הראיון עם סלאש- חלק 1

הראיון עם סלאש- חלק 1

כמו שאמרתי- הראיון עם סלאש מ-1991 ברולינג סטון. דילגתי על די הרבה, אבל המראיין שאל הרבה מאוד על שירים באלבום, מתי הוא יוצא ועוד על מיני דברים שהיום ברורים לנו מאליו. בכל מקרה, אנג'וי. ג'ק דניאלס כפול, וקוקאין, גלידה, וסנדוויץ'. חמש ורבע אחרי הצהרים בשבת, בלה שרדונה, מסעדה במעוצבת בסגנון צרפתי בלוס אנג'לס, ושם יושב סלאש, הגיטריסט הראשי של גאנז נ רוזס, בחלק המצועצע של החדר. "תנסה את אלה, הם טובים" הוא אומר, שהמלצר מביא פלטה של מאפים. הוא נוגס בטורט ושותה, הזמן שהוא מדבר בשקט, באופן צלול ופיכח נגד המוניטין שלו כשתיין. אבל סלאש, שלאחרונה נעשה לבן 25, נשאר ל אאוטסיידר בסביבה הזאת. למרות המעמד הגבוה שנוצר לו בהיררכיית הרוק של לוס אנג'לס, הוא עדיין לא יכול להשיג הזמנה של הרגע האחרון במסעדה היומרנית הזאת אחרי שהראיון נגמר. לא ביג דיל. הוא והחברה הקבועה שלו אוכלים במקום אחר הלילה, ואחר עוצרים ליד חנות סקס מנוונת כדי לקנות מתנות לחג המולד, כולל כותונת משוגעים לזמר של הלקה, אקסל רוז. החודשים האחרונים של 1990 היו קדחתניים בשביל סלאש. בנוסף על העבודה למגעים האחרונים של האלבום השני, הוא ערך חזרות עם הלהקה למופע רוק בריו 2 שיתקיים החודש בברזיל. למעשה סלאש עבד בלי הפסקה במשך השנה האחרונה. הלהקה עשתה הופעה במופע צדקה, תרמה כמה חומרים לפסקול של "ימי הרעם" והקליטה עוד 30 שירים לאלבום החדש. בנוסף, סלאש ארגן פגישה עם איגי פופ , בוב דילן, מייקל ג'קסון ולני קרביץ, בין האחרים. והשנה זה הולך להיות יותר מתוח- האלבום של הלהקה סוף סוף משוחרר, הם מתכננים לצאת לסיבוב הופעות מפלצתי, ולנגן את השיר החדש שלהם מאז 1988, הפעם ככוכבים. עבר הרבה זמן. סלאש, ששמו האמיתי הוא סול האדסון, הוא תושב לוס אנג'לס מאז הוריו עברו לשם מאנגליה בשנות השבעים המוקדמות. אמא של סלאש, אולה האדסון מעצבת תלבושות מקצועית, תפרה תלבושות בשביל ג'ון לנון, דיאנה רוס, והאחיות פוינטר, בעוד שאביו אנתוני האדסון ,האומן, יצר עטיפות לאלבומים לאומנים כמו ניל יאנג וג'וני מיטשל. גודל בסביבה הניאו-היפית בשכונת לורל קניון- לה הוא עדיין קורא בית, סול הצעיר הראה אינסטינקטים יצירתיים כבר בגיל צעיר. הוא היה אומן