך, אז לכי על זה. (ואם את מתלבטת, אז אני בכל זאת ממליצה לך להכנס לקליגולה, האימום שלהם מאוד מאוד נוח ורחב)
 

אתי@

New member
הייתי בקליגולה 3 פעמים

אני לא צריכה זהב, אלא שנהב או "פנינה-זהב" ואת זה אין בקליגולה...
 

*שיר

New member
OK, OK... אז אם כך אין לך ברירה...

לכי על ה-450 שקל (או שתנסי ביפו)
 
למעלה