י ל ד ו נ ת
New member
הרגשה רגעית
יושבת מול המסך משהו מציק משהו בפנים לא יודעת מה זה מחפשת את הגורם לא מוצאת מרגישה חנוק בלב מנסה לחשוב על כמה טוב מנסה לחשוב על כמה רע מנסה לחשוב על מה שביניהם וזה רק מדכא מנסה לא לחשוב אבל זה לא עוזר איכשהו זה בא פתאום למחשבות ופתאום יש דמות בעיני גורמת לי לחוש טוב בלב ואז נזכרת בדבר מה שמאוד כואב ואכזב זה קשה להבין לדעת ולא לדבר הלוואי ולא אדע על כך יותר אוף הדמעות זולגות להן אחת אחת אין להם סיבה אולי בעצם כן רוצה להיות בים לשבת בשצף-קצף הגלים אולי על שובר הגלים להקשיב להריח ואולי להתפרק אךךךךך הלוואי וכל זה לא היה קורה והכל היה טוב למה הכל תמיד נהרס בדיוק שהכל צעד לפני הפסגה האם למישהו יש תשובה???
יושבת מול המסך משהו מציק משהו בפנים לא יודעת מה זה מחפשת את הגורם לא מוצאת מרגישה חנוק בלב מנסה לחשוב על כמה טוב מנסה לחשוב על כמה רע מנסה לחשוב על מה שביניהם וזה רק מדכא מנסה לא לחשוב אבל זה לא עוזר איכשהו זה בא פתאום למחשבות ופתאום יש דמות בעיני גורמת לי לחוש טוב בלב ואז נזכרת בדבר מה שמאוד כואב ואכזב זה קשה להבין לדעת ולא לדבר הלוואי ולא אדע על כך יותר אוף הדמעות זולגות להן אחת אחת אין להם סיבה אולי בעצם כן רוצה להיות בים לשבת בשצף-קצף הגלים אולי על שובר הגלים להקשיב להריח ואולי להתפרק אךךךךך הלוואי וכל זה לא היה קורה והכל היה טוב למה הכל תמיד נהרס בדיוק שהכל צעד לפני הפסגה האם למישהו יש תשובה???