נלהב, ואפילו תרם כמה ציורי חיות ל- The Bestiary ספר שירים שמעולם לא פורסם של ג'וני מיטשל, שהיה שכן. "הוא מצייר מאז שהוא היה מסוגל להרים עיפרון" אומרת אולה האדסון, שמוסיפה שהוא גדל בבית מאוד אוהב. "הייתי בשוק כשקראתי דברים שנשמעו כאילו עזבתי על מפתן דלת בתוך סל. הם גורמים לזה להראות כאילו אף פעם לא הייתה לא משפחה והוא גדל ברחובות כמו איזה פושטק, אבל זה לא נכון. זה הכול חלק מהתדמית שלו, לא הכול עור וקעקועים". כשהוריו נפרדו באמצע שנות השבעים, סלאש היה צריך להתרגל לדמות אף יוצאת דופן- דייויד בואי. "אמא שלי יצאה דייויד ממש אחרי שהי נפרדה מאבא שלי" הוא אומר. "הייתי מבלה איתו עם אשתו והם הבן שלהם זואי, כשהייתי צעיר, לא אהבתי אותו ממש כי הוא היה הבחור החדש בבית, הייתי ממש כעוס". היום, סלאש התפייס עם בואי , והוא מבלה איתו לעיתים קרובות כשלוחות הזמנים שלהם מאפשרים. אם החיים בבית לא היו מזהירים, בית הספר היה גרוע יותר. ביישן ומנוכר, סלאש העדיף לצייר תמונות של דינוזאורים ולרכוב על אופניים מאשר לעשות את שיעורי הבית שלו. "היה לי שיער ארוך, והבתי ספר שהלכתי אליהם היו מלאים בילדים של בנקאים וסוכני נדל"ן, הוא אומר "אף אחד מהם לא בא מאותו רקע כמו שלי". הוא הועף שוב ושוב מבית הספר, סלאש היה מתבודד שלא היו לו הרבה חברים, עד שלקח את הגיטרה ליד. "הילדים מסביבי השתנו, ופתאום הייתי יותר פופולרי כי הייתי מנגן בגיטרה". הוא התחיל להתעניין בכלי לראשונה, בהשפעה מסטיבן אדלר, שהיה גם רוכב אופניים, ומאוחר יותר היה למתופף של גאנז נ רוזס. לפני גאנז נ רוזס, סלאש הופיע בכמה להקות ברים, ושירת כחלק קטן מהאנסבל של הפאנק. ואז הוא התחבר עם סטיבן אדלר, עם אקסל רוז, שגורש מאינדיאנה, ועם איזי סטרדלין, ששימשו כהמשך היחידה עד 1985, כהשם התחברו עם הבסיסט דאף מקאגן. אחרי ההצלחה העצומה של אלבום הבכורה שלהם- Appetite for Destruction והמיני אלבום שבא אחריו- G n' R Liesהלהקה התמודדה עם בעיה גדולה. הלהקה הוחרמה בעקבות המילים של השיר "One in a Million" שכלו שימוש חוזר במילים "הומו" ו"כושי". האשמה של הגזענות במיוחד, פגעה בסלאש, שאביו לבן ואמו שחורה. "כשאקסל בא עם השיר, וממש רצה לעשות אותו, אמרתי שאני לא חושב שזה ממש בסדר.“ הוא אומר.
 
חלק 2

"אבל אקסל היה ממש נחוש לבטא את עצמו, והמלים שלו מאוד ישירות. הוא מאוד כנה, ויש לו את הסיבות שלו...אני לא מתחרט שעשיתי את 'One in a Million' אבל אני מתחרט על מה שחשבו עלינו בעקבות זה, ואיך שאנשים קלטו את הרגשות שלנו." חוץ מזה, כמה מחברי הלהקה, כולל סלאש, פיתחו בעיות סמים. הלהקה התחילה לאט להתפצל, והיה קשה לארגן ישיבה לאלבום החדש. ניסיון לארגן סדרה של חזרות בשיקגו נכשלו . מאמץ אחרון לבצע פגישה עם הרולינג סטונס הובילו את אקסל להפסיק. סטיבן אדלר פוטר בקיץ שעבר, לאחר שלא היה מסוגל להשתלט על בעיית הסמים שלו. לבסוף הלהקה המשיכה. הם גייסו את מאט סורום כדי שיחליף את אדלר, ויחד עם סלאש, דאף, איזי ודיזי ריד (הקלידן), הלהקה בנתה אלבום חדש בסתיו האחרון. הראיון עם סלאש לקח כמה מפגשים, חלקם התקיימו בתחילת 1990,חלקם בחודש האחרון, במסעדות ובביתו של סלאש. בכל פגישה, הגיטריסט היה שמח, צנוע ומעל הכל- מפוקס. למרות שלא משנה לא להיפתח ולדבר על חייו האישיים, על חברי הלהקה האחרים, הוא היה אובססיבי בבירור לגמור את האלבום החדש. אבל עדיין, הוא לא רוצה לנוח על זרי הדפנה. סלאש: דבר ראשון, אני מסרה לדבר על סמים, אקסל או להקות אחרות. נקודה (הוא מחייך). ש: טוב, בוא נדבר על האלבום החדש. למה הוא נקרא- Use Your Illusion? ת: זה שם של ציור שצויר על ידי אומן שנוי במחלוקת. אני לא יודע איך. אף פעם לא שמעתי עליו. אני לא בקיא במעגל האומנים. אבל זה שם של ציור שאקסל קנה, והוא אמר "בוא נעשה מזה את העטיפה של האלבום" כמו בעטיפה של האלבום הקודם, פשוט אמרנו "בסדר" אין דיון. ש: כמה חומר הקלטתם עד עכשיו? ת: 35 שירים. 35 שירים הכי ממכרים לסיפוק התאווה האישית של גאנז נ רוזס.. זה הרבה חומר לעבוד איתו, כאילו הוא שווה 4 אלבומים. לרוב הלהקות, זה היה לוקח שש שנים לבוא עם כאלה הרבה דברים. ש: היו הרבה שמועות אם זה יהיה אלבום בנפרד, או אלבום כפול. מה קורה בנקודה הזאת? ת: טוב, זה כמו לנקות את הארון. יש הרבה חומר שאנחנו רוצים לצאת איתו, אבל הבעיה היא, איך אנחנו משחררים את כל זה?! אתה לא גורם לאיזה ילד לקנות תקליט ב-70 דולר אם זה רק התקליט השני שלך. אנחנו מנסים לחשוב על דרך שכל אחד מהארבעה דיסקים של חומר יהיו מופרדים, שאתה יכול לקנות את הכל או רק אחד. אבל כל עוד הוא לא משוחרר, שום דבר לא חקוק באבן. יכול להיות שזה ישנה, ואני לא רוצה להטעות אף אחד. אני יודע שזה לא הולכת להיות קופסת סט דיסקים גדולה, שתצטרך לקנות את הכל או כלום. זה כל מה שאני יכול להגיד לך. ש: בשירים שהקלטת עד עכשיו, יש איזשהו נושא מוגדר? ת: אני חייב לומר לא. אני אומר שזה נשען יותר על הצד האפל. אין הרבה חומר "שמח" בדיסק, אתה יודע? הרוב זה פקאינג מעוצבן ( (pissed off. זה מאוד מעוצבן, ומאוד כבד, אבל יש לזה עדינות עד שכמה שאנחנו מנסים לנגן. ש: עד כמה השירים משקפים את השינויים שהלהקה עברה בשנה האחורנה? ת: הדרך שבא החיים שלנו השתנו, ההשלכות של ההצלחה שלנו והחרא הרגיל שאנחנו עושים כל יום מופיע הרבה בדיסק. למרות הכל, אם זה נשמע כמו בלוז, בעקרון זה מה שזה. אף פעם לא חשבתי שאנחנו להקה נאיבית; תמיד חשבתי שאנחנו די מודעים למה שקורה. אבל כשנהגנו סתם לבלות ברחוב, זה היה יותר כיף משהיה לנו יותר כסף והפכנו להיות חלק מחברה והוכרחנו להתמודד עם אחריות. אני חושב שכסף הוא המערכת עצבים של כל זה, גם. זה כמו ש.. אני חושב שג'ימי הנדרקיס אמר- "ככל שאתה עושה יותר כסף, אתה יכול לשיר יותר בלוז" ("The more money you make, the more blues you can sing." )
 
חלק 3

ש: בוא נחזור לשנה שעברה לטקס פרסי המוזיקה האמריקנית. עשית הרבה כותרות כשאמרת כבדרך אגב את המילה “fuck” בשידור חי. מה בדיוק קרה באותו לילה? ת: פרסי המוזיקה המזדיינים.... במה שקרה זה שבאותו ים קיבלתי טלפון ושאלו אותי אם אני רוצה ללכת. היינו מועמדים לשני פרסים, ומישהו מהלהקה היה צריך להיות שם ולקבל את זה אם נזכה. אז אני דאף והחברות שלנו השכרנו כולנו, והגענו לשם אחרי שעצרנו במקדונלס, כשהגענו לשם היה הרבה בלבול, ועם כל הפפראצי. לא ממש שמתי זין; רק רציתי לבלות ולעשות חיים. בכל מקרה, היו לנו מקומות בשורה השלישית, והטקס היה ממש משעמם ונמרח. עישנו ושתינו יין, ופתאום זכינו בפרס הזה. לא היינו מוכנים לזה. אני לא יודע מה אמרתי על הבמה, אבל זה היה קצר ומתוק. אני לא חושב שהיו יותר מדי “fucks” בזה. ואז הלכנו מאחורי הקלעים. פגשנו את לני קרביץ והוא היה מגניב, אבל פרינס די הימם אותנו. הוא והפמליה עברו לידנו והתעלמו מאיתנו, הוא לא אמר כלום, והוא בטח לא ידע מי אנחנו. אני לא חושב שאנחנו נחשבים לחברה טובה, אבל לא אכפת לי. הוא נראה כמו איזה פאג באותו לילה בכל מקרה. אחרי זה חזרנו למקומות שלנו, וכשהגיע הפרס השני, זה היה ממש לא צפוי. לקחתי את המיקרופון והתחלתי להודות לכל האנשים שעזרו לנו במשך השנים. אמרתי “fucking” שוב, וידעתי שזה שידור חי, אז אמרתי "אופס.." אבל זה פשוט החליק לי שוב ושוב. ברגע שהתחלתי, וזה היה זה. זה בדיוק כמו להשתמש בשם תואר. ש: אז למה התנהגת כמו מסטול אם ידעת שזה יופיע בטלוויזיה? ת: לא הייתי ממש שיכור. כל מה ששתיתי היה יין. שתיתי בקושי שתי כוסות ולא הייתי כזה מסטול. זה פשוט אני-באמת, אתה חייב לדעת איך אני, במיוחד אם אני בקהל של אנשים. כל התשומת לב הזאת מפוקסת עליך, ונהייתי די ביישן. אני לא יודע למה, אבל אני לא יכול להתקרב למצב ציבורי כזה בלי להשתחרר. באותו לילה, לא היה לי את הכובע שלי, לא הייתה לי גיטרה להתחבא מאחוריה, ולא הופעתי. אתה נכנס לאחד מהמקומות האלה, ואתה מרגיש כאילו עושים לך רנטגן. וחוץ מזה, די רציתי שנהיה הדפוקים שם, כי כולם שם היו כאלה מנומסים רשמיים ולא טבעיים. ניסנו להנות, ואני חושב שמכל האנשים שהיו שם, אנחנו היחידים שהיו בלי מסכה. ש: כמה חודשים לפני הטקס, הי עוד כשלון כשהלקה פתחה לרולינג סטונס וכמעט התפרקה במהלך התהליך. מה הוביל להופעות האלה? ת: באותו זמן, זה היה הסיום בעיות הרואין ממש ממש חמורות. הרגשתי שהלהקה צריכה לעשות את ההופעות לרולינג סטונס כדי להחזיר אותנו להיות ביחד. גרנו בבתים נפרדים, לא ראינו אחד את השני, עשיתי את הקטע שלי ורק שלושה מאיתנו הגיעו לחזרות על בסיס קבוע. אז אמרתי "כן בואו נעשה את ההופעה הזאת", למרות שהשיקול דעת שלנו היה נגד זה. עשיתי הסכם עם הלהקה שאחרי שההופעות עם הסטונס יגמרו, אני אתנקה. ש: בלילה הראשון של ההופעה עם הסטונס,ורמז שהסמים הרסו את הלהקה. איך הרגשת כששמעת את זה? ת: רציתי בדיוק ללכת משם. הייתי מעוצבן. סיימנו את ההופעה, וזה היה אחד מהלילות האלה שלכל אחד חלק קטן מהבמה, ופשוט נשארנו שם. ההופעה הייתה גרועה, זה היה עלוב, ואז אקסל הודיע שהוא הולך להיגמל. ש: אבל הוא חזר בלילה שאחרי, ונראה שהדברים השתפרו אחרי הנאום הקטן שנתת על חשיש.האם נלחצת להצהיר את ההערות האלה? ת: אקסל לא הסכים לא הופיע עד שאני אסכים לעשות את מה שהוא קורא לו התנצלות, שסירבתי לעשות. אמרתי מה שאמרתי, ואז הוא בא וזה היה מאוד חם, כי מה שאמרתי היה לגמרי כנה. זו לא הייתה התנצלות; זה היה סוג של הסבר. לא- זה לא היה אפילו זה- פשוט נפתחתי ואמרתי מה שהרגשתי לגבי הרואין, ומה זה עושה לאנשים, את מי זה הורג, וכמה זה לא בסדר. כי זה מה שהרגשתי. אבל הייתי נרקומן באותו זמן. ש: מתי השתמשת לראשונה בהרואין? ת: נדחפתי לזה, וזה היה תחילתו של הסוף אני מניח. בפעם הראשונה עישנתי את זה, ופעם אחת הסנפתי את זה. אבל בפעם הראשונה שממש התמסטלתי, הזרקתי. הייתי סוג כזה של נרקומן- הזרקה לא הספיקה ועישון לא הספיק. בכל מקרה, זה אחד מסמים האלה שזה נהדר להתמסטל מהם ואתה אוהב להיות עליהם, וזה ממש דופק לך את החיים. זה מצער שמשהו נחות כמו כדור או אבקה, יכול לעשות את זה, אבל זה כן קורה.
 
חלק 4

ש: מה אתה חושב שהוא המצב הכי נמוך שאי פעם שקעת אליו? ת: על הרואין, הכי נמוך זה שהלכתי לריינבו (מועדון בלוס אנג'לס) כדי להשיג כסף, שאני אוכל להשיג את החרא הזה. אבל לא הייתי רק על הרואין, הייתי גם על קוקאין, והייתי נוהג להתמסטל ממש קשה. הכי נמוך היה כשהגעתי למלון בפינקס, התחרפנתי ולקחתי קוקאין , הרסתי את החדר במלון, ורצתי ערום ומדמם. כמה אנשים ניסו להפיל האשמות, ואז באו השוטרים והחובשים, ולמרבה המזל יצאתי מזה. ש: פעם לקחת מנת יתר? ת: לקחתי מנת יתר כל כך הרבה פעמים. התעוררתי בבית חולים כל כך הרבה פעמים. אני לא אוהב להיכנס לזה, אבך עברתי הרבה חרא. הייתי בכלא על סמים. אתה חושב שדברים כאלה יגרמו לך להפסיק אבל הם לא. ש: ומה בסוף גרם לך להפסיק? ת: בגלל שהדבר הכי חושב לי בחיים- הלהקה, התחיל להתפרק. זה היה תמריץ גדול. אחרת, הייתי יכול להמשיך להיות מסטול כל היום, ולהיות עם הנחשים שלי ודברים כאלה. ש: עברה כמעט שנה מאז שהפסקת להזריק. יש פיתויים להשתמש בסמים שוב? ת: הדבר הכי קרוב לזה, זה שחלמתי על זה כמה פעמים. סיוטים, כמה ממש קשים, אבל זהו. ש: היית פעם במרפאה לניקוי מרעלים? ת: הם ניסו לשים אותי בגמילה, אבל עזבתי משם אחרי 3 ימים. הייתי ממש מעוצבן, חזרתי הביתה, התמסטלתי, ונסעתי להוואי והתנקתי. אני נקי מאז. ש: איך הייתה ההגמלות בפעם הקודמת? ת: היה הרגל רע, אז זה היה קשה. החלק הפיזי של זה היה רע מספיק, אבל הקטע של החרדה היה הכי גרוע. אבל אני לא יודע למה הנושא של להתנקות מסמים כזה נורא. זה אישי, באמת. זה כמו לשאול איך אני הולך לשירותים או מה אני רוחץ קודם שאני מתקלח. כל עוד אני מודע, אני לא חושב שזה העסק של אף אחד. אני לא רוצה להיות עוד קית' ריצ'רדס. כל ההיסטוריה שלו סמים הייתה כל כך ציבורית, והוא היה ממש גלוי בקשר לזה, בגלל שזה נראה לו מגניב, אני מניח. מה שקורה זה שהסיפורים האלה אף פעם לא נעלמים- זה נושא מאוד רגיש. זה נושא שאתה לא מנסה להסביר למיליוני אנשים שקוראים את המגזין הזה שלא עשו סמים ולא עברו את זה. זה אחד הדברים ההרסניים שבן אדם יכול לעבור. זה כמו לשבת על ערש דווי כל הזמן. ש: היו לך גם בעיות עם אלכוהול. עד כמה גרועה נעשתה השתייה שלך? ת: אני ברצינות ניסיתי לשתות 2 בקבוקים של ג'ק דניאלס בלילה. נהגתי לקום בבוקר ולהיות שיכור כל היום. התעלפתי על הרצפה בחנות גיטרות באנגליה. זה היה הכל התנסות. אני חושב שלמדתי הרבה, וגדלתי הרבה מאז. אני לא יודע אם זה עשה אותי אדם טוב או גרוע יותר, אבל אני מאוד זהיר בקשר לסמים ואלכוהול עכשיו. אני יודע מה זה הדברים האלה. ש: איך השתייה שלך בימים אלה? ת: אני לא שותה כבד אם אני יכול להחזיק את עצמי. אני עדיין נהיה לפעמים קצת יותר מדי שתוי, אבל זה לא מפריע לי. זה די קוץ בתחת בבוקר שאחרי. אבל עדיין יש לי את החוסר בטחון שלי שאני מעדיף בקבוק מאשר להישאר פיכח ולהתמודד עם זה. עדיין יש לי את הבעיות האלה, שהן חלק מדפוס אני מניח. אבל הייתי מדוכא כמו שהייתי. כרגיל, אם אני שותה יותר מדי, יש לזה סיבות. שעמום הוא האויב הכי גדול שלי, ואני משתעמם נורא בקלות. בהיסטוריה של הלהקה הזאת, כל עוד אנחנו מנגנים, אין לי בעיה משום סוג. כשאנחנו מקליטים, עושים חזרות או מופיעים אין ממש שתייה. אני לקוח קוקטייל כשאני בבית או משהו כזה, אבל זה בערך זהו.
 
חלק 5

ש:בשנה שעברה, הלהקה החליפה את המתופף סטיבן אדלר בגלל הסמים. איך אתה מתאר את הבעיות שלו? ת: לסטיבן יש אישיות של רוק&רול עד כמה שאפשר. כל מה שהוא חי בשבילו היה סקס סמים ורוק'נרול- בסדר הזה. ואז זה היה סמים ורוק'נרול. ואז רק סמים. ש: איך אתה מרגיש כשאנשים אומרים שהוא נזרק מהלהקה לא בצדק? ת: הרגשתי ממש רע בשביל סטיבן. הוא אומר דברים כמו "איך הם יכלו לעשות לי את זה?" אבל זה לא עניין של איך יכולנו לעשות לו את זה. זה היה איך הוא יכל לעשות את זה לנו. הוא טופל בידי הלהקה. מי שאומר שסתם העפנו אותו מהלהקה הוא מישהו שאין לו מושג על מה הוא מדבר ולא יודע מה קרה. חיכנו לנו שנה שלמה. כמה זמן הלהקה הזאת אמורה לחכות? כולנו רצינו לצאת החוצה ולנגן, וגם הוא רצה. הוא פשוט היה מסטול מדי בשביל זה. עשינו כל מיני דברים כדי לעזור לו, והוא סירב. כל פעם שהוא הלך לגמילה, הוא ברח. כלומר, גם אני ברחתי מגמילה, אבל זה היה בגלל שלא רציתי להיות נשלט על ידי מישהו אחר. רציתי להתנקות בעצמי. לסטיבן אין שליטה בכלל. הוא לא רוצה להיות בגמילה הוא עדיין רצה לעשות את מה שהוא עשה. הוא חשב שזה היה מאוד רוק'נרול. מה אתה אומר לבן אדם כזה? אז פשוט אמרתי "פאק, זהו זה, אני לא יכול להתמודד עם זה יותר, אנחנו צריכים מתוף חדש." ש: החלפתם מתופפים הרבה. איך בסוף התיישבתם עם מאט סורום? ת: המתופף מסי הייגס שהיינו איתו בהתחלה היה ממש מגניב, והסדרנו איתו, אבל פשוט לא הייתה לו את הוויברציה הנכונה. ראיתי את מאט סורום בהופעה, ואחרי שכמה חודשים עברו ושום דבר לא קרה, הבנתי שהוא המתופף הכי טוב שראיתי הרבה זמן. אז אמרתי שלא יקרה כלום אם ננסה לעבוד איתו. תודה לאל שהלכתי להופעה הזאת באותו לילה. העובדה שמאט היה יכול לנגן ולהשתלב איתנו הייתה מה שהציל אותנו. אם לא הינו מוצאים מישהו, זה היה הסוף של הלהקה. מאט מסוגל להמשיך עם זה, ולהביא משהו חדש ללהקה. אבל הוא עדיין לא מצליח להגיע לכל מקום בזמן (צוחק). ש: בזמן שללהקה היה קשה להתמודד עם אלכוהול וסמים, לאקסל היה קשה להסתדר עם אנשים. היה לו מטרד עם השכן שלו. הוא לא הצליח עם הנישואין, ממשיך להתעמת עם המשטרה בהוליווד ועוד כל מיני מצבים דומים. איך התקריות האלה השפיעו על הלהקה ועל יצירת האלבום? ת: טוב, הם קוץ בתחת, והם מונעים מדברים להיעשות. אני מאוד מתוח לגבי לכל זה. זה הטבע שלי- אקסל חושב שאני איזה משוגע שמכור לעבודה. וזה נכון, בדרכים מסוימות, אני נהיה מתוח. אני יכול להיות מאוד שלילי לגבי זה. אבל יש רגעים שבהם הצרות של אקסל ממש מפריעות למה שאני חושב שהוא יצרני, ואנחנו בסוף מסיימים כשאנחנו מבזבזים הרבה כסף. לפעמים אני חושב שלאקסל אין מושג מה היא המציאות הפיננסית. אני מתכוון ש-400,000 דולר כדי לייצר תקליט זה מגוחך. כמובן, אם הייתי אומר את זה לאסל ישירות, הוא היה אומר שאני לא מבין מה הוא עובר, והיו מכות באותו רגע. זהו הדרך שבה תמיד היינו. אז פשוט ישבתי שם עם הראש בין הברכיים, והתחרפנתי...האי שפיות של אקסל משגעת אותי יותר מאת אקסל, בלא יודעין. וזאת האמת. ש: למה את חושב שהוא מסתבך בכל כך הרבה צרות? ת: אקסל הוא כמו מגנט לבעיות. אף פעם לא פגשתי מישהו כמוהו. אני מתכוון (לא הצלחתי לתרגם) shit goes on with that guy ואם תדבר איתו, הוא יגיד לך אותן דבר.
 
חלק 6

ש: החיבור בין שניכם נראה לעיתים קרובות בלתי יציב ת: אני לא רוצה לדבר על אקסל, כי כל הזמן כולם מנסים לשים אותנו אחד נגד השני. תמיד היינו אותו דבר. יש לנו עליות וירידות, ושנינו ראשי תחת. אני מכיר את אקסל הרבה זמן, והיו לנו הרבה חילוקי דעות. אני חושב שזה קורה עם רוב הזמרים והגיטריסטים. אולי זה נראה די מתוח מבחוץ, לראות את מה שאנחנו עוברים, אבל זה תורם באיזושהי צורה חולנית,למוזיקה שלנו. אבל אקסל הוא הזמר הכי טוב בסביבה. ש: למרות התדמית המחוספסת שלך, היחסים הרומנטיים שלך נראים די יציבים, יש לך קשר חזק עם המשפחה שלך, והבית שלך מלא בחתולים, כלבים ומה שנראה חיה מועדפת- נחשים. כמה מהזולים האלה יש לך? ת: היו לי 11. עכשיו יש לי 10. בדיוק איבדתי אחד, קלייד שהיה לי הכי הרבה זמן, 9-10 שנים. הוא מת בחצר האחורית. זה סוג של סם, כי הוא עבר כל כך הרבה איתי- כל הקריירה שלי. ניסתי כל כך להשאיר אותו בחיים, והוא פאקינג מת. וזה היה מדכא כי גם ככה זה היה לילה רע. באתי הביתה, והייתי מעוצבן לגבי משהו, הלכתי לבדוק מה איתו, והוא היה מת. הייתי כזה, או פאק. נשארתי ער כל הלילה. הייתי אומלל, ממש הרוס. אף אחד לא ממש הבין. זה היה כזה, הנחש שלי מת, ואנשים אמרו "או, כמה חבל". ש: הוא היה חולה במשך הרבה זמן? ת: נחשים מקבלים את המחלות חשוכות מרפא האלה, שאין ממש מה לעשות איתן, אבל די הסדרתי. וטרינר בא לפה, והוא עבד עם קלייד. הוא איבד משקל, והאכלנו אותו בכוח ונתנו לו תרופות. אני יודע שהוא היה נחש ממש קשוח כי הוא עבר כל מיני דברים. אני מתכוון, הוא נתפס פעם במיכל האשפה, והתחשמל כשהעיניים יצאו לו החוצה. רצינו לשמור אותו לכמה שיותר זמן, אבל הוא לא שרד. הוא נקבר בחצר האחורית. ש: חוץ מחיות המחמד שלך, אתה גם מאוד קרוב להורים שלך, ומבלה די הרבה עם אחיך, אש. יש עוד מישהו מהמשפחה שמשפיע עליך? ת: סבתא שלי קנתה לי את הגיטרה הראשונה. נהגתי fuck up (ג'יזס, יש לזה כל כך הרבה משמעויות שלא ידעתי מה לשים) בבית, והיא הייתה רודפת אחרי מסביב לספה. היא התחרפנה כשניגנתי “black dog” חזק מדי. לא הייתי מוכן למוות שלה בכלל. אני חושב עליה כל הזמן, והיא איתי כל הזמן, אני מניח. ש: למרות היחסים שלך עם המשפחה, אמרת פעם שאתה לא ממש מתקרב לאנשים. למה לא? ת: ברוב המקרים. זה בגלל שאני לא סומך על אף אחד. יש לי כמה חברים קרובים שאני סומך עליהם לחלוטין. קרה שחברים הפנו לי עורף. אני רוצה לסמוך על כולם, אבל כשמנצלים אותך כל כך הרבה, אתה מרגיש כמו גוש בשר. ש: אתה חושב שהרגשות שלך קשורים לדרך שבה גדלת? ת: נקודה טובה. הרבה מוזיקאים הם מרדניים כי הם באים מדיכאון, או מחיי משפחה ניזוקים. היה לי הרבה מזל. אני בא ממשפחה מאוד תומכת ואהבת, תודה לאל. יכולתי להיות יותר גרוע משאני עכשיו. וקישור לראיון המקורי- http://www.rollingstone.com/news/story/15808331/slash_the_rolling_stone_interview
 

®NuLy®

New member
../images/Emo205.gifקבלי שוב ח"ח../images/Emo45.gif

סלאש לא ממש עמד במילה שלו וכן דיבר על סמים (וגם על אקסל). הוא הרבה פחות שמוק מאקסל וכן לוקח אחריות על המעשים שלו, במקום להאשים כל מיני אנשים מסביב ולהפוך את ההתנהגות ללגיטימית. שחר, אם את במקרה נכנסת לכאן טאלגני את זה (וגם את הראיון עם אקסל)
 

Sanguine Sky

New member
תודה!!

ממש מעניין, וכל הכבוד על ההשקעה
 
למעלה