השכבה
הבת שלי בת 3 בעוד חודש, ואני אמורה ללדת בע"ה בפסח- חייבת את עצתכן! כל לילה היא מוכנה ללכת לישון רק אם אני או בעלי יושבים לידה. זה יכול לקחת 2 דקות אבל יכול לקחת גם שעה, ואם אני קמה להביא טישו או להרים טלפון שמצלצל, היא מתחילה לבכות. אנחנו מתחרפנים מזה. זה התחיל רק לאחרונה וחוץ מזה אין שום שינוי בהתנהגות שלה או באורח החיים. מה עושים? ואפ כבר, אז כל לילה היא מתעוררת ובאה לחדר שלנו למזרון קטן שסדרנו לה בפינה. היתה תקופה שהצלחנו עם מדבקות והפתעות אבל בזמן האחרון- באמצע הלילה- הדבר האחרון שמעניין אותה זה אם תקבל הפתעה או לא. אני חוששת שעד הלידה זה לא יעבור... (אגב, הרעיון של המזרון זה סוג של פשרה כדי שלא תישן אתנו במיטה כשהיא מתעוררת). תוספת אחרונה- אנחנו אמורים לעבור לבית חדש עוד מעט וקנינו לה חדר מהמם, בתקוה שבבית החדש יש סיכי שהיא תישן לילה שלם במיטה שלה. כדאי לרדת מזה, לא?
הבת שלי בת 3 בעוד חודש, ואני אמורה ללדת בע"ה בפסח- חייבת את עצתכן! כל לילה היא מוכנה ללכת לישון רק אם אני או בעלי יושבים לידה. זה יכול לקחת 2 דקות אבל יכול לקחת גם שעה, ואם אני קמה להביא טישו או להרים טלפון שמצלצל, היא מתחילה לבכות. אנחנו מתחרפנים מזה. זה התחיל רק לאחרונה וחוץ מזה אין שום שינוי בהתנהגות שלה או באורח החיים. מה עושים? ואפ כבר, אז כל לילה היא מתעוררת ובאה לחדר שלנו למזרון קטן שסדרנו לה בפינה. היתה תקופה שהצלחנו עם מדבקות והפתעות אבל בזמן האחרון- באמצע הלילה- הדבר האחרון שמעניין אותה זה אם תקבל הפתעה או לא. אני חוששת שעד הלידה זה לא יעבור... (אגב, הרעיון של המזרון זה סוג של פשרה כדי שלא תישן אתנו במיטה כשהיא מתעוררת). תוספת אחרונה- אנחנו אמורים לעבור לבית חדש עוד מעט וקנינו לה חדר מהמם, בתקוה שבבית החדש יש סיכי שהיא תישן לילה שלם במיטה שלה. כדאי לרדת מזה, לא?