legerdemain
New member
הראשון לאפריל
בזמן האחרון ישנה רדיפה בנוער אחרי גימיקים שיבאו אותנו לכותרות. ובכן, שימו לב, בעוד פחות משבוע מגיע הראשון באפריל. אותו חג בו הכל מותר, כל הלצה, מעשה קונדס, שטויות וסאטירה. האם לא יהיה זה ראוי שנפגין ברוח החג? עכשיו.. כדי לעשות הפגנה עם אמירה סאטירית איכותית ולא סתם לצעוק פאשיזם, אנחנו זקוקים לעיוות של סיסמאות שמאל וימין.. אף כל שטות תתקבל בברכה... "להתעלם מהשכונות, לחזק התנחלויות" יכול להיות שלט נפלא להפגנה כזאת.. אז תתחילו לחשוב, להוסיף, תגובות ברוח החג יתקבלו בברכה (אך עדיף עם ערך פרודוקטיבי).. מי יתן ונמצא את הכוח להרים איזו הפגנה באאותו יום נפלא
בזמן האחרון ישנה רדיפה בנוער אחרי גימיקים שיבאו אותנו לכותרות. ובכן, שימו לב, בעוד פחות משבוע מגיע הראשון באפריל. אותו חג בו הכל מותר, כל הלצה, מעשה קונדס, שטויות וסאטירה. האם לא יהיה זה ראוי שנפגין ברוח החג? עכשיו.. כדי לעשות הפגנה עם אמירה סאטירית איכותית ולא סתם לצעוק פאשיזם, אנחנו זקוקים לעיוות של סיסמאות שמאל וימין.. אף כל שטות תתקבל בברכה... "להתעלם מהשכונות, לחזק התנחלויות" יכול להיות שלט נפלא להפגנה כזאת.. אז תתחילו לחשוב, להוסיף, תגובות ברוח החג יתקבלו בברכה (אך עדיף עם ערך פרודוקטיבי).. מי יתן ונמצא את הכוח להרים איזו הפגנה באאותו יום נפלא