מי? אני?
אחרי שלא ביקרתי כאן השבוע בכלל, עקב עבודות רבות, אני מגיע ביום שישי, ורואה שלא שכחת אותי. ואו. איזה כיף! בהחלט ציורים נורא נורא מגניבים, שלושת השורות התחתונות הכי מוצלחות, בשורה השלישית מלמטה, הציור השמאלי, נורא נורא הגניב אותי. תודה בילי! מה שכן, אני לא בטוח למה ראית את זה, בילי, והחלטת שזה בשבילי? הנה הציור לעמוד שלי וחברי, לספר מחזור, הראשים שלנו הודבקו באיזור החזה של המפלצות, ממש כאילו זה תחפושת של מפלצת, נסו לנחש איזה מהמפלצות אני ציירתי... ועשיתי
משחק פלאש נחמד השבוע.