הראשון לאפריל

legerdemain

New member
הראשון לאפריל

בזמן האחרון ישנה רדיפה בנוער אחרי גימיקים שיבאו אותנו לכותרות. ובכן, שימו לב, בעוד פחות משבוע מגיע הראשון באפריל. אותו חג בו הכל מותר, כל הלצה, מעשה קונדס, שטויות וסאטירה. האם לא יהיה זה ראוי שנפגין ברוח החג? עכשיו.. כדי לעשות הפגנה עם אמירה סאטירית איכותית ולא סתם לצעוק פאשיזם, אנחנו זקוקים לעיוות של סיסמאות שמאל וימין.. אף כל שטות תתקבל בברכה... "להתעלם מהשכונות, לחזק התנחלויות" יכול להיות שלט נפלא להפגנה כזאת.. אז תתחילו לחשוב, להוסיף, תגובות ברוח החג יתקבלו בברכה (אך עדיף עם ערך פרודוקטיבי).. מי יתן ונמצא את הכוח להרים איזו הפגנה באאותו יום נפלא
 

okok4

New member
יש לי יש לי יש לי

"רק שרון יביא שלום" פהההההה פהההההההה פההההההההה
 
למעלה