התגעגעתי אז באתי...

מצב
הנושא נעול.
התגעגעתי אז באתי...

התגעגעתי אז באתי...
יובלות שלא כתבתי פה בפורום.האמת שעברתי 4 חודשי גהנום שאני לא מאחלת לשונאים שלי. אני בשבוע 17 להריון עם תאומים.ההריון רצוף מכשולים ובעיות אבל זה לא מונע ממני לאחל לכל אחד ואחד בפורום היקר והתומך הזה "תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותייה" מאחלת לכל אחת ואחת שתגשים/שיגשים את כל משאלות הלב והנפש.לו יהי.
 

אדוינה

New member
יופי שבאת טוב לשמוע ממך ../images/Emo140.gif

התגעגעתי אז באתי...
יובלות שלא כתבתי פה בפורום.האמת שעברתי 4 חודשי גהנום שאני לא מאחלת לשונאים שלי. אני בשבוע 17 להריון עם תאומים.ההריון רצוף מכשולים ובעיות אבל זה לא מונע ממני לאחל לכל אחד ואחד בפורום היקר והתומך הזה "תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותייה" מאחלת לכל אחת ואחת שתגשים/שיגשים את כל משאלות הלב והנפש.לו יהי.
יופי שבאת טוב לשמוע ממך

מה קרה? מה עובר עלייך ,תספרי. ובכל מקרה שנה טובה לך,ואיחולים להריון קל וכייפי בחצי השני שלו!
 

צביטניק

New member
אמן ואמן , שנזכה להתברך

התגעגעתי אז באתי...
יובלות שלא כתבתי פה בפורום.האמת שעברתי 4 חודשי גהנום שאני לא מאחלת לשונאים שלי. אני בשבוע 17 להריון עם תאומים.ההריון רצוף מכשולים ובעיות אבל זה לא מונע ממני לאחל לכל אחד ואחד בפורום היקר והתומך הזה "תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותייה" מאחלת לכל אחת ואחת שתגשים/שיגשים את כל משאלות הלב והנפש.לו יהי.
אמן ואמן , שנזכה להתברך
 

ayoosh

New member
טוב "לראות" אותך

התגעגעתי אז באתי...
יובלות שלא כתבתי פה בפורום.האמת שעברתי 4 חודשי גהנום שאני לא מאחלת לשונאים שלי. אני בשבוע 17 להריון עם תאומים.ההריון רצוף מכשולים ובעיות אבל זה לא מונע ממני לאחל לכל אחד ואחד בפורום היקר והתומך הזה "תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותייה" מאחלת לכל אחת ואחת שתגשים/שיגשים את כל משאלות הלב והנפש.לו יהי.
טוב "לראות" אותך
שימשיך תקין|חמסהה|
 

בריזה1

New member
היי אופיר שנה טובה

התגעגעתי אז באתי...
יובלות שלא כתבתי פה בפורום.האמת שעברתי 4 חודשי גהנום שאני לא מאחלת לשונאים שלי. אני בשבוע 17 להריון עם תאומים.ההריון רצוף מכשולים ובעיות אבל זה לא מונע ממני לאחל לכל אחד ואחד בפורום היקר והתומך הזה "תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותייה" מאחלת לכל אחת ואחת שתגשים/שיגשים את כל משאלות הלב והנפש.לו יהי.
היי אופיר שנה טובה
שמחה שאת ממשיכה לבקר ולעדכן, מקוה שמכאו ועד הלידה יהי לך הריון תקין ומשעמם. בריזה
 
וגם לך שנה טובה ומאושרת

התגעגעתי אז באתי...
יובלות שלא כתבתי פה בפורום.האמת שעברתי 4 חודשי גהנום שאני לא מאחלת לשונאים שלי. אני בשבוע 17 להריון עם תאומים.ההריון רצוף מכשולים ובעיות אבל זה לא מונע ממני לאחל לכל אחד ואחד בפורום היקר והתומך הזה "תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותייה" מאחלת לכל אחת ואחת שתגשים/שיגשים את כל משאלות הלב והנפש.לו יהי.
וגם לך שנה טובה ומאושרת
ומקווה שההמשך היה תקין וחלק יותר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה