הצצה ראשונה

איזה מגניב! ../images/Emo13.gif

גם אני ממש מחכה לאלבום שלה. כבר יש תאריך הוצאה רשמי/משוער?
 

l TearDrop l

New member
גאד זה נשמע מעולה!../images/Emo99.gif

היא לא יכלה לתת שיר אחד שלם?! איזה טיזינג;[ מצד אחד זה מזכיר לי את הסגנון של סלין דיון במובן של שירי דיווה וקול מאוד חזק, ומצד שני זה לא מזכיר לי שום דבר אחר כי זה עדיין נשמע מקורי ממש:R וגם הרבה פחות דביק ויותר רוק רך ועוצמתי. אני לא רוצה להיתפס על זה יותר מדי כל עוד זה לא שלם, אבל זה נשמע כלכך טוב. אני לא יכולה לחכות.
 

l TearDrop l

New member
../images/Emo2.gif עוד כמה בונוסים[!!!!!!]-

קרלי ביצעה 3 שירים בFoot Locker Cross Country Awards בסאן דייגו, ביניהם: Broken- Seether Feat Amy Lee |צמרמורת||צמרמורת||צמרמורת| http://www.youtube.com/watch?v=OxgQdlQpUlg הולי קראפ. אני לא מאמינה שהיא ביצעה את ברוקן. לא מאמינה. אה כן, ועוד כמה ביצועים- Come Together- Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=qyVKMuYzE24 Come Together Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=DF9IUxwHBYc Suddenly I See/Black Horse and the Cherry Tree [זה לא של קייט משהו? בעצם למי אכפת, היא שרה את ברוקן!] http://www.youtube.com/watch?v=Bx0HzUAAR0U אפילו את השיר השלישי אני אוהבת!1 קרלי היא הסטוקר הכי שווה שהיה לי בחיים.
 

Fairywitch

New member
../images/Emo99.gifהיא נהדרת../images/Emo47.gif

וואו, זה ממש גורם לי לחכות בקוצר רוח לאלבום שלה
 

Mr KokoLoko

New member
היא ממש מדהימה

כמה התגעגעתי! מישהו יודע מתי בערך יצא האלבום?
 
למעלה