גם מניסיון וגם מהגיון פשוט
אבל תכף יבוא דוד ויסביר לך את כל הפרטים.
אגב אני בטוח שחברת שורשים מציגה את הדיל הזה בתור דיל המאה, שאל אותם אם זה דיל כל כך טוב אז:
1. למה הם מוכרים?
2. למה הם טורחים להתעסק עם עשרות או מאות קונים פשוטים והדיוטות? למה לא להרים טלפון לשיכון בינוי/גינדי/תדהר וכו' ,להציע להם את כל הקררע, לסגור עניין וזהו? כמובן גם לחסוך את כל עלויות הפרסום השיוווק ואנשי המכירות.