היית צריכה לשמוע את ר' כשהתקשרה להודיע לי...איזה בכי של שמחה, אתמול כשדיברתי איתה, אמרתי לה שיש לי הרגשה טובה ושאני מאמינה שלא תשברו את הרצף של שני ההריונות החדשים שהתבשרנו עליהם השבוע. שמרי על עצמך יקירה
היי שמי הילשוש בת 31, אם חד הורית לילד מקסים בן שנתיים היום הצטרפתי לפורום לאחר שיחה עם בעלה של מירבי* שמעתי על ההריון כאשר שוחחתי איתו בטלפון על האפשרות שלי להיות אם פונדקאית ובדיוק הודיעו לו ! אישית מאוד התרגשתי והצטמררתי ! אז שיהיה בהצלחה והריון קל והמון מזל טוב להורים העתידיים ! כולי תקווה שגם אני אוכל להיות אם פונדקאית לזוג שמאוד רוצה להביא ילד לעולם ולתת לו את כל הטוב שבעולם ושלא יחסר לו כלום ושום דבר בעולם כמו שלי היה חסר תמיד אז כל טוב ובהצלחה לשאר הפונדקאיות שעושות עבודה נפלאה בלהביא חיים יפים לעולם שצריך תיקון מקווה שאוכל לעבור בקלות את התהליך ובלי הרבה כאב של אחריי ה"פרידה" שבת שלום הילשוש
אז כמו שהבטחתי קצמת פרטים. עד ההחזרה הזו עשינו שלוש החזרות שלא צלחו. באיזה שהוא שלב כבר התחלתי להתייאש ומירב וגם האם המיועדת חיזקו אותי. בהחזרה הרביעית הכל היה שונה מהפעמים הקודמות והייתה לי הרגשה טובה מהרגע הראשון. העובר היה יפה וד"ר לב-רן אמר שזה הריון וודאי
בכולופן אחרי ההחזרה התחלתי להרגיש כמו שהרגשתי בתחילת ההריונות הפרטיים שלי, אותם סימנים כמו כאבי ראש וכאבי חניכיים (שקורים לי רק לפני הריון) ובתוכי ידעתי שהפעם זו הפעם ואמרתי לאם המיועדת שזו ההרגשה שלי אבל השתדלתי לא להראות התלהבות יתר ע"מ שלא תהיה אכזבה גדולה אם לא אקלט. ביום שישי עשינו בדיקת דם וחזרתי הביתה, בערך ב 10:15 צלצל הטלפון, ידעתי שזה חיובי כי בפעמים הקודמות קיבלתי טלפון בשעה מאוחרת יותר. על הקו הייתה האם המיועדת והיא בכתה מהתרגשות "את בהריון" ואני הייתי בשוק וחטפתי צמרמורת... האמת, עד עכשיו אני לא מעכלת