השגנו הריון

pnina123k

New member
השגנו הריון

זו אני פנינה והדובים אין לי כרגע מחשב אז רק רציתי לשתף אותכם בבשורה. שבת שלום לכולם.
 

מירבי*

New member
פנינה אהובתי../images/Emo23.gif

אני גאה בך
היית צריכה לשמוע את ר' כשהתקשרה להודיע לי...איזה בכי של שמחה, אתמול כשדיברתי איתה, אמרתי לה שיש לי הרגשה טובה ושאני מאמינה שלא תשברו את הרצף של שני ההריונות החדשים שהתבשרנו עליהם השבוע. שמרי על עצמך יקירה
 

עָנת

New member
איזה אושר../images/Emo65.gif

המון המון המון מזל טוב
שיהיה הריון הכי קל ובטוח
תשמרי על עצמך
ברכות להורים המיועדים,
בשורות כאלו נהדרות עושות טוב על ה
 

בנדה1

New member
../images/Emo65.gif יוווווווו, בשעה טובה

איזו בשורה נפלאה לסוף השבוע. מזל טוב ובהצלחה.
 

הילשוש

New member
מזל טוב לרגל ההריון......../images/Emo140.gif

היי שמי הילשוש בת 31, אם חד הורית לילד מקסים בן שנתיים היום הצטרפתי לפורום לאחר שיחה עם בעלה של מירבי* שמעתי על ההריון כאשר שוחחתי איתו בטלפון על האפשרות שלי להיות אם פונדקאית ובדיוק הודיעו לו ! אישית מאוד התרגשתי והצטמררתי ! אז שיהיה בהצלחה והריון קל והמון מזל טוב להורים העתידיים ! כולי תקווה שגם אני אוכל להיות אם פונדקאית לזוג שמאוד רוצה להביא ילד לעולם ולתת לו את כל הטוב שבעולם ושלא יחסר לו כלום ושום דבר בעולם כמו שלי היה חסר תמיד אז כל טוב ובהצלחה לשאר הפונדקאיות שעושות עבודה נפלאה בלהביא חיים יפים לעולם שצריך תיקון מקווה שאוכל לעבור בקלות את התהליך ובלי הרבה כאב של אחריי ה"פרידה" שבת שלום הילשוש
 

מירבי*

New member
ברוכה הבאה לפורום הילשוש../images/Emo20.gif

אני שמחה על הצטרפותך לפורום הנהדר שלנו
מאחלת לך שבת שלום ומצפה לפגישתינו ביום ראשון.
 

עָנת

New member
ברוכה הבאה היללוש../images/Emo140.gif

שמי ענת , ואני אם מיועדת
מייחלת לך בהצלחה בתהליך!
 

מירבי*

New member
עוד הריונות בקרוב

אני מאוד מקווה שבעתיד הקרוב מאוד נשמע על הריונות נוספים בפורום, מאחלת לכל המצפות תשובה חיובית. שבוע נפלא לכולם
 

liatha

New member
ברוכה הבאה הילשוש,

כן ירבו בנות כמוך וכמו שר הפונדקאיות כאן. שמי ליאת ואני אם מיועדת. (בטווח הרחוק). בהצלחה.
 

הילשוש

New member
בשעה טובה ושיהיה בהצלחה והריון קל

אני חדשה בעסק השארתי הודעה קצת יותר מפורטת בינתיים שבת שלום ושיהיה הריון הכי קל שיכול להיות והכי רגוע שבעולם
 

koralv

New member
מזל טוב לכל המעוברות ולהורים

המיועדים מי יתן והרצף ימשיך לו הלאה וישכון אצל כל הפודנדקאיות הנוכחות ובעתידות להיות. שבת שלום.
 

S and A

New member
מזל טוב!../images/Emo49.gif

בשורה נהדרת ונקווה שגם מדבקת. שיהיה המשך קל ומוצלח. מ"ס" ו-"א"
 

mondani5

New member
מזל טוב יקירה!!!

מאז לידת ליבי היקרה,הפורום לא הפסיק להיות בהריון מעולם,אחכ"כ שיר ורון,ליידי בל,שוש 6 ואתם שנמשיך לשמוע בשורות טובות,הריון קל ומוצלח. אירית
 

איילת567

New member
מאחלת לכם בהצלחה../images/Emo50.gif

המשך הריון קל ונעים תישמרי על עצמך והרבה מזל טוב להורים המיועדים
מאיילת הפונדי של אירית
 
קולולו מזל טוב../images/Emo65.gifאחלה בשורות

אמן ויהיו מדבקותתתתתתתתתתתת
יעלה ויפרח ביתינו הקט בתינוקות בריאים והורים מאושריםםםםםםםםם
 
תודה על התגובות החמות../images/Emo13.gif

סוף סוף יש מחשב
אז כמו שהבטחתי קצמת פרטים. עד ההחזרה הזו עשינו שלוש החזרות שלא צלחו. באיזה שהוא שלב כבר התחלתי להתייאש ומירב וגם האם המיועדת חיזקו אותי. בהחזרה הרביעית הכל היה שונה מהפעמים הקודמות והייתה לי הרגשה טובה מהרגע הראשון. העובר היה יפה וד"ר לב-רן אמר שזה הריון וודאי
בכולופן אחרי ההחזרה התחלתי להרגיש כמו שהרגשתי בתחילת ההריונות הפרטיים שלי, אותם סימנים כמו כאבי ראש וכאבי חניכיים (שקורים לי רק לפני הריון) ובתוכי ידעתי שהפעם זו הפעם ואמרתי לאם המיועדת שזו ההרגשה שלי אבל השתדלתי לא להראות התלהבות יתר ע"מ שלא תהיה אכזבה גדולה אם לא אקלט. ביום שישי עשינו בדיקת דם וחזרתי הביתה, בערך ב 10:15 צלצל הטלפון, ידעתי שזה חיובי כי בפעמים הקודמות קיבלתי טלפון בשעה מאוחרת יותר. על הקו הייתה האם המיועדת והיא בכתה מהתרגשות "את בהריון" ואני הייתי בשוק וחטפתי צמרמורת... האמת, עד עכשיו אני לא מעכלת
 
למעלה