השמאל הנבזי
השמאל נאבק את מאבקו של האויב. הוא מצדיק את מאבקו, משרת את הסברתו בארץ ובעולם, מעודד את דרכו (טרור), ונלחם את מלחמתו: כניעתנו. כאשר רוצים לבקר אותו על פועלו כנגד המדינה, הוא מוחק וחוסם. קיבלתי לפני מספר חודשים "חסימה זמנית" בפורום מר"צ. ה"זמניות" הזו מסתבר היא בלתי נגמרת. ההנהלה מתבקשת להגיב על בעיה זו: מתי תוסר ההגבלה הזמנית שלי מן הפורום ההוא? בכל אופן, אנשי מר"צ הנבזים (אשר פועלים למען האויב ומסרבים לשמוע ביקורת), הציעו לי כתחליף להפנות את שאלותי אל יו"ר התנועה. זאת עשיתי וכתגובה קיבלתי את התשובה שאין בשאלותי חדש. תשובות לא קיבלתי. האם באמת אין בשאלותי חדש? אני עדיין לא שמעתי מישהו חוץ ממני שטוען שהשמאל נאבק למען כניעתנו. אבל . . . מאחר שהשמאל הנבזי עושה את מה שהוא עושה ובורח מביקורת, לא נותר לי אלא להשמיע את דברי במקומות אחרים. למשל כאן.
השמאל נאבק את מאבקו של האויב. הוא מצדיק את מאבקו, משרת את הסברתו בארץ ובעולם, מעודד את דרכו (טרור), ונלחם את מלחמתו: כניעתנו. כאשר רוצים לבקר אותו על פועלו כנגד המדינה, הוא מוחק וחוסם. קיבלתי לפני מספר חודשים "חסימה זמנית" בפורום מר"צ. ה"זמניות" הזו מסתבר היא בלתי נגמרת. ההנהלה מתבקשת להגיב על בעיה זו: מתי תוסר ההגבלה הזמנית שלי מן הפורום ההוא? בכל אופן, אנשי מר"צ הנבזים (אשר פועלים למען האויב ומסרבים לשמוע ביקורת), הציעו לי כתחליף להפנות את שאלותי אל יו"ר התנועה. זאת עשיתי וכתגובה קיבלתי את התשובה שאין בשאלותי חדש. תשובות לא קיבלתי. האם באמת אין בשאלותי חדש? אני עדיין לא שמעתי מישהו חוץ ממני שטוען שהשמאל נאבק למען כניעתנו. אבל . . . מאחר שהשמאל הנבזי עושה את מה שהוא עושה ובורח מביקורת, לא נותר לי אלא להשמיע את דברי במקומות אחרים. למשל כאן.