השיר החדש של alcazar מישהו בבקשה יודע איך קוראים לו?
H Haskee New member 20/4/05 #3 יש אחד יותר חדש- Alcastar -- זה השיר שהם שרו בקדם- אירוויזיון השבדי, אבל הוא הגיע רק למקום השלישי... (ועכשיו הוא במקום הראשון במצעדים שם...)
יש אחד יותר חדש- Alcastar -- זה השיר שהם שרו בקדם- אירוויזיון השבדי, אבל הוא הגיע רק למקום השלישי... (ועכשיו הוא במקום הראשון במצעדים שם...)
ס סיגל הורן New member 20/4/05 #4 החדש שלהם נכון, יצא להם שיר בשם Alcastar שנכנס למקום רביעי במצעד השוודי. מבחינתנו, כרדיו המנגן להיטים Physical הוא הלהיט העכשיוי שלהם. תוכלו להכנס לאתר שלהם ולקרוא.
החדש שלהם נכון, יצא להם שיר בשם Alcastar שנכנס למקום רביעי במצעד השוודי. מבחינתנו, כרדיו המנגן להיטים Physical הוא הלהיט העכשיוי שלהם. תוכלו להכנס לאתר שלהם ולקרוא.
5 538 New member 20/4/05 #5 הו סיגל אני זוכר אותך מהימים של ג בין נחשון ל ואזנה שיהיה לך בהצלחה ואם אני לא טועה היה לך תוכנית של 2step jungel אז תביא לנו קצת דברים טובים על הדרך.
הו סיגל אני זוכר אותך מהימים של ג בין נחשון ל ואזנה שיהיה לך בהצלחה ואם אני לא טועה היה לך תוכנית של 2step jungel אז תביא לנו קצת דברים טובים על הדרך.
י י ו ב ל המגניב New member 20/4/05 #6 סיגל מה את המנהלת החדשה ? של הפורום של 99 אסקייפ מה אילן פז כבר לו היה פה ??