הצילומים אינם עוזרים לנו בחקר האמת

hamamin

New member
מה הערך של עצמנו,כתרבות אנושית ?

1. כאינדבידום פרטי אני בוטח בעצמי כ"אנושי" על בסיס מה ? 2.כחבר בתרבות שגם,מעבר לאמנות נשגבת, מתעלל בבעלי חיים ואנשים ? מה רמת ההסתרה של עצמנו את עצמנו----- מי אנחנו ביקום ?מי ענה לנו נכון עד היום ? דווקא אותם חוצנים שחטפו כמה בני אדם וסיפרו להם טלפטית\ולעיתים מילולית, אין ספור סיפורים על עצמנו כתרבות. התשובות הטובות והעדכניות ביותר על היקום ניתנו על ידי חוצנים בשישים השנה האחרונות. הבעיה שלא איכלנו לחלוטין הן את קיומם של התרבויות והן את הסבריהם [שאינם שלמים וחלקם שיקריים] כל הסלט או הפשטידה שבישלו לנו אנשי הסרטים,בני אדם מוגבלים כמו כל אחד מאיתנו,קידם את הבנתנו את עצמנו ,ברמה של כמה אחוזים מכלל האוכלוסיה---- הרוב אינם מבינים על מה אני בכלל מדבר. אתה מתיחס בחשדנות צודקת להסתרה ולמידורהחריף שהם נוקטים כסיבה לרוע מוסתר ואין לי ספק שהרובוטים השדיים האפורים אכן מכסים משהו לגמרי לא אנושי. אבל היו חטיפות יותר איטלגנטיות [לא שהאפורים אינם מוכשרים עד מאד] שיצרו תקוות מסוימות ואני מדבר על ארבעים שנה שאני אישית בשטח, עיקר התיקוות היו מהמין האנושי ,אנחנו,ולא מהם. הם כניראה בחלקם הגדול מסודרים היטב ביקום[אחרת לא היו מגיעים ליעץ או לחקור כאן] אנחנו לא מצדיקים עד לרגע זה את זכות קיומנו כיצורים משכילים ומוסריים בו זמנית בכדי לתת לנו את מפתחות השמיים. את מפתחות האדמה קיבלנו מזמן ומצבה לא הכי הכי------ אתה נמצא בפרומיל של המבינים משהו מכלל האוכלסיה וכל הטענות שלך למורים המתנדבים,החוצנים. בהחלט אין גם לי אמון בהם מהסיבות שלך,בדיוק [ומי לא רוצה איזה דוד עשיר מאנדרומדה למשל ?] אבל הביקורת מתאים לה להיות מלאה יותר. לאיפה ההסתרה אבל ממי,בתכלס, מסתירים---???---מבורים בעלי אמונות כוזבות ומסוכנים לעצמם ולסביבה.
 

eran245

New member
אני דווקא חושב.....

שאתה מתעלם מכל העדויות, ומפתח לעצמך תיאוריה של שקל תשעים אנשים פה לא עד כדי כך זולים כמו שאתה חושב.
 
אם כבר ציינת עדויות

אני שמעתי על עדויות שאינן מחמיאות לעבמ"ים האלו או החוצנים האלה או איך שלא תקרא להם. העדויות הן בדר"כ שליליות, עדויות על חטיפה והיפנוט, עדויות על ניסויים בבני אדם כאילו שבני אדם הם בע"ח נחות. עדויות כמו של פיל שניידר ( שנרצח מזמן בנסיבות מסתוריות ) המדברות על ממשלת צללים בארה"ב הפועלת בשיתוף עם מנהיגי החוצנים, כדי לכבוש את כל כדור הארץ ולהנהיג בו ממשלה אחת השולטת בכל מכל תוך קיפוח של זכויות אדם, ממשלה אחת הנתונה לשלטון החוצנים האלה. עדויות כמו של פיליפ קורסו שמדבר על מלחמה בלתי פוסקת שקיימת בין חוצנים לבין האנושות, כך לדבריו לפחות. אני לא בא ודוחף רק את הדיעה שלי, אלא שקודם שמעתי את הדיעה הזאת על המקור האמתי של החוצנים האלה ( שהם אינם באמת חוצנים ) ורק אז אימצתי אותה. בקיצור- זה לא אני שמתעלם מעדויות אלא דווקא אתה. אתה לא שם לב שכל הדיונים האלה על עדות צפייה כזו או אחרת וצילום של איזה צלחת מעופפת או צילום של אורות בשמיים שנוסקים בתנועות חדות- כל הדיונים האלה לא מובילים לשום מקום? אתה לא שם לב לזה? לפחות אם הייתה לך איזו אסמכתא ברורה לטעון שהחוצנים מגיעים ממקום מסוים ואם יכולת להסביר מה יש להם לחפש כאן... אבל לא... אין לך שום אסמכתא כזו וגם לא תיאוריה לגבי מוצא החוצנים האלה או לגבי מה שיש להם לחפש כאן.
 
אז אני רוצה להבין

אם כל העדויות על העבמים לא מובילים לשום מקום כמו שאתה אומר אז מה אתה מציע?שנתחיל להאמין בכל סיפור מצוץ מהאצבע ולפתח תאוריות סתם ככה? שנתחיל להאמין שמה שהיה בניו יורק זה לא בלונים אפילו שהוכיחו ובכוח להגיד שזה עבמים כי ככה בא לי או ככה ראיתי באיזה כתבה שמישהו סתם כתב? לא יודעים מאיפה החוצונים באים ולא יודעים מה הם מחפשים פה.אז מה? אז זה אומר שצריך להתחיל להמציא תשובות או תאוריות מהדימיון?צריך להמשיל ולחקור ולנתח את מה שכבר יודעים ובטח שלא להמציא סתם דברים.
 
