התחנות של באר-שבע

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
התחנות של באר-שבע

התחנות של באר-שבע
כידוע,בבאר-שבע הופסקה פעילותה של חברת התחבורה הציבורית בסוף נובמבר 2003,ומדצמבר נכנסה חברת מטרודן שזכתה במכרז.אבל כשנמצאים בעיר וממתינים בתחנות,נראה שכאילו לא התחלף מפעיל התח"צ,הסככות ברובן ישנות ומוזנחות, שלטי התחנות (ברובם) הושארו מהימים ההם,רובם דהו כבר,המידע בהם לוקה בחסר.נכון לרגע זה,מטרודן החליפה שלטים במעט מאד תחנות. לפני כמה חודשים שלחתי להם שאילתא בנושא בדוא"ל,ויאמר לזכותם שהם משיבים כמעט מיד,הדוברת של מטרודן כתבה לי שהתחנות עצמן הן באחריות עיריית באר-שבע,בעוד שבענין הדגלול של התחנות,זה מתעכב מאחר ולחברה יש תכנית לשנות מסלולי קווים שונים בעיר,מאחר ובינתיים הם ירשו זאת מהחברה הקודמת ולזה כרגע התושבים רגילים.תכניות השינויים אמורות להיות מוגשות למפקח על התעבורה לאישור.אם זה יאושר,יהיה בודאי קמפיין מידע לתושבים בנושא,והם מתכוונים לשדרג גם את השילוט כדי להרגיל את כולם לשינוי,באר-שבע גדלה מאד ומערכת הקווים הקיימת כבר לא כל-כך מתאימה לה.כך לפי דוברת וראש מדור פניות הציבור של מטרודן.נמתין ונראה,שיהיה בהצלחה.
 

אלון 58

New member
דוגמה אחרת

התחנות של באר-שבע
כידוע,בבאר-שבע הופסקה פעילותה של חברת התחבורה הציבורית בסוף נובמבר 2003,ומדצמבר נכנסה חברת מטרודן שזכתה במכרז.אבל כשנמצאים בעיר וממתינים בתחנות,נראה שכאילו לא התחלף מפעיל התח"צ,הסככות ברובן ישנות ומוזנחות, שלטי התחנות (ברובם) הושארו מהימים ההם,רובם דהו כבר,המידע בהם לוקה בחסר.נכון לרגע זה,מטרודן החליפה שלטים במעט מאד תחנות. לפני כמה חודשים שלחתי להם שאילתא בנושא בדוא"ל,ויאמר לזכותם שהם משיבים כמעט מיד,הדוברת של מטרודן כתבה לי שהתחנות עצמן הן באחריות עיריית באר-שבע,בעוד שבענין הדגלול של התחנות,זה מתעכב מאחר ולחברה יש תכנית לשנות מסלולי קווים שונים בעיר,מאחר ובינתיים הם ירשו זאת מהחברה הקודמת ולזה כרגע התושבים רגילים.תכניות השינויים אמורות להיות מוגשות למפקח על התעבורה לאישור.אם זה יאושר,יהיה בודאי קמפיין מידע לתושבים בנושא,והם מתכוונים לשדרג גם את השילוט כדי להרגיל את כולם לשינוי,באר-שבע גדלה מאד ומערכת הקווים הקיימת כבר לא כל-כך מתאימה לה.כך לפי דוברת וראש מדור פניות הציבור של מטרודן.נמתין ונראה,שיהיה בהצלחה.
דוגמה אחרת
דגלול חדש של מטרודן:הרבה יותר מוצלח וברור.
 

