הקלטה פנימית האם אפשר להקליט לקיובייס מתוך המחשב למשל מyoutube , עם מקרופון או בלי.
R rivermen New member 15/5/08 #1 הקלטה פנימית האם אפשר להקליט לקיובייס מתוך המחשב למשל מyoutube , עם מקרופון או בלי.
M Mike A New member 15/5/08 #2 כן אתה צריך להגדיר ב vst inputs שלך את מה שהמחשב משמיע. בדרך כלל זה נקרא משהו עם MIX, תלוי בכרטיס קול.
כן אתה צריך להגדיר ב vst inputs שלך את מה שהמחשב משמיע. בדרך כלל זה נקרא משהו עם MIX, תלוי בכרטיס קול.