הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל

הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
 

oshri1987sg

Active member
קוים שעוברים בריכוזיים חרדיים יש סיכוי גבוה יותר לעיכובים

הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
קוים שעוברים בריכוזיים חרדיים יש סיכוי גבוה יותר לעיכובים
וביטולי נסיעות מפני שבתחנות בהם עולים יש עיכובים גדולים בזמן העליה והירידה של נוסעים מחמת העליה והירידה האיטית שמעלים ומורידים עגלות ילדים וילדים קטנים בתחנות מה שמעלה את זמן הנסיעה בעין תחנות המוצא.
גיל יעקב רעיון מטופש הוא להכניס מפעיל נוסף לעיר הבירה,אני לא מבין למה כל פעם מחדש הוא שולף שטויות,יש בעיה בביטול נסיעות שיחשוב אולי לתת פתרונות טכנולוגיים כמו אפשרות לתקף הבמכשירים במקומות שונים באוטובוס,או בשינויי בתוואי מסלולי הקוים במידה ויש צורך בכך,במקום הרעיון המטומטם להוסיף מפעיל,אני לא יודע אם הוא חושב בכלל לפני שהוא נותן כל מיני רעיונות מטופשים כמו שרשום בכתבה
 

אוהד1110

New member
השאלה אם המדידות הן לאורך זמן או אקראיות

הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
השאלה אם המדידות הן לאורך זמן או אקראיות
מעבר לכך, צריך לבדוק מה הסיבות לעיכובים ולדילוגים לאורך מסלולי הקווים
 
נראה שהמדגם מוטה, בדקו מראש קווים של משתמשים חרדים

הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
נראה שהמדגם מוטה, בדקו מראש קווים של משתמשים חרדים
ולכן מצאו שם בעיות.
עם כל הכבוד באיחורים לקו לכותל, מתפילה מאוחרת המדינה פחות מפסידה
חבל שלא בדקו קווים לאזורי תעסוקה בירושלים בשעות היוממות.
&nbsp
 
תגובתך מוטָה כדעתך

נראה שהמדגם מוטה, בדקו מראש קווים של משתמשים חרדים
ולכן מצאו שם בעיות.
עם כל הכבוד באיחורים לקו לכותל, מתפילה מאוחרת המדינה פחות מפסידה
חבל שלא בדקו קווים לאזורי תעסוקה בירושלים בשעות היוממות.
&nbsp
תגובתך מוטָה כדעתך
ובנוסף לכך מחוצפת ולא ראויה.
 
מדוע שיבדקו רק קווים של המגזר החרדי

תגובתך מוטָה כדעתך
ובנוסף לכך מחוצפת ולא ראויה.
מדוע שיבדקו רק קווים של המגזר החרדי
כל פעם שאין העדפה רק לציבור החרדי זאת חוצפה?
האינטרס של המדינה היא קודם כל לקדם את הכלכלה שלה, בנוסף לציבור העובדים יש פחות זמן פנוי ואוטובוס שלא מגיע פוגע בהם יותר. מאשר נוסעים בזמנם הפנוי.
 
משרד התחבורה בודק כל העת את כל הקווים

מדוע שיבדקו רק קווים של המגזר החרדי
כל פעם שאין העדפה רק לציבור החרדי זאת חוצפה?
האינטרס של המדינה היא קודם כל לקדם את הכלכלה שלה, בנוסף לציבור העובדים יש פחות זמן פנוי ואוטובוס שלא מגיע פוגע בהם יותר. מאשר נוסעים בזמנם הפנוי.
משרד התחבורה בודק כל העת את כל הקווים
יש יעד בדיקה שווה של אחוזים מתוך מספר נסיעות של כל קו שהוא, הן בתחנות מוצא והן בנסיעות עצמן.

הכתבה מתמקדת בקווי חרדים על סמך מסמך כלשהו שלא נחשף, ולכן קשה לדעת אם נערכה בדיקה מיוחדת ובעקבות ולשם מה, וכן אם הבדיקה כללה עוד קווים כלליים אך הודגשו בתוצאות רק הקווים היותר בעייתיים.

(כך או כך, תגובתך מוטה כי פשוט לי שלא היית מגיב כך אם היה מדובר בקווי המגזר הערבי למשל...)
 
בכתבה לא כתבו

משרד התחבורה בודק כל העת את כל הקווים
יש יעד בדיקה שווה של אחוזים מתוך מספר נסיעות של כל קו שהוא, הן בתחנות מוצא והן בנסיעות עצמן.

הכתבה מתמקדת בקווי חרדים על סמך מסמך כלשהו שלא נחשף, ולכן קשה לדעת אם נערכה בדיקה מיוחדת ובעקבות ולשם מה, וכן אם הבדיקה כללה עוד קווים כלליים אך הודגשו בתוצאות רק הקווים היותר בעייתיים.

(כך או כך, תגובתך מוטה כי פשוט לי שלא היית מגיב כך אם היה מדובר בקווי המגזר הערבי למשל...)
בכתבה לא כתבו
דעתי שקו שמוביל נוסעים לעבודה בשעות העומס יותר חשוב שיעמוד בזמנים מאשר קווים שמובילים נוסעים לפעיליות אחרות.
והגבתי כך כי נראה שבדקו במיוחד קווי חרדים בגלל שיש להם הכי הרבה כח פוליטי.
ולכן לא כותבים על קווים אחרים שבהם יש חריגות.
כי לציבור החרדי יש זכויות יתר בתח"ץ ולא רק בתחץ. הן במחיר והן בתדירות.
 
תמשיך להאמין שחרדים אינם עובדים...

בכתבה לא כתבו
דעתי שקו שמוביל נוסעים לעבודה בשעות העומס יותר חשוב שיעמוד בזמנים מאשר קווים שמובילים נוסעים לפעיליות אחרות.
והגבתי כך כי נראה שבדקו במיוחד קווי חרדים בגלל שיש להם הכי הרבה כח פוליטי.
ולכן לא כותבים על קווים אחרים שבהם יש חריגות.
כי לציבור החרדי יש זכויות יתר בתח"ץ ולא רק בתחץ. הן במחיר והן בתדירות.
תמשיך להאמין שחרדים אינם עובדים...
דעתך ורצונותיך הם לעצמך בלבד אך זה לא מה שחשוב כאן.
 
זאת פרשנות שלך, לא כתבתי זאת

תמשיך להאמין שחרדים אינם עובדים...
דעתך ורצונותיך הם לעצמך בלבד אך זה לא מה שחשוב כאן.
זאת פרשנות שלך, לא כתבתי זאת
זמן יציאה חשוב יותר למי שמגיע לעבודה לא אכפת לי אם הוא חרדי דתי או טבעוני.
מי שנוסע לכותל, לבקר את החברים שלו או חוזר מפאב פחות חשוב איחור.
 

tenen

New member
זה היה נכון אם לא היו ממשיכים ישר מהתפילה לעבודה

נראה שהמדגם מוטה, בדקו מראש קווים של משתמשים חרדים
ולכן מצאו שם בעיות.
עם כל הכבוד באיחורים לקו לכותל, מתפילה מאוחרת המדינה פחות מפסידה
חבל שלא בדקו קווים לאזורי תעסוקה בירושלים בשעות היוממות.
&nbsp
זה היה נכון אם לא היו ממשיכים ישר מהתפילה לעבודה
וכבר עבדתי עם דתיים שזה היה הנוהל בוקר שלהם.
 

londonisrael

New member
אין קשר לקווי חרדים

הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
אין קשר לקווי חרדים
1) נסיעות רבות שאינן יוצאות גם בקווים שאינם חרדיים במובהק, אני מכיר למשל קו 21.
2) בקווי החרדים של המפעילות האחרות, אין כמעט חריגות, מכיר אישית את קווים סופרבוס ואגד תעבורה.
3) קווי הכותל משמשים בבוקר בעיקר יוממים חרדים שנוסעים בתחנות הביניים ומבקרי חוץ שאינם חרדים שנוסעים לכותל.
הזוי בעיני שצריך להסביר בפורום תחצ מדוע השירות צריך להיות יעיל ואמין לכל האוכלוסיה.
הפתרון של הכנסת מפעילה נוספת, הוא היחיד שיזעזע את אגד ואולי יגרום לה לשינוי גישה ולהבנה שבשביל להמשיך ולהתקיים לא מספיק להתפקד בסיטונות לליכוד.
 
אין אירוניה גדולה מלעבוד בקואופרטיב ולהתפקד לליכוד.

אין קשר לקווי חרדים
1) נסיעות רבות שאינן יוצאות גם בקווים שאינם חרדיים במובהק, אני מכיר למשל קו 21.
2) בקווי החרדים של המפעילות האחרות, אין כמעט חריגות, מכיר אישית את קווים סופרבוס ואגד תעבורה.
3) קווי הכותל משמשים בבוקר בעיקר יוממים חרדים שנוסעים בתחנות הביניים ומבקרי חוץ שאינם חרדים שנוסעים לכותל.
הזוי בעיני שצריך להסביר בפורום תחצ מדוע השירות צריך להיות יעיל ואמין לכל האוכלוסיה.
הפתרון של הכנסת מפעילה נוספת, הוא היחיד שיזעזע את אגד ואולי יגרום לה לשינוי גישה ולהבנה שבשביל להמשיך ולהתקיים לא מספיק להתפקד בסיטונות לליכוד.
אין אירוניה גדולה מלעבוד בקואופרטיב ולהתפקד לליכוד.
מטומטמים
 
אצל מפעילות אחרות אין נסיעות שלא יוצאות?

אין קשר לקווי חרדים
1) נסיעות רבות שאינן יוצאות גם בקווים שאינם חרדיים במובהק, אני מכיר למשל קו 21.
2) בקווי החרדים של המפעילות האחרות, אין כמעט חריגות, מכיר אישית את קווים סופרבוס ואגד תעבורה.
3) קווי הכותל משמשים בבוקר בעיקר יוממים חרדים שנוסעים בתחנות הביניים ומבקרי חוץ שאינם חרדים שנוסעים לכותל.
הזוי בעיני שצריך להסביר בפורום תחצ מדוע השירות צריך להיות יעיל ואמין לכל האוכלוסיה.
הפתרון של הכנסת מפעילה נוספת, הוא היחיד שיזעזע את אגד ואולי יגרום לה לשינוי גישה ולהבנה שבשביל להמשיך ולהתקיים לא מספיק להתפקד בסיטונות לליכוד.
אצל מפעילות אחרות אין נסיעות שלא יוצאות?
איזו מפעילה יכולה בטווח המיידי לפעול בירושלים טוב יותר מאגד?
אין קסמים וכשיש בעיה מערכתית זהות המפעילה לא תיצור מהפכה. הבעיה היא בראש וראשונה בעיית המפעיל האמיתי, מפעיל העל - משרד התחבורה.
אותו, בינתיים, אי אפשר להחליף.
 

אוהד1110

New member
אם יש מחסור בנהגים לא יעזור שיכניסו מפעילה נוספת

אין קשר לקווי חרדים
1) נסיעות רבות שאינן יוצאות גם בקווים שאינם חרדיים במובהק, אני מכיר למשל קו 21.
2) בקווי החרדים של המפעילות האחרות, אין כמעט חריגות, מכיר אישית את קווים סופרבוס ואגד תעבורה.
3) קווי הכותל משמשים בבוקר בעיקר יוממים חרדים שנוסעים בתחנות הביניים ומבקרי חוץ שאינם חרדים שנוסעים לכותל.
הזוי בעיני שצריך להסביר בפורום תחצ מדוע השירות צריך להיות יעיל ואמין לכל האוכלוסיה.
הפתרון של הכנסת מפעילה נוספת, הוא היחיד שיזעזע את אגד ואולי יגרום לה לשינוי גישה ולהבנה שבשביל להמשיך ולהתקיים לא מספיק להתפקד בסיטונות לליכוד.
אם יש מחסור בנהגים לא יעזור שיכניסו מפעילה נוספת
 

aryeri

Member
נכון מאוד! גם למפעילה הנוספת שיפעילו יהיה מחסור בנהגים.

אם יש מחסור בנהגים לא יעזור שיכניסו מפעילה נוספת
נכון מאוד! גם למפעילה הנוספת שיפעילו יהיה מחסור בנהגים.
כירושלמי אני יכול לומר שהרוב של נהגי אגד בירושלים הם ערביי מזרח ירושלים. הם עושים הרבה בעיות - פעם אחת הם שבתו בגלל שחיסלו מחבל עובד בזק שרצח אדם (או שניים, לא זוכר) בפיגוע ברחוב מלכי ישראל באוקטובר 2015, תקופת השיא של גל הטרור האחרון.
לפעמים יש להם באמת בעיה להגיע לעבודה, ואני מבין את זה; וזה בגלל שבאירועי טרור כגון בזה שהיה ביום ראשון בירושלים, המשטרה מכתרת את הכפר שלהם (בצדק) והם מתקשים להגיע לעבודה.
גם בתקופות הרמדאן, עיד אל-פיטר ובמיוחד עיד אל-אדחא (חג הקורבן), יש מחסור בנהגים בכל הארץ ובמיוחד בירושלים, כי הנהגים הערבים בחופש וזה הגיוני לגמרי.
אני מבין לגמרי שערביי מזרח ירושלים צריכים עבודה וזה שיותר מהם יעבדו זה גם טוב למדינה כי הם אולי פחות יתעסקו בטרור; אבל כנראה בגלל שהתנאים של נהג אגד בירושלים כל כך גרועים (שמעתי את זה שם מנהגת יהודיה בקו 5) - הן מבחינת שעות עבודה והן מבחינת תעסוקה - הסטנדרטים של הרבה מאוד יהודים גבוהים מדי בשביל לעבוד באגד.
אוכלוסיית ערביי מזרח ירושלים היא הרבה פעמים אוכלוסיה נחשלת, וגם המדינה והעירייה אשמות בזה לא מעט, ולכן - רק שיתנו להם לעבוד כנהגי אגד והם ישמחו.

