חגים קתוליים
כפי שכתבתי במאמר, האיסטר חל בתחילת השבוע, וארבעים יום לפניו מצויין "אש-וונסדיי" (האפר של יום הרביעי) יומו הראשון של "לאנטה-פיסט" - תקופת ההתנזרות מבשר, יום לפניו חל ה-"מארדי-גראא" (יום שלישי השמן) שהוא יומו הגדול של הקרנבלים השונים, וארבעה ימים לפני זה חל "גוד-פראידיי" (יום שישי הטוב), המסמן את תחילת הקרנבלים, שהשנה חל אתמול. את מצגת התמונות (שצולמו ב-1999 ) ואת המאמר החלטתי לפרסם לכבוד "יום שישי הטוב" שחל אתמול, ואין בכך כל הטעייה. פירסום מאמרים אלו הוא (כפי שמספר משתתפים רוצים, ובטוחני שגם אתה) להעלות את כמות המידע המעמיק לתרמילאי ולמטייל, על חשבון שירשורים מסוג דחוווווף... או "מתי הפולמון?" הנכתב בד"כ ע"י משתתפים שאינם אף טורחים לקרוא את המידע העצום שאתה, חבייר, נתי, סלע ואחרים כותבים כאן, כולל את מאמרך המקיף לטיול בתאילנד הנמצא במאמרים.