אני חושבת שעדיף IVF
את יכולה להמשיך לנסות בהזרעות ויכול מאד להיות שתצליחי מהר.
אבל IVF לא כזה יותר מסובך מהזרעות ויש לזה הרבה יותר סיכוי. אז למה לא?
חברה טובה שלי גם פוליציסטית ולבעלה זרע תקין. הם עשו איזה 6 הזרעות עם איקקלומין ולטרזול ללא הצלחה. אח"כ עשו הזרעה עם פיוריגון ולא הצליחו. הזרעה אחרי הגדילו לה קצת את המינון ובטעות (קורה לפוליציסטיות) הביאו לגירוי יתר. הלכו איתה לשאיבת חירום ושאבו לה 20! ביציות. מתוך זה היו לה 16 הפריות וגדלו לה 10 בלסטוציסטים. חודש אחרי החזירו לה מוקפא אחד וישר היא נכנסה להריון ועוד יש לה מלא מוקפאים לעתיד. בואי נגיד שבשבילה זאת יצאה אחלה עסקה..
אני חושבת שכדאי להתקדם. אנחנו למשל בלתי מוסברים והצלחנו בהזרעה השניה שלנו וחווינו הפלה. אח"כ עשינו עוד שתי הזרעות ולא הצלחנו. אח"כ עברנו לIVF והריתי מיד.
ברור שהכל עניין של סטטיסטיקה.. אבל תחשבי, כשאת עושה הזרעה בכלל לא ברור אם הביצית פוגשת את הזרע..