במה תבחרו
A ady18 Well-known member 25/4/26 #5 נכתב ע"י feldman89: הו בנות בנות- ריקי גל שיר מקסים, לחן אדיר של מתי כספי לחץ כדי להרחיב... מענין
F feldman89 Well-known member 25/4/26 #7 נכתב ע"י ady18: פחות מהמוכרים לחץ כדי להרחיב... נכון, אני עם השנים חושף ובוחר הרבה פעמים שירים כאלה