הר 1202 בהוד השרון

T0MERKE

New member
הר 1202 בהוד השרון

האם למישהו יש מידע לגבי מצב הפרוייקט ?
האם למישהו יש נסיון עם חברת "שורשים" (א.ב ברזיל ישראל) המשווקת זכות לדירה בפרוייקט הזה ?
תודה מראש.
 

aeonf

New member
גם מניסיון וגם מהגיון פשוט

אבל תכף יבוא דוד ויסביר לך את כל הפרטים.
אגב אני בטוח שחברת שורשים מציגה את הדיל הזה בתור דיל המאה, שאל אותם אם זה דיל כל כך טוב אז:
1. למה הם מוכרים?
2. למה הם טורחים להתעסק עם עשרות או מאות קונים פשוטים והדיוטות? למה לא להרים טלפון לשיכון בינוי/גינדי/תדהר וכו' ,להציע להם את כל הקררע, לסגור עניין וזהו? כמובן גם לחסוך את כל עלויות הפרסום השיוווק ואנשי המכירות.
&nbsp
 
למעלה