הצלת הפורום

הצלת הפורום ../images/Emo124.gif

חבר'ה, אני יודע שכרגע הבאזז והפעילות של הפיג'מות הם אפסיים, ושאין מי יודע מה על מה לדבר, אבל אני קורא לכם על פני מסך זה- הבה ונציל את הפורום מהגורל שנגזר עליו לפני עונה 6! להזכירכם בין עונות 5 ל-6 הפורום נסגר מחוסר פעילות. הפורום חזר רק אחרי חפירה לתפוז, והוא נפתח רק באמצע העונה. בשלב הזה זה כבר היה קצת קשה להזמין אנשים לפורום וליצור הייפ. אני בטוח שאם היה זמן של חודש בערך לפני העונה, והיינו עובדים על להחיות את הפורום לקראת העונה החדשה, זה היה מצליח. אז לבינתיים אפשר לשמור על מי מנוחות ולפרסם הודעות פה ושם, אבל אל תתנו לפורום הזה להיסגר עוד פעם! אתם איתי?
 

pijamot2

New member
../images/Emo191.gif ../images/Emo196.gif רעיון

הטורניר XO הופסק והוא היה דווקא טוב, לדעתי צריך לחדש אותו
 

טווול

New member
איתך בכל בכח!!

צריך משווו שיחזיר תפורום לחיים!!1 מה עם הפרק הכי טוב לא גמרנו תתחרות
 
אמרתי כבר

הפרק הכי טוב סחב איזה 3 סיבובים שבהם היו משהו כמו 2-3 מצביעים, והודעתי שאם לא תהיה יותר היענות המשחק ייפסק. לא הייתה היענות, ונגמר. אני לא עושה את זה מקטנוניות, אני פשוט לא חושב שבאמת אפשר להסתמך על דעה של 2-3 בקביעת הפרק הכי טוב. אני רוצה לחדש את המשחק כשהפורום יתמלא מחדש לקראת עונה 7.
 

Black Devil18

New member
../images/Emo222.gif איתך...

אבל לדעתי חבל להתאמץ סתם , אפשר לשלוח הודעה לתפוז שיסגרו את הפורום ויפתחו אותו שבועיים שלושה לפני העונה השביעית , במילא רמת הפעילות פה מאוד דלה וחבל לנסות ולהתאמץ וזה גם לא מוביל לשום דבר.
 
זה בדיוק מה שקרה אחרי עונה 5

אלא שתפוז לא כל כך הואילו בטובם לפתוח את הפורום, למרות המון התקרצצויות שלנו. הפורום נפתח כשהעונה כבר הייתה באמצע שלה.
 

barak97

New member
אז צריך מראש לקבוע משהו שיהיה ברור לכולם

אין סיבה שלא יפתחו אותו מחדש אם יש צורך, לא?
 
למעלה