fireman

New member
../images/Emo41.gifקווי התחבורה בעיר באר שבע../images/Emo41.gif

התחנות של באר-שבע
כידוע,בבאר-שבע הופסקה פעילותה של חברת התחבורה הציבורית בסוף נובמבר 2003,ומדצמבר נכנסה חברת מטרודן שזכתה במכרז.אבל כשנמצאים בעיר וממתינים בתחנות,נראה שכאילו לא התחלף מפעיל התח"צ,הסככות ברובן ישנות ומוזנחות, שלטי התחנות (ברובם) הושארו מהימים ההם,רובם דהו כבר,המידע בהם לוקה בחסר.נכון לרגע זה,מטרודן החליפה שלטים במעט מאד תחנות. לפני כמה חודשים שלחתי להם שאילתא בנושא בדוא"ל,ויאמר לזכותם שהם משיבים כמעט מיד,הדוברת של מטרודן כתבה לי שהתחנות עצמן הן באחריות עיריית באר-שבע,בעוד שבענין הדגלול של התחנות,זה מתעכב מאחר ולחברה יש תכנית לשנות מסלולי קווים שונים בעיר,מאחר ובינתיים הם ירשו זאת מהחברה הקודמת ולזה כרגע התושבים רגילים.תכניות השינויים אמורות להיות מוגשות למפקח על התעבורה לאישור.אם זה יאושר,יהיה בודאי קמפיין מידע לתושבים בנושא,והם מתכוונים לשדרג גם את השילוט כדי להרגיל את כולם לשינוי,באר-שבע גדלה מאד ומערכת הקווים הקיימת כבר לא כל-כך מתאימה לה.כך לפי דוברת וראש מדור פניות הציבור של מטרודן.נמתין ונראה,שיהיה בהצלחה.
קווי התחבורה בעיר באר שבע

אני חייב לציין שההודעה הזאת פשוט הייתה למשוך אותי באף לתוך הנושא הזה כי העדפתי להמתין עם זה קצת.. מאז כניסתה של חברת מטרודן לבאר שבע מתרחש תהליך מאוד ארוך של רה ארגון בקווי התחבורה בעיר שכבר שנים רבות אינם תואמים את הצורך המעשי בשטח ולפיכך נוצרים לא מעט מצבים של אוטובוסים עמוסים בצורה בלתי נסבלת גם בקווים המאוד תדירים של מטרודן מאחר והקווים עצמם עם השנים רק הלכו והתארכו. במסגרת התהליך הולכת להשתנות צורת ה"כוכב" של קווי התחבורה בבאר שבע כאשר כל הקווים מתנקזים לנקודה עיקרית שהיא מסוף התח"צ שנמצא במרכז העיר לצורת "שתי וערב" כלומר קווים החוצים את העיר לאורך ולרוחב וחוצים זה את זה. אני מניח שלשם כך יוקמו מספר מסופי תחבורה בעיר באר שבע בכדי לאפשר לנוסעים להחליף אוטובוסים. לגבי התחנות. במהלך החודש האחרון עירית באר שבע באמצעות הקבלן אבודוגוש התקינה 70 תחנות אוטובוסים חדשות ברחבי העיר, כל התחנות שהותקנו הוצבו במקומן של תחנות עמוד. אותן תחנות עדיין לא שולטו מהסיבה שתיארת בעצמך והיא השינויים הצפויים בתפרוסת הקווים בעיר באר שבע, אין היגיון לייצר היום שלט שבעוד תקופה מסויימת יהיה צורך להחליף ולכן מה שהיה נשאר ומה שאין יצטרך לחכות. את השלטים החדשים שצילמת במסוף התח"צ שהוא המקום היחידי שמותקנים בו שלטים מהסוג החדש וכנראה גם אותם יצטרכו להחליף בשלב מסויים כחלק מהתהליך. המטרה של מטרודן בכל התהליך הייתה לפרסם פריסה מחודשת של קווים בעיר כבר בינואר 2005 אך השביתה הארוכה גרמה לעיכובים בנושא.
 