אם בירושלים ובכלל בכל הארץ המשכורת של נהג אוטובוס היה יותר גבוהה, אנשים משכבות קצת פחות נחשלות היו עוסקים בעבודה הזאת.

ולמה אני אומר את כל זה? בגלל שיש לא מעט קשיים בלהעסיק אחוז כל כך גבוה של נהגי אגד שהם ערביי מזרח ירושלים, כי כל פעם שיש איזה משהו ביטחוני או משהו שבגללו הם שובתים - זה משבית את מרבית הקווים בירושלים. אם היו מועסקים יותר יהודים באגד אז הנזק בכל פעם שיש אירוע כזה או אחר שמונע מערביי מזרח ירושלים לעבוד - היה נמוך יותר לנוסעי התחבורה הציבורית.
זה לא בא מאפליה וגזענות, אלא אני חושב שזאת תהיה אפליה מתקנת לטובת אזרחי ירושלים שרבים מהם משתמשים בתחבורה ציבורית.

סתם באופן כללי, אני חושב שהגיע הזמן שהמדינה והעירייה יתחילו להשקיע יותר במזרח ירושלים. גם אכיפה אבל גם השקעה. הם צריכים מקומות עבודה. תעסוקה. שביוב לא יזרום ברחובות כמו במדינת עולם שלישי. שלרחובות יהיה שם, שיהיו מדרכות. ברור שמזרח ירושלים נבנתה תחת שלטון ירדן ללא תוכנית מתאר מסודרת ומשם האנדרלמוסיה שם התחילה, אבל צריכים להשקיע שם כמה שאפשר. העירייה ענייה כי המון תושבים, בעיקר חרדים וערבים, לא משלמים מסים. אני חושב שהכסף צריך לבוא מהמדינה... כמו שמשקיעים לאחרונה יותר במגזר הערבי בשאר המדינה, צריכים גם להשקיע במזרח ירושלים. צריכים לעודד אותם להשתלב בחברה הישראלית וללמוד מקצוע נורמלי. אני מאמין שזה גם יפחית את הטרור, כי כשיהיה להם יותר תעסוקה הם אולי פחות יחשבו על טרור. אדם עסוק זאת ברכה. אדם מובטל עם איכות חיים נמוכה זה פתח לבעיות.
זה דבר שהוא צריך להיות אינטרס של המדינה.
 
|כן|

נכון מאוד! גם למפעילה הנוספת שיפעילו יהיה מחסור בנהגים.
כירושלמי אני יכול לומר שהרוב של נהגי אגד בירושלים הם ערביי מזרח ירושלים. הם עושים הרבה בעיות - פעם אחת הם שבתו בגלל שחיסלו מחבל עובד בזק שרצח אדם (או שניים, לא זוכר) בפיגוע ברחוב מלכי ישראל באוקטובר 2015, תקופת השיא של גל הטרור האחרון.
לפעמים יש להם באמת בעיה להגיע לעבודה, ואני מבין את זה; וזה בגלל שבאירועי טרור כגון בזה שהיה ביום ראשון בירושלים, המשטרה מכתרת את הכפר שלהם (בצדק) והם מתקשים להגיע לעבודה.
גם בתקופות הרמדאן, עיד אל-פיטר ובמיוחד עיד אל-אדחא (חג הקורבן), יש מחסור בנהגים בכל הארץ ובמיוחד בירושלים, כי הנהגים הערבים בחופש וזה הגיוני לגמרי.
אני מבין לגמרי שערביי מזרח ירושלים צריכים עבודה וזה שיותר מהם יעבדו זה גם טוב למדינה כי הם אולי פחות יתעסקו בטרור; אבל כנראה בגלל שהתנאים של נהג אגד בירושלים כל כך גרועים (שמעתי את זה שם מנהגת יהודיה בקו 5) - הן מבחינת שעות עבודה והן מבחינת תעסוקה - הסטנדרטים של הרבה מאוד יהודים גבוהים מדי בשביל לעבוד באגד.
אוכלוסיית ערביי מזרח ירושלים היא הרבה פעמים אוכלוסיה נחשלת, וגם המדינה והעירייה אשמות בזה לא מעט, ולכן - רק שיתנו להם לעבוד כנהגי אגד והם ישמחו.

אם בירושלים ובכלל בכל הארץ המשכורת של נהג אוטובוס היה יותר גבוהה, אנשים משכבות קצת פחות נחשלות היו עוסקים בעבודה הזאת.

ולמה אני אומר את כל זה? בגלל שיש לא מעט קשיים בלהעסיק אחוז כל כך גבוה של נהגי אגד שהם ערביי מזרח ירושלים, כי כל פעם שיש איזה משהו ביטחוני או משהו שבגללו הם שובתים - זה משבית את מרבית הקווים בירושלים. אם היו מועסקים יותר יהודים באגד אז הנזק בכל פעם שיש אירוע כזה או אחר שמונע מערביי מזרח ירושלים לעבוד - היה נמוך יותר לנוסעי התחבורה הציבורית.
זה לא בא מאפליה וגזענות, אלא אני חושב שזאת תהיה אפליה מתקנת לטובת אזרחי ירושלים שרבים מהם משתמשים בתחבורה ציבורית.

סתם באופן כללי, אני חושב שהגיע הזמן שהמדינה והעירייה יתחילו להשקיע יותר במזרח ירושלים. גם אכיפה אבל גם השקעה. הם צריכים מקומות עבודה. תעסוקה. שביוב לא יזרום ברחובות כמו במדינת עולם שלישי. שלרחובות יהיה שם, שיהיו מדרכות. ברור שמזרח ירושלים נבנתה תחת שלטון ירדן ללא תוכנית מתאר מסודרת ומשם האנדרלמוסיה שם התחילה, אבל צריכים להשקיע שם כמה שאפשר. העירייה ענייה כי המון תושבים, בעיקר חרדים וערבים, לא משלמים מסים. אני חושב שהכסף צריך לבוא מהמדינה... כמו שמשקיעים לאחרונה יותר במגזר הערבי בשאר המדינה, צריכים גם להשקיע במזרח ירושלים. צריכים לעודד אותם להשתלב בחברה הישראלית וללמוד מקצוע נורמלי. אני מאמין שזה גם יפחית את הטרור, כי כשיהיה להם יותר תעסוקה הם אולי פחות יחשבו על טרור. אדם עסוק זאת ברכה. אדם מובטל עם איכות חיים נמוכה זה פתח לבעיות.
זה דבר שהוא צריך להיות אינטרס של המדינה.
|כן|
 

yair480

Active member
לגבי קווים 1,3

הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
לגבי קווים 1,3
בתור אחד שעובד באזור הכותל אני מרגיש ורואה את אי-ביצוע הנסיעות של קווי 1,3(מבחינתי זה אותו דבר) מהכותל.
לעיתים קרובות מידי אני מוצא את עצמי צועד עד שער יפו/שכם לרכבת הקלה בגלל שאין שום סימן ירוק באופק שאמור לגלגל אותי לתחנה מרכזית/רכבת קלה.
באוגוסט השנה המצב בשער האשפות היה בלתי נסבל ועשרות נוסעים חיכו לאוטובוסים (קצרים)שיצאו בערך פעם בחצי שעה .
השיפור המידי יהיה ברגע שהרכבל ממתחם התחנה ייפתח.
ובינתיים אגד צריכה לשלוח יותר מפרקיים לקווי הכותל .
כמובן שברגע שיש פקק בסובב עיר העתיקה הכל משתבש ואז כבר אין לו"ז.
לא כולל אירועי פח"ע שמשביתים אוטובוס או את האזור.
 
לאגד יש כרגיל ק"נ תירוצים

הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל
לאגד יש כרגיל ק"נ תירוצים
קישור לכתבה שלא מופיעה בשלמותה בקובץ למעלה - www.themarker.com/dynamo/1.3228371
--------------------------------------

כל מי שנוסע דרך קבע באוטובוסים בירושלים, יודע שתופעת הדילוגים והאיחורים הפכה מזמן לעניין מצוי ורגיל, הן במה שנקרא קווי חרדים והן בקווים הכלליים.
מחסור בנהגים הוא התירוץ הקביל היחיד מבין שלל התירוצים שאגד ודובריה מנפיקים מדי פעם כשנשמעות טענות על שירות לקוי.

לדעתי, אם אגד היתה מקבלת כסף ממשרד התחבורה על כל נסיעה ולפי ק"מ כפי שמקבלות החברות האחרות בחוזים עליהן הן חתומות, הכל היה נראה אחרת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה