השראה לאור כסלו

OrrKislev

New member
מי? אני?

אחרי שלא ביקרתי כאן השבוע בכלל, עקב עבודות רבות, אני מגיע ביום שישי, ורואה שלא שכחת אותי. ואו. איזה כיף! בהחלט ציורים נורא נורא מגניבים, שלושת השורות התחתונות הכי מוצלחות, בשורה השלישית מלמטה, הציור השמאלי, נורא נורא הגניב אותי. תודה בילי! מה שכן, אני לא בטוח למה ראית את זה, בילי, והחלטת שזה בשבילי? הנה הציור לעמוד שלי וחברי, לספר מחזור, הראשים שלנו הודבקו באיזור החזה של המפלצות, ממש כאילו זה תחפושת של מפלצת, נסו לנחש איזה מהמפלצות אני ציירתי... ועשיתי משחק פלאש נחמד השבוע.
 

mm130

New member
מעולה!

מה תגידו על הכותרת החדשה לבלוג שלי? החלטתי ללכת על המראה המפוקסל.. :)
 
איזה יופי!!!

אני מתה עליהם.. נו.. יש אותם בכל הביצפר וגם מלא יש ברחוב שליד, נראה לי קוראים לו השומר |בורה|. נראה לי שכבר פעם דיברתי איתך במסרים, היית בפורום גרפיטי, לא? בכל מקרה איזה יפה זה :) הלוואי שהיה לי חצי מהכישרון שלך
 
למעלה