OMER G17

New member
לדעתך העזיבה של שיטת ה"כוכב" היא

קווי התחבורה בעיר באר שבע

אני חייב לציין שההודעה הזאת פשוט הייתה למשוך אותי באף לתוך הנושא הזה כי העדפתי להמתין עם זה קצת.. מאז כניסתה של חברת מטרודן לבאר שבע מתרחש תהליך מאוד ארוך של רה ארגון בקווי התחבורה בעיר שכבר שנים רבות אינם תואמים את הצורך המעשי בשטח ולפיכך נוצרים לא מעט מצבים של אוטובוסים עמוסים בצורה בלתי נסבלת גם בקווים המאוד תדירים של מטרודן מאחר והקווים עצמם עם השנים רק הלכו והתארכו. במסגרת התהליך הולכת להשתנות צורת ה"כוכב" של קווי התחבורה בבאר שבע כאשר כל הקווים מתנקזים לנקודה עיקרית שהיא מסוף התח"צ שנמצא במרכז העיר לצורת "שתי וערב" כלומר קווים החוצים את העיר לאורך ולרוחב וחוצים זה את זה. אני מניח שלשם כך יוקמו מספר מסופי תחבורה בעיר באר שבע בכדי לאפשר לנוסעים להחליף אוטובוסים. לגבי התחנות. במהלך החודש האחרון עירית באר שבע באמצעות הקבלן אבודוגוש התקינה 70 תחנות אוטובוסים חדשות ברחבי העיר, כל התחנות שהותקנו הוצבו במקומן של תחנות עמוד. אותן תחנות עדיין לא שולטו מהסיבה שתיארת בעצמך והיא השינויים הצפויים בתפרוסת הקווים בעיר באר שבע, אין היגיון לייצר היום שלט שבעוד תקופה מסויימת יהיה צורך להחליף ולכן מה שהיה נשאר ומה שאין יצטרך לחכות. את השלטים החדשים שצילמת במסוף התח"צ שהוא המקום היחידי שמותקנים בו שלטים מהסוג החדש וכנראה גם אותם יצטרכו להחליף בשלב מסויים כחלק מהתהליך. המטרה של מטרודן בכל התהליך הייתה לפרסם פריסה מחודשת של קווים בעיר כבר בינואר 2005 אך השביתה הארוכה גרמה לעיכובים בנושא.
לדעתך העזיבה של שיטת ה"כוכב" היא
חיובית?
 

mucool2

New member
כדאי שתקרא את המאמר של דוד

לדעתך העזיבה של שיטת ה"כוכב" היא
חיובית?
כדאי שתקרא את המאמר של דוד
רובינשטיין, המכונה davidofswitzerland, שמשווה בין התח"צ בארץ לזו שבשווייץ. תוכל למצוא אותו בעמוד המאמרים של הפורום, בקטגוריית "סקירות וחוות דעת גולשים".
 

fireman

New member
יש לה יתרונות ויש לה חסרונות

לדעתך העזיבה של שיטת ה"כוכב" היא
חיובית?
יש לה יתרונות ויש לה חסרונות
בקצרה..... היתרונות הם קישור נוח בין השכונות וקיצור משך הנסיעה וביצוע קילומטראז' מיותר החסרונות הם בעיקר עלות כספית בגלל הצורך התדיר יותר בהחלפת אוטובוסים.
 

eggedan777

New member
קצת סבלנות .תמיד יש התחלות קשות

קווי התחבורה בעיר באר שבע

אני חייב לציין שההודעה הזאת פשוט הייתה למשוך אותי באף לתוך הנושא הזה כי העדפתי להמתין עם זה קצת.. מאז כניסתה של חברת מטרודן לבאר שבע מתרחש תהליך מאוד ארוך של רה ארגון בקווי התחבורה בעיר שכבר שנים רבות אינם תואמים את הצורך המעשי בשטח ולפיכך נוצרים לא מעט מצבים של אוטובוסים עמוסים בצורה בלתי נסבלת גם בקווים המאוד תדירים של מטרודן מאחר והקווים עצמם עם השנים רק הלכו והתארכו. במסגרת התהליך הולכת להשתנות צורת ה"כוכב" של קווי התחבורה בבאר שבע כאשר כל הקווים מתנקזים לנקודה עיקרית שהיא מסוף התח"צ שנמצא במרכז העיר לצורת "שתי וערב" כלומר קווים החוצים את העיר לאורך ולרוחב וחוצים זה את זה. אני מניח שלשם כך יוקמו מספר מסופי תחבורה בעיר באר שבע בכדי לאפשר לנוסעים להחליף אוטובוסים. לגבי התחנות. במהלך החודש האחרון עירית באר שבע באמצעות הקבלן אבודוגוש התקינה 70 תחנות אוטובוסים חדשות ברחבי העיר, כל התחנות שהותקנו הוצבו במקומן של תחנות עמוד. אותן תחנות עדיין לא שולטו מהסיבה שתיארת בעצמך והיא השינויים הצפויים בתפרוסת הקווים בעיר באר שבע, אין היגיון לייצר היום שלט שבעוד תקופה מסויימת יהיה צורך להחליף ולכן מה שהיה נשאר ומה שאין יצטרך לחכות. את השלטים החדשים שצילמת במסוף התח"צ שהוא המקום היחידי שמותקנים בו שלטים מהסוג החדש וכנראה גם אותם יצטרכו להחליף בשלב מסויים כחלק מהתהליך. המטרה של מטרודן בכל התהליך הייתה לפרסם פריסה מחודשת של קווים בעיר כבר בינואר 2005 אך השביתה הארוכה גרמה לעיכובים בנושא.
קצת סבלנות .תמיד יש התחלות קשות
 

