השיר שלכם

השיר שלכם../images/Emo168.gif

איזה שיר אתם הכי אוהבים לשיר: בקריוקי? ובשירה בציבור? שרשרו לכאן
 

roinch

New member
מסיקה

אין ערב של קריוקי שאני לא שרה את השיר נובמבר של מירי מסיקה!!!! פק"ל...
 

משיייי

New member
השירים שלי

מה שאת אוהבת - גלי עטרי יש בי עוד כוח-רייכל רוני-גזוז זה כל הקסם-נימרוד ואורלי שירה בציבור אוהבת לשיר מה שיש
 

orguy

New member
אוקיי.....

נגיעה אחת רכה - גידי גוב........... אבל לרוב לא משנה לי מה לשיר העיקר לשיר
 
השיר שאני הכי אוהב לשיר בקריוקי

הוא למעשה כמה שירים: גיבור גדול של סי היימן, לך איתה (את זה אני שר בסגנון של נוער שוליים ומגיע לגבהים כמו שלו שזה כלכך כייף), נר על החלון שאותו ביצעתי לזכר חבר טוב שנהרג רמי ארביב ז"ל.וכמובן איך אפשר בלי "בתוך".
 

דניבויss

New member
לידע כללי ומיקצועי -לשיר את הגבהים

של מיקי הגי בציירי לך שפם זה לא בעייתי כי זה בפלצט ,מה שניקרא אצל גברים קול הראש -זה לא הקול המלא .הקושי האמיתי זה לשיר גבהים של טום ג'ונס או מייק בראנט או של אנדראה בוצ'לי שזה באמת גובה עצום ובקול מלא ואמיתי.
 

דניבויss

New member
אשמח להכיר ולשמוע

העינין איך עולים לשם .אם זה לעלות בחצי קול כמו ציף ציף או בקול דקיק כמו פלצט.או לשיר את שירי מייק ברנט כמו שהוא היה שר בפול עוצמה ופול בשר של קול טנור .ההבדלים האלה הם מהווים הבדלים עצומים .כי לעשות ויייי כמו מה שהוא עושה בלס מויה טמא זה דיי משחק ילדים זאת לא הבעייה וזה לא ניקרא לשיר מייק ברנט.לשיר זמר כזה צריך בשר קולי מיוחד ויכולת גבוהה מאוד ,אם באמת יש לך את זה אז זה נהדר ,ואשמח לשמוע בכייף כי אני אוהב לשמוע קולות אמיתים וגדולים.השאלה באמת מה הכוונה ומה המציאות .
 

דניבויss

New member
כמו שסיפרתי אני ניפגעתי באופן

בלתי הפיך ע'י מנתח של מכבי וכרגע אני בתביעה נגד מכבי כי זה פגע ביכולות שלי ובפרנסה ואפשרויות התקדמות .בקריוקי אמי אהבתי לשיר דברים מסוימים שלא תמיד יש בשפע שם.כמו שירים של בארי מאנילו או אלביס או טום ג'ונס קצת שרתי את הנני כאן .במיוחד הייתי אוהב את שירים כמו dont let the sun go down. או בלוזים רצינים שאין שם כל כך.וקצת קווין. לגביי לעלות בסולמות גבוהים מבחינת שירה לפניי שפגע בי הרופא הייתי עובד עם מורה קלאסית במיוחד על אריות אופראיות של טנור שזה בעצם שיא הקושי בשירה זה בעצם הדברים האולטימטיבים מבחינת עוצמה קושי דייקנות .בעצם כמעט כל דבר מתחת לזה הוא תמיד יותר פשוט ויותר קל .אבל לצערי חלק ניכבד נלקח ממני ע'י רופא רשלן .השיא של האושר מבחינתי בזמנו היה לשיר ארייה אופראית עם עוצמה של טנור אמיתי ובולמות המקורים של פלאסידו דומינגו או פאוורוטי -זה בעצם שיא שאין שני לו מבחינת להרגיש שאתה בעננים.
 

mmm666

New member
השירים שלי

כל השירים של שלמה ארצי "בתוך" עם הגב לים-גידי גוב נובמבר,אף אחת-מירי מסיקה גבוה-גלי עטרי לא משנה מה העיקר לשיר.........
 

Jen74

New member
השירים שאני אוהבת

בשירה בציבור אני בעיקר אוהבת את שירי ארץ ישראל שהיינו שרים בבית ספר, במקהלה. בקריוקי אני אוהבת לשיר את "אני לא יכולה בלעדיך", "סוד" וגם שירים באנגלית. למשל, שרתי פעם את "ג'ולין" של דולי פרטון.
 
שאלה מצויינת

בשירה בציבור אני אוהבת לשיר שירי א"י ישנים, מוכרים, טובים ומקפיצים. בקריוקי פעם היה לי שיר קבוע ששרתי תמיד: "למה ליבך כמו קרח"- גידי גוב. היום יש כמה קבועים עטוף ברחמים אהבה בסוף הקיץ בתוך לך איתה פרחים בקנה- לפי סגנון סבלימינל (כשאני מנחה ערבי קריוקי אני נוהגת לפתוח את הערב עם השיר הזה.) לגור איתו
 
למעלה