הקלטה פנימית

rivermen

New member
הקלטה פנימית

האם אפשר להקליט לקיובייס מתוך המחשב למשל מyoutube , עם מקרופון או בלי.
 

Mike A

New member
כן

אתה צריך להגדיר ב vst inputs שלך את מה שהמחשב משמיע. בדרך כלל זה נקרא משהו עם MIX, תלוי בכרטיס קול.
 
למעלה