אלון 58

New member
מטרודן מתוגברים?

קווי התחבורה בעיר באר שבע

אני חייב לציין שההודעה הזאת פשוט הייתה למשוך אותי באף לתוך הנושא הזה כי העדפתי להמתין עם זה קצת.. מאז כניסתה של חברת מטרודן לבאר שבע מתרחש תהליך מאוד ארוך של רה ארגון בקווי התחבורה בעיר שכבר שנים רבות אינם תואמים את הצורך המעשי בשטח ולפיכך נוצרים לא מעט מצבים של אוטובוסים עמוסים בצורה בלתי נסבלת גם בקווים המאוד תדירים של מטרודן מאחר והקווים עצמם עם השנים רק הלכו והתארכו. במסגרת התהליך הולכת להשתנות צורת ה"כוכב" של קווי התחבורה בבאר שבע כאשר כל הקווים מתנקזים לנקודה עיקרית שהיא מסוף התח"צ שנמצא במרכז העיר לצורת "שתי וערב" כלומר קווים החוצים את העיר לאורך ולרוחב וחוצים זה את זה. אני מניח שלשם כך יוקמו מספר מסופי תחבורה בעיר באר שבע בכדי לאפשר לנוסעים להחליף אוטובוסים. לגבי התחנות. במהלך החודש האחרון עירית באר שבע באמצעות הקבלן אבודוגוש התקינה 70 תחנות אוטובוסים חדשות ברחבי העיר, כל התחנות שהותקנו הוצבו במקומן של תחנות עמוד. אותן תחנות עדיין לא שולטו מהסיבה שתיארת בעצמך והיא השינויים הצפויים בתפרוסת הקווים בעיר באר שבע, אין היגיון לייצר היום שלט שבעוד תקופה מסויימת יהיה צורך להחליף ולכן מה שהיה נשאר ומה שאין יצטרך לחכות. את השלטים החדשים שצילמת במסוף התח"צ שהוא המקום היחידי שמותקנים בו שלטים מהסוג החדש וכנראה גם אותם יצטרכו להחליף בשלב מסויים כחלק מהתהליך. המטרה של מטרודן בכל התהליך הייתה לפרסם פריסה מחודשת של קווים בעיר כבר בינואר 2005 אך השביתה הארוכה גרמה לעיכובים בנושא.
מטרודן מתוגברים?
שמתי לב שבתקופה האחרונה מטרודן "גייסה" דגמים עירוניים של אגד(האם זהו ה-0405?),שעליהם הודבקו שלטים שבהם כתוב:בהפעלת מטרודן.זה סימן שאוטובוסים אלו לא נרכשו מאגד?או שמא הם מחליפים את דגמי MAN של דן שהפעלו בעיר עד השביתה?האם אלו החזרו לגוש-דן להמשיך לשרת בדן?האם מטרודן אמורים להמשיך ולהצטייד בדגמי VOLVO החדשים,כפי שיש להם הרוב?
 
