הרגע המרגש של הפלייאוף

SlamminDino

New member
הרגע המרגש של הפלייאוף ../images/Emo20.gif

כמובן שכל הרגעים הקשורים בזכייה של אנהיים וההגעה של הג´איינטס לגמר וכל החגיגה הקשורה בזה עוקפת אותו. אי אפשר להתעלם מהבן של דאסטי בייקר שגרם למיליוניי צופים באמריקה ובעולם לעשות אווו
. הרגע עליו אני מדבר הוא רגע דומה לסרטים. זה המשחק החמישי בין סיינט לואיס לסן פרנסיסקו. סיינט לואיס היא הקבוצה שאולי הכי קשורה לריגושים השנה. קודם פטירת השדר הכל כך אהוב על כולם ג´ק באק ואז המוות הפתאומי של פיצ´ר פותח דאריל קייל. ה DK על הכובעים אם מישהו תהה ולא ידע זה קיצור של דאריל קייל. לא , לא דונה קארן יצרנית האופנה המפורסמת.
המספר 57 של קייל נכח עם בנו בסדרה מול סן פרנסיסקו. המשחק הראשון בו היה הקארדס נצחו ושניי המשחקים הבאים הם משחקים צמודים שנטו בסופו של דבר לסן פרנסיסקו. המשחק החמישי ומאט מוריס עושה עבודה נהדרת לאחר שבמשחק הראשון קיבל על הראש מסן פרנסיסקו. הוא גם החזיר לקני לופטון על מה שעשה לו במשחק הראשון. אף אחד לא יכול להתלהב בלי לקבל אחר כך את מה שמגיע לו. גם לא קני לופטון הותיק... בטח שלא קני לופטון כי הוא לא אמור לעשות את זה בכלל. שלופטון מעיף כדור ליציע זה כבר מספיק בושות. לא היה צריך את המילים המיותרות. אז מאט, האייס סטארטר של סיינט לואיס פוגע בו בכוונה בחלק התחתון של האינינג השמיני. כל הסדרה מדברים על העימות הזה. הוא החזיר לו בשביל כבודו העצמי, הכבוד של הקבוצה וכבודו של המנוח דאריל קייל. אולי לא דאריל קייל אבל ככה הוא מרגיש. הם היו מאוד קרובים. את הכדור המסובב המצויין של מוריס לימד אותו קייל. את העצבים להשאיר בחוץ הוא למד מחברו שעכשיו נפטר. מוריס עכשיו בשליחות. רואים את זה על הפנים שלו-- מרוכז בצורה יוצאת דופן למרות שכמובן צריכים להיות .. זה משחק הדחה!! אחריי שמורים מביא ראן אחד לחובתו באינינג השמיני הוא עדיין עולה לחבוט. משחק טוב מאוד שלו. אולי צריך להוציא אותו? לא במשחק הזה... הוא עולה לחבוט בחלק העליון של האינינג התשיעי. מתי פעם אחרונה ראינו מצב כזה במשחק צמוד ועוד משחק הדחה של הקבוצה ששולחת אותו... כשמוריס עולה על הגבעה בתחילת החלק התחתון של האינינג התשיעי התמונה הבאה היא זו שתפסה אותי. הבולפן נשאר נטוש כמו בסרט אקשן של קרבות במערב הפרוע. אני לא יודע מה הביא להחלטה הזאת. מאט מוריס כנראה אמר לטוני לה רוסה המנג´ר שהוא הולך לסיים את המשחק הזה. הוא ייעשה את התשעה אינינגס ולא משנה מה יהיה. פיצ´ר פותח עומד על הגבעה באינינג התשיעי והבולפן לא מתחמם אפילו. בהחלט מחזה מהסרטים הטובים והבידיוניים ביותר!! כמובן שפה , לא כמו הסרטים זה המציאות... המציאות עשתה שהוא יעזוב את המשחק לאחר שהוא משיג שתיי פסולים ומביא שתיי סינגלס שעושים את המצב לסן פרנסיסקו עם איש ב Scoring Position. סטיב קליין עכשיו נכנס מהבולפן להתמודד עם קני לופטון האיש שעשה את כל הפרובוקציה. קני לא מחכה ועל ההגשה הראשונה הוא חובט את הכדור לשדה הימני. הזריקה של דרו והחגיגות של סן פרנסיסקו שמחבקות את דייוויד בל עד דמעות. קני לופטון נצח את המשחק לג´איינטס אבל הוא יודע שהוא לא יתחמק עם הבולשיט שעשה. בשביל מרט מוריס זה HIGH FIVE. אנחנו יודעים כמה רצית את זה, אומרים לו חבריו מהקבוצה. מה שנותר עכשיו לעשות זה להסתכל על הקבוצה הביתית חוגגת ולהתנחם שדאריל היה גאה.
 
למעלה