הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
קוים שעוברים בריכוזיים חרדיים יש סיכוי גבוה יותר לעיכוביםהקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
השאלה אם המדידות הן לאורך זמן או אקראיותהקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
נראה שהמדגם מוטה, בדקו מראש קווים של משתמשים חרדיםהקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
תגובתך מוטָה כדעתךנראה שהמדגם מוטה, בדקו מראש קווים של משתמשים חרדים
ולכן מצאו שם בעיות.
עם כל הכבוד באיחורים לקו לכותל, מתפילה מאוחרת המדינה פחות מפסידה
חבל שלא בדקו קווים לאזורי תעסוקה בירושלים בשעות היוממות.
 
מדוע שיבדקו רק קווים של המגזר החרדיתגובתך מוטָה כדעתך
ובנוסף לכך מחוצפת ולא ראויה.
משרד התחבורה בודק כל העת את כל הקוויםמדוע שיבדקו רק קווים של המגזר החרדי
כל פעם שאין העדפה רק לציבור החרדי זאת חוצפה?
האינטרס של המדינה היא קודם כל לקדם את הכלכלה שלה, בנוסף לציבור העובדים יש פחות זמן פנוי ואוטובוס שלא מגיע פוגע בהם יותר. מאשר נוסעים בזמנם הפנוי.
בכתבה לא כתבומשרד התחבורה בודק כל העת את כל הקווים
יש יעד בדיקה שווה של אחוזים מתוך מספר נסיעות של כל קו שהוא, הן בתחנות מוצא והן בנסיעות עצמן.
הכתבה מתמקדת בקווי חרדים על סמך מסמך כלשהו שלא נחשף, ולכן קשה לדעת אם נערכה בדיקה מיוחדת ובעקבות ולשם מה, וכן אם הבדיקה כללה עוד קווים כלליים אך הודגשו בתוצאות רק הקווים היותר בעייתיים.
(כך או כך, תגובתך מוטה כי פשוט לי שלא היית מגיב כך אם היה מדובר בקווי המגזר הערבי למשל...)
תמשיך להאמין שחרדים אינם עובדים...בכתבה לא כתבו
דעתי שקו שמוביל נוסעים לעבודה בשעות העומס יותר חשוב שיעמוד בזמנים מאשר קווים שמובילים נוסעים לפעיליות אחרות.
והגבתי כך כי נראה שבדקו במיוחד קווי חרדים בגלל שיש להם הכי הרבה כח פוליטי.
ולכן לא כותבים על קווים אחרים שבהם יש חריגות.
כי לציבור החרדי יש זכויות יתר בתח"ץ ולא רק בתחץ. הן במחיר והן בתדירות.
זאת פרשנות שלך, לא כתבתי זאתתמשיך להאמין שחרדים אינם עובדים...
דעתך ורצונותיך הם לעצמך בלבד אך זה לא מה שחשוב כאן.
כמובן רצוי שכל הקווים יעמדו בלוח זמנים,תגובתך מוטָה כדעתך
ובנוסף לכך מחוצפת ולא ראויה.
זה היה נכון אם לא היו ממשיכים ישר מהתפילה לעבודהנראה שהמדגם מוטה, בדקו מראש קווים של משתמשים חרדים
ולכן מצאו שם בעיות.
עם כל הכבוד באיחורים לקו לכותל, מתפילה מאוחרת המדינה פחות מפסידה
חבל שלא בדקו קווים לאזורי תעסוקה בירושלים בשעות היוממות.
 
אין קשר לקווי חרדיםהקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
אין אירוניה גדולה מלעבוד בקואופרטיב ולהתפקד לליכוד.אין קשר לקווי חרדים
1) נסיעות רבות שאינן יוצאות גם בקווים שאינם חרדיים במובהק, אני מכיר למשל קו 21.
2) בקווי החרדים של המפעילות האחרות, אין כמעט חריגות, מכיר אישית את קווים סופרבוס ואגד תעבורה.
3) קווי הכותל משמשים בבוקר בעיקר יוממים חרדים שנוסעים בתחנות הביניים ומבקרי חוץ שאינם חרדים שנוסעים לכותל.
הזוי בעיני שצריך להסביר בפורום תחצ מדוע השירות צריך להיות יעיל ואמין לכל האוכלוסיה.
הפתרון של הכנסת מפעילה נוספת, הוא היחיד שיזעזע את אגד ואולי יגרום לה לשינוי גישה ולהבנה שבשביל להמשיך ולהתקיים לא מספיק להתפקד בסיטונות לליכוד.
אצל מפעילות אחרות אין נסיעות שלא יוצאות?אין קשר לקווי חרדים
1) נסיעות רבות שאינן יוצאות גם בקווים שאינם חרדיים במובהק, אני מכיר למשל קו 21.
2) בקווי החרדים של המפעילות האחרות, אין כמעט חריגות, מכיר אישית את קווים סופרבוס ואגד תעבורה.
3) קווי הכותל משמשים בבוקר בעיקר יוממים חרדים שנוסעים בתחנות הביניים ומבקרי חוץ שאינם חרדים שנוסעים לכותל.
הזוי בעיני שצריך להסביר בפורום תחצ מדוע השירות צריך להיות יעיל ואמין לכל האוכלוסיה.
הפתרון של הכנסת מפעילה נוספת, הוא היחיד שיזעזע את אגד ואולי יגרום לה לשינוי גישה ולהבנה שבשביל להמשיך ולהתקיים לא מספיק להתפקד בסיטונות לליכוד.
אם יש מחסור בנהגים לא יעזור שיכניסו מפעילה נוספתאין קשר לקווי חרדים
1) נסיעות רבות שאינן יוצאות גם בקווים שאינם חרדיים במובהק, אני מכיר למשל קו 21.
2) בקווי החרדים של המפעילות האחרות, אין כמעט חריגות, מכיר אישית את קווים סופרבוס ואגד תעבורה.
3) קווי הכותל משמשים בבוקר בעיקר יוממים חרדים שנוסעים בתחנות הביניים ומבקרי חוץ שאינם חרדים שנוסעים לכותל.
הזוי בעיני שצריך להסביר בפורום תחצ מדוע השירות צריך להיות יעיל ואמין לכל האוכלוסיה.
הפתרון של הכנסת מפעילה נוספת, הוא היחיד שיזעזע את אגד ואולי יגרום לה לשינוי גישה ולהבנה שבשביל להמשיך ולהתקיים לא מספיק להתפקד בסיטונות לליכוד.
נכון מאוד! גם למפעילה הנוספת שיפעילו יהיה מחסור בנהגים.אם יש מחסור בנהגים לא יעזור שיכניסו מפעילה נוספת
נכון מאוד! גם למפעילה הנוספת שיפעילו יהיה מחסור בנהגים.
כירושלמי אני יכול לומר שהרוב של נהגי אגד בירושלים הם ערביי מזרח ירושלים. הם עושים הרבה בעיות - פעם אחת הם שבתו בגלל שחיסלו מחבל עובד בזק שרצח אדם (או שניים, לא זוכר) בפיגוע ברחוב מלכי ישראל באוקטובר 2015, תקופת השיא של גל הטרור האחרון.
לפעמים יש להם באמת בעיה להגיע לעבודה, ואני מבין את זה; וזה בגלל שבאירועי טרור כגון בזה שהיה ביום ראשון בירושלים, המשטרה מכתרת את הכפר שלהם (בצדק) והם מתקשים להגיע לעבודה.
גם בתקופות הרמדאן, עיד אל-פיטר ובמיוחד עיד אל-אדחא (חג הקורבן), יש מחסור בנהגים בכל הארץ ובמיוחד בירושלים, כי הנהגים הערבים בחופש וזה הגיוני לגמרי.
אני מבין לגמרי שערביי מזרח ירושלים צריכים עבודה וזה שיותר מהם יעבדו זה גם טוב למדינה כי הם אולי פחות יתעסקו בטרור; אבל כנראה בגלל שהתנאים של נהג אגד בירושלים כל כך גרועים (שמעתי את זה שם מנהגת יהודיה בקו 5) - הן מבחינת שעות עבודה והן מבחינת תעסוקה - הסטנדרטים של הרבה מאוד יהודים גבוהים מדי בשביל לעבוד באגד.
אוכלוסיית ערביי מזרח ירושלים היא הרבה פעמים אוכלוסיה נחשלת, וגם המדינה והעירייה אשמות בזה לא מעט, ולכן - רק שיתנו להם לעבוד כנהגי אגד והם ישמחו.
אם בירושלים ובכלל בכל הארץ המשכורת של נהג אוטובוס היה יותר גבוהה, אנשים משכבות קצת פחות נחשלות היו עוסקים בעבודה הזאת.
ולמה אני אומר את כל זה? בגלל שיש לא מעט קשיים בלהעסיק אחוז כל כך גבוה של נהגי אגד שהם ערביי מזרח ירושלים, כי כל פעם שיש איזה משהו ביטחוני או משהו שבגללו הם שובתים - זה משבית את מרבית הקווים בירושלים. אם היו מועסקים יותר יהודים באגד אז הנזק בכל פעם שיש אירוע כזה או אחר שמונע מערביי מזרח ירושלים לעבוד - היה נמוך יותר לנוסעי התחבורה הציבורית.
זה לא בא מאפליה וגזענות, אלא אני חושב שזאת תהיה אפליה מתקנת לטובת אזרחי ירושלים שרבים מהם משתמשים בתחבורה ציבורית.
סתם באופן כללי, אני חושב שהגיע הזמן שהמדינה והעירייה יתחילו להשקיע יותר במזרח ירושלים. גם אכיפה אבל גם השקעה. הם צריכים מקומות עבודה. תעסוקה. שביוב לא יזרום ברחובות כמו במדינת עולם שלישי. שלרחובות יהיה שם, שיהיו מדרכות. ברור שמזרח ירושלים נבנתה תחת שלטון ירדן ללא תוכנית מתאר מסודרת ומשם האנדרלמוסיה שם התחילה, אבל צריכים להשקיע שם כמה שאפשר. העירייה ענייה כי המון תושבים, בעיקר חרדים וערבים, לא משלמים מסים. אני חושב שהכסף צריך לבוא מהמדינה... כמו שמשקיעים לאחרונה יותר במגזר הערבי בשאר המדינה, צריכים גם להשקיע במזרח ירושלים. צריכים לעודד אותם להשתלב בחברה הישראלית וללמוד מקצוע נורמלי. אני מאמין שזה גם יפחית את הטרור, כי כשיהיה להם יותר תעסוקה הם אולי פחות יחשבו על טרור. אדם עסוק זאת ברכה. אדם מובטל עם איכות חיים נמוכה זה פתח לבעיות.
זה דבר שהוא צריך להיות אינטרס של המדינה.
לגבי קווים 1,3הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
לאגד יש כרגיל ק"נ תירוציםהקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.