כל 50 האוטובוסים שהועברו מדן לתגבור

מטרודן מתוגברים?
שמתי לב שבתקופה האחרונה מטרודן "גייסה" דגמים עירוניים של אגד(האם זהו ה-0405?),שעליהם הודבקו שלטים שבהם כתוב:בהפעלת מטרודן.זה סימן שאוטובוסים אלו לא נרכשו מאגד?או שמא הם מחליפים את דגמי MAN של דן שהפעלו בעיר עד השביתה?האם אלו החזרו לגוש-דן להמשיך לשרת בדן?האם מטרודן אמורים להמשיך ולהצטייד בדגמי VOLVO החדשים,כפי שיש להם הרוב?
כל 50 האוטובוסים שהועברו מדן לתגבור
מטרודן בשנה הראשונה חזרו לדן (עם מנועים גמורים ומצב תחזוקתי ירוד) וכן שלושת המפרקיות שדן הורידה, חזרו גם הן, 2 מתוכן הושבתו עם הגעתן לת"א. כיום ממטרודן חוכרת כ-15 אוטובוסים (ערן יתקן אם טעיתי במספר) מדגם MB O405 של אגד, שעברו לצורך העניין צביעה בצהוב-מטרודן במוסכי אגד. בשל השביתה, מטרודן נמצאת באי אלו קשיים ולא סביר שיקנו עוד רכבים חדשים. המרצדסים הוחכרו לתקופה של מספר שנים, ולכן גם עברו צביעה כוללת.
 

fireman

New member
הערות ותיקונים....

כל 50 האוטובוסים שהועברו מדן לתגבור
מטרודן בשנה הראשונה חזרו לדן (עם מנועים גמורים ומצב תחזוקתי ירוד) וכן שלושת המפרקיות שדן הורידה, חזרו גם הן, 2 מתוכן הושבתו עם הגעתן לת"א. כיום ממטרודן חוכרת כ-15 אוטובוסים (ערן יתקן אם טעיתי במספר) מדגם MB O405 של אגד, שעברו לצורך העניין צביעה בצהוב-מטרודן במוסכי אגד. בשל השביתה, מטרודן נמצאת באי אלו קשיים ולא סביר שיקנו עוד רכבים חדשים. המרצדסים הוחכרו לתקופה של מספר שנים, ולכן גם עברו צביעה כוללת.
הערות ותיקונים....
את הזבל של דן המכונאים של דן תיקנו, אז תאשים אותם בזה שהם חזרו גמורים.....כנראה חזרו גמורים כי הנסיעה מב"ש לתל אביב קצת כבדה על העגלות האלה ולראיה לא מעט SLים שקישטו את הנוף לאורך כביש באר שבע תל אביב עם מכסי מנוע מורמים והמון שמן על הכביש
לגבי הO405...מדובר ביותר מ15, להערכתי מדובר ב25-30 מכונות... הצהובה עם המספר פנימי הכי גבוה שראיתי היא 317 ויש עוד לא מעט מכונות שעדיין נוסעות עם צביעה אדומה\ירוקה של אגד עד שיצבעו גם הן. לגבי קשיים, אין לי מידע ענייני ומוסמך בנושא כך שאני באמת לא יודע... מה שאני כן יודע זה שמפרקיות בבאר שבע לא יהיו, בעיקר בגלל התנגדות של התושבים...ותודה לדן שנתנו לתושבי באר שבע לקבל רושם מוטעה על אוטובוס מפרקי....אתם אשמים!
 

יונתן32

New member
פחות או יותר 25 O405 לגבי המיפרקיו

הערות ותיקונים....
את הזבל של דן המכונאים של דן תיקנו, אז תאשים אותם בזה שהם חזרו גמורים.....כנראה חזרו גמורים כי הנסיעה מב"ש לתל אביב קצת כבדה על העגלות האלה ולראיה לא מעט SLים שקישטו את הנוף לאורך כביש באר שבע תל אביב עם מכסי מנוע מורמים והמון שמן על הכביש
לגבי הO405...מדובר ביותר מ15, להערכתי מדובר ב25-30 מכונות... הצהובה עם המספר פנימי הכי גבוה שראיתי היא 317 ויש עוד לא מעט מכונות שעדיין נוסעות עם צביעה אדומה\ירוקה של אגד עד שיצבעו גם הן. לגבי קשיים, אין לי מידע ענייני ומוסמך בנושא כך שאני באמת לא יודע... מה שאני כן יודע זה שמפרקיות בבאר שבע לא יהיו, בעיקר בגלל התנגדות של התושבים...ותודה לדן שנתנו לתושבי באר שבע לקבל רושם מוטעה על אוטובוס מפרקי....אתם אשמים!
פחות או יותר 25 O405 לגבי המיפרקיו
ת לא ידוע לי התנגדות להפך דווקא הרבה תושבים שמחו על העניין מטרודן יכולה להביא מפרקית מושאלת מאגד O405G אבל לא נראה לי שיביאו ...ימים יגידי ולגבי השינוי שבעצם הקווים לא יחלו מהתחנה המרכזית לא נראהת לי שזה יהיה טוב לתושבים למטרודן אין לי ספק
 
ב-SL המצוינים של דן טיפלו באגד

הערות ותיקונים....
את הזבל של דן המכונאים של דן תיקנו, אז תאשים אותם בזה שהם חזרו גמורים.....כנראה חזרו גמורים כי הנסיעה מב"ש לתל אביב קצת כבדה על העגלות האלה ולראיה לא מעט SLים שקישטו את הנוף לאורך כביש באר שבע תל אביב עם מכסי מנוע מורמים והמון שמן על הכביש
לגבי הO405...מדובר ביותר מ15, להערכתי מדובר ב25-30 מכונות... הצהובה עם המספר פנימי הכי גבוה שראיתי היא 317 ויש עוד לא מעט מכונות שעדיין נוסעות עם צביעה אדומה\ירוקה של אגד עד שיצבעו גם הן. לגבי קשיים, אין לי מידע ענייני ומוסמך בנושא כך שאני באמת לא יודע... מה שאני כן יודע זה שמפרקיות בבאר שבע לא יהיו, בעיקר בגלל התנגדות של התושבים...ותודה לדן שנתנו לתושבי באר שבע לקבל רושם מוטעה על אוטובוס מפרקי....אתם אשמים!
ב-SL המצוינים של דן טיפלו באגד
ורק כאשר היה צורך בטיפול מאוד מאוד מורכב הם הגיעו לדן...
 

fireman

New member
אז מה כבר יכול להיות

ב-SL המצוינים של דן טיפלו באגד
ורק כאשר היה צורך בטיפול מאוד מאוד מורכב הם הגיעו לדן...
אז מה כבר יכול להיות
מורכב בטיפולים של אגד שלטענתכם בבאר שבע הרסו את המכונות של דן? לי נראה שמדובר בצרות עין של אנשי המוסכים של דן ותו לא. לא מדובר בקווים או בטיפולים ברמת בית שימוש של מרגלית....מדובר בחברה שמטפלת ומתחזקת את האוטובוסים שלה למשעי. ולכן הדבר רק מחזק את דעתי כי מדובר בצרות עין. הדברים הוצאו מפרופורציות לגמרי.
 

אורי404

New member
מרצדס 0405 שהיו באגד וכיום במטרודן:

הערות ותיקונים....
את הזבל של דן המכונאים של דן תיקנו, אז תאשים אותם בזה שהם חזרו גמורים.....כנראה חזרו גמורים כי הנסיעה מב"ש לתל אביב קצת כבדה על העגלות האלה ולראיה לא מעט SLים שקישטו את הנוף לאורך כביש באר שבע תל אביב עם מכסי מנוע מורמים והמון שמן על הכביש
לגבי הO405...מדובר ביותר מ15, להערכתי מדובר ב25-30 מכונות... הצהובה עם המספר פנימי הכי גבוה שראיתי היא 317 ויש עוד לא מעט מכונות שעדיין נוסעות עם צביעה אדומה\ירוקה של אגד עד שיצבעו גם הן. לגבי קשיים, אין לי מידע ענייני ומוסמך בנושא כך שאני באמת לא יודע... מה שאני כן יודע זה שמפרקיות בבאר שבע לא יהיו, בעיקר בגלל התנגדות של התושבים...ותודה לדן שנתנו לתושבי באר שבע לקבל רושם מוטעה על אוטובוס מפרקי....אתם אשמים!
מרצדס 0405 שהיו באגד וכיום במטרודן:
מספרים חיצוניים לפי קידומת 83 וסיומת 01: 282 שג'קי צילם. 483. 541. 578. 596. 604. 615. 635. 640. אלה חלק מהמכונות שנמכרו ואמורות (לפי מה שכותבים למעלה יותר) להיות עוד אוטובוסים 0405 אצל מטרודן.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
שמתם לב

התחנות של באר-שבע
כידוע,בבאר-שבע הופסקה פעילותה של חברת התחבורה הציבורית בסוף נובמבר 2003,ומדצמבר נכנסה חברת מטרודן שזכתה במכרז.אבל כשנמצאים בעיר וממתינים בתחנות,נראה שכאילו לא התחלף מפעיל התח"צ,הסככות ברובן ישנות ומוזנחות, שלטי התחנות (ברובם) הושארו מהימים ההם,רובם דהו כבר,המידע בהם לוקה בחסר.נכון לרגע זה,מטרודן החליפה שלטים במעט מאד תחנות. לפני כמה חודשים שלחתי להם שאילתא בנושא בדוא"ל,ויאמר לזכותם שהם משיבים כמעט מיד,הדוברת של מטרודן כתבה לי שהתחנות עצמן הן באחריות עיריית באר-שבע,בעוד שבענין הדגלול של התחנות,זה מתעכב מאחר ולחברה יש תכנית לשנות מסלולי קווים שונים בעיר,מאחר ובינתיים הם ירשו זאת מהחברה הקודמת ולזה כרגע התושבים רגילים.תכניות השינויים אמורות להיות מוגשות למפקח על התעבורה לאישור.אם זה יאושר,יהיה בודאי קמפיין מידע לתושבים בנושא,והם מתכוונים לשדרג גם את השילוט כדי להרגיל את כולם לשינוי,באר-שבע גדלה מאד ומערכת הקווים הקיימת כבר לא כל-כך מתאימה לה.כך לפי דוברת וראש מדור פניות הציבור של מטרודן.נמתין ונראה,שיהיה בהצלחה.
שמתם לב
שהתמרור של האוטובוסים עדיין נושא את הציור של הטייגר? לא הגיע הזמן להתקדם קצת?
 

fireman

New member
הסמל הזה עבר כמה תהפוכות בחיים

שמתם לב
שהתמרור של האוטובוסים עדיין נושא את הציור של הטייגר? לא הגיע הזמן להתקדם קצת?
הסמל הזה עבר כמה תהפוכות בחיים
שלו....כאשר בתחילה התנוסס עליו אוטובוס הטייגר. לאחר שנכנסו הELים השתדרג הלוגו ובמקום הטייגר ניתן לEL מקום של כבוד בסמל (למרות שלא ממש מגיע לו
)
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בתמרורים בכניסה לנת"צים

הסמל הזה עבר כמה תהפוכות בחיים
שלו....כאשר בתחילה התנוסס עליו אוטובוס הטייגר. לאחר שנכנסו הELים השתדרג הלוגו ובמקום הטייגר ניתן לEL מקום של כבוד בסמל (למרות שלא ממש מגיע לו
)
בתמרורים בכניסה לנת"צים
ומעל הרמזורים של הנת"צים בכל הארץ נשארו הטייגרים.
 

barak67

New member
לא מגיע לו ?

הסמל הזה עבר כמה תהפוכות בחיים
שלו....כאשר בתחילה התנוסס עליו אוטובוס הטייגר. לאחר שנכנסו הELים השתדרג הלוגו ובמקום הטייגר ניתן לEL מקום של כבוד בסמל (למרות שלא ממש מגיע לו
)
לא מגיע לו ?
מי שמתגעגע לסמל יכול לפוגשו על אוטובוסים דווקא בגוש דן במיוחד על השמשות האחוריות בEL של קווים כמובן.
 

צחקן

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

לא מגיע לו ?
מי שמתגעגע לסמל יכול לפוגשו על אוטובוסים דווקא בגוש דן במיוחד על השמשות האחוריות בEL של קווים כמובן.

ב"ה וכן זה מגיע לטייגר. ושמתם
שכל התמרוריםנ של הר5כבת יש עדיין קטר קיטור כמו בציורים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה