אופיר73 האחת
New member
התגעגעתי אז באתי...
התגעגעתי אז באתי...
יובלות שלא כתבתי פה בפורום.האמת שעברתי 4 חודשי גהנום שאני לא מאחלת לשונאים שלי. אני בשבוע 17 להריון עם תאומים.ההריון רצוף מכשולים ובעיות אבל זה לא מונע ממני לאחל לכל אחד ואחד בפורום היקר והתומך הזה "תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותייה" מאחלת לכל אחת ואחת שתגשים/שיגשים את כל משאלות הלב והנפש.לו יהי.
התגעגעתי אז באתי...
יובלות שלא כתבתי פה בפורום.האמת שעברתי 4 חודשי גהנום שאני לא מאחלת לשונאים שלי. אני בשבוע 17 להריון עם תאומים.ההריון רצוף מכשולים ובעיות אבל זה לא מונע ממני לאחל לכל אחד ואחד בפורום היקר והתומך הזה "תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותייה" מאחלת לכל אחת ואחת שתגשים/שיגשים את כל משאלות הלב והנפש.לו יהי.