זאת שאלה קשה

מה אני מציע? דבר ראשון, אני חושב שהחוצנים האלו הם עוינים. אין מנוס מהמסקנה הזאת. חוצנים ידידותיים חייבים להתנהג אחרת ( תקשורת מילוליות, פרונטאלית וגלויה ). עוד אני חושב, שלעולם לא נדע על החוצנים האלו יותר מכפי שאנו יודעים כעת, מפני שהחוצנים האלו נחושים מאוד להסתיר מאתנו כל מידע בעל ערך או מידע שאינו בעל ערך. עוד בעניין זה של נחישות החוצנים להישאר מיסתוריים, אני בטוח לחלוטין שלעולם לא נקבל שום אישור מפיו של מנהיג, שהחוצנים קיימים, זאת בהנחה שהמנהיג ( נשיא ארה"ב למשל ) מעודכן בעניין החוצנים האלו. אם החוצנים האלו לא היו מקפידים על סודיות כה נוקשה, אז היינו יודעים עליהם משהו. אבל איננו יודעים עליהם כלום, אפילו לא איך הם נראים. דבר שני- בהיעדר כל הוכחה או אפילו טענה, שהחוצנים האלו מגיעים אלינו מכוכב אחר, אין לנו סיבה של ממש להאמין שמקורם הוא בכוכב אחר. יש בעולם מי שתומך בחוצנים האלו ומציית להם, וכנראה מקבל את חלקו בעסקה. האנשים האלו שעובדים צמוד עם החוצנים הם למעשה הקודקודים של ארה"ב. ראשי הארגונים הסודיים של ארה"ב וחברי הארגון הסודי הקרוי "אילומינאטי" וארגון "הבונים החופשיים". היעד הסופי של האילומינאטי והבונים החופשיים, הוא להשליט בעולם "ממשלת סדר עולמי חדש" שתשלוט בכל אחד ואחת מאיתנו עבור החוצנים האלו. החוצנים האלו יהיו השליטים בעולם, שליטים שלעולם לא נראה ולא נשמע. האילומינאטי הם אנשי השילטון שישלטו בכל האנושות, כנציגיהם של השדים-חוצנים האלו. הם יעשו זאת באמצעות שבב זיהוי או שבב שליטה שכל אחד מאיתנו יקבל. אני חושב שהיום הזה אינו רחוק מאיתנו. ברשת מדברים כל הזמן על שנת 2012 כשנת חורבן. החורבן הזה יגיע איכשהו, לא בהכרח מהשמש. אבל הוא חייב לבוא איכשהו ומתישהו. האירוע שיקרה, לא יהיה קוסמי, אלא ארצי לגמרי. אולי הפצצה אטומית בקנה מידה חסר תקדים. למראית עין זה ייראה כאילו הכל נולד מיוזמת אנשים שוחרי מלחמה. אבל היוזמה האמיתית היא יוזמת החוצנים האלו שהם אינם חוצנים באמת, אלא רוחות שדים, או מלאכי נפל או מה שזה לא יהיה. האילומינאטי והבונים החופשיים בארה"ב , סוגדים לשטן, לכוח, לשילטון, להרס ולמוות. והם שולטים בכל קודקודי השילטון. אני לא יכול להוכיח את זה, אבל זוהי טענתם של אנשים רבים שהצליחו לחשוף משהו מתוכניות האילומינטי והבונים החופשיים. האנשים האלו סוגדים לשטן והם מוצאים את מלוא מבוקשם בקשר הזה, קשר ישיר או עקיף עם החוצנים. שוב- לא רק אני בדיעה הזאת. גם פיל שניידר ציין את הדברים האלה.
 
יש להשמיד אותם, אבל זה לא ממש אפשרי

החוצנים האלו הם ( כאמור ) אינם באמת חוצנים, אלא ישויות עוינות שטיבן אינו לגמרי ברור. הם ( כאמור ) כנראה שדים. פיל שניידר אומר לגביהם ש"הם פגיעים מפני החיידקים שקיימים על פני כדור הארץ. מצבם הבריאותי הוא כמו של אדם חולה סרטן". יש את הטכנולוגיה לאתר אותם וליירט אותם, באמצעות יישום של "קרן המוות" של טסלה. זאת כנראה הדרך שבה יורטה החללית ב רוזוול ביולי 1947. אבל החלליות של העבמים האלו לא תמיד נראות לעין. נאסא יודעת איך לצפות בהם. יש להם מצלמות מיוחדות, כמו למשל מצלמה שמצלמת גם אולטרא סגול ( אני זוכר דיון אחר שבו דיברתי על חלליות ענק שצולמו בידי נאס"א במצלמת אולטרא סגול, אבל כולם כאן דחו מכל וכל את הרעיון שאלו עב"מים בכלל). בסרטון אחד של נאסא רואים ממש יירוט של חללית כזו שחומקת ממש ברגע האחרון מיירוט של איזה אלומת אור ששוגרה אליה. אני לא יודע מי ולמה ניסה ליירט את החללית הזאת. אבל רואים בוודאות שיש שם ניסיון כזה. אם זה מעניין מישהו, אז אציין קישור לסרטון הזה. הם כנראה רבים עד מאוד. יש מהם אולי מיליונים או מיליארדים, רק מעטים מהם נמצאים במצב שבו הם נראים למצלמת האולטרא סגול. הם לפתע נעלמים ומופיעים שוב. מסתובבים סביב מרכז עצמם ופועמים ( כמו לב פועם ). העניין הוא שלאמריקאים אין עניין אמתי ליירט את החוצנים