הרכבת מקטעים ב-431

Mishu2

New member
הרכבת מקטעים ב-431

היום דניה סיבוס התחילה להרכיב את גשר המקטעים הראשון שלה. מחלף עין הקורא בכביש 431. במחלף עבדו היום 3 מנופים בהרכבות: מנוף זחל 1000 טון למקטעים, מנוף 500 ו-300 טון יחד להרכבת קורות תעלה במשקל 100 טון בגשר אשר מוצג בהודעת ההיכרות שלי. הרכבת הקורות תימשך גם מחר ומחרתיים-מומנים לצפות.
 

Roobie

New member
mishu2 היקר..

כתבתי לגבי זה הודעה לפני כמה ימים, היא כנראה ירדה עמוד לפני שהספקת לראות. מתי לפי ההערכות דניה-סיבוס אמור הכביש כולו להיפתח לתנועה? והאם יש לך מידע לגבי חלקו של הכביש שנמצא בתחומי העיר מודיעין, כלומר מזרחית למחלף ענבה? מה קורה איתו, האם הוא הולך להיסלל במאה הקרובה?
 

Mishu2

New member
לפי מה שאני יודע

הכביש אמור להיפתח בעוד שנתיים-זהו לוח הזמנים המתוכנן למרות שיש היום בעית קברים בקטע שבאזור רמלה וזה יכול לעכב "רצף" של הכביש מכיון שזה בקטע מרכזי של הכביש. כביש 431 מתחיל אכן במודיעין אבל למיטב הבנתי הקטע שבמכרז הוא ממחלף ענבה לכיוון מערב ונראה לי שמה שאתה מדבר הוא בתחום השיפוט של מודיעין או של מועצה מקומית חבל מודיעין-לא סגור על זה ואני אנסה לברר. אם אני צודק אז די בטוח שהוא לא ייסלל בקרוב...
 

fireman

New member
יש מצב שאוכל להגיע ביום רביעי

יישאר מה לראות? בכל מקרה, אני מקווה מאוד שתדאג להביא לנו תמונות
אגב, מי מבצע את ההנפות?
 

fireman

New member
לפני שאתה עונה....

תן לי לנחש.... בטח מנופי אבי. אני משער שמבקר אצלכם הדימאג CC1000 והאופניים הם LTM1500 ו LTM1300 מצורפת תמונה מפרוייקט הטמנת אלמנטים למעבר תת קרקעי בתחנת באר שבע האוניברסיטה בתקופת הקמתה ע"י אותו דימאג של מנופי אבי. העבודה בוצעה בסוף שבוע ובעיקרה בלילה בגלל הצורך לסגור את מסילת הרכבת ולפרק את הפסים וזאת מבלי לפגוע בתנועת הרכבות הסדירה.
 

Mishu2

New member
תמונות

התארגנות של שני המנופים להרכבת קורות תעלה
 

Mishu2

New member
סיום הרכבה

היום הורכבו עוד 10 קורות בשדה האחרון
 

fireman

New member
מעולה! תודה רבה!

תמונות נהדרות!! כמה זמן לקח להם להרכיב את הזחלי באתר?
אגב, למה מיועד המסבך פלדה מסביב לעמוד?
 

mem99

New member
תמונות יפות אבל כביש מיותר...

הפרוייקט הזה מגלומני ומיותר, ממש בזבוז כספי הפיתוח. הוא משמיד שטחים פתוחים רבים בשביל עוד כביש קיצור.
 

Roobie

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo31.gif

מיותר זה הדבר האחרון שאפשר להגיד על הכביש הזה. אם אתה גר בירושלים/מודיעין/מזרח ומרכז ראשל"צ או כל ישוב אחר שממנו אתה צריך להגיע לתל-אביב בבוקר, אני מניח שכבר ראית את הפקקים הבלתי נסבלים. הכביש הזה יעביר את כל התנועה לראשל"צ/נס-ציונה/יבנה ועוד ערים נוספות לדרך נפרדת, וביחד עם הרכבת למודיעין (ובעוד 75 שנה פלוס מינוס גם הקו המהיר לירושלים) יוריד בצורה סופר-משמעותית את הפקקים.
 

קובי לו

New member
מהכבישים היותר חשובים שנסללים

במדינה בימים אלו. כמו כן, מתוכננת מסילת ברזל, כפולה, בתוכו (בין המסלולים). אין ספק שברגע, והוא מאוד קרוב, שהרכבת למודיעין תתחיל לעבוד וגם שכביש 431 יושלם, המצב התעבורתי של תושבי העיר (?) הזאת ישתפר פלאים.
 

mem99

New member
כביש 431 מיותר בצורתו הנוכחית כי...

הוא לא פותר בעיה של אף יומם ולא מפחית פקקים. בואו נראה לפי נסיעות: 1. ראשל"צן למודיעין/ירושלים: הכביש חוסך 15 דקות של פקקים ביציאה הצפונית של ראשון לכיוון בית דגן. מרגע שעוברים את בית דגן, הנסיעה חופשית לאורך כביש 1 ללא פקקים. 2. מירושלים/מודיעין לראשל"צ: אני בספק שיש רבים שעושים נתיב זה. ראשון היא לא מוקד תעשוקה. 3. מאשדוד אל/מ ירושלים/מודיעין: כביש 3 נותן פיתרון טוב למרות שהוא הורחב רק לאחרונה ולא כולל מחלפים רבי נתיבים. כביש 431 הוא לא תחליף לכביש 1 ולכן לא עוזר לתושבי מודיעין להגיע לתל אביב (מלבד קטע קטן מאוד במזרח) והוא בטח לא עוזר לתושבי ראשל"צ להגיע לתל אביב. בתור תושב ראשון לציון אני אמור לתמוך בכביש אבל אני פשוט לא מצליח לראות את השימוש בו. חלקים מסויימים של 431 פותרים בעיות מקומיות כמו מעקף של נס ציונה וחיבור באר-יעקוב אבל את זה היה אפשר לעשות עם כביש הרבה יותר קטן והרבה יותר זול. חלקו המערבי של כביש 411 (מחלף חולות - צומת ביל"ו) אמור לפתור הרבה יותר בעיות תחבורה באיזור הזה אבל משום מה הוא לא מתקדם בכלל. ממדינה שלא נבנו בה כבישים ראויים עברנו להיות מדינה שכל כביש משני נבנה עם אין-סוף נתיבים ומחלפי ענק. מאיר :->
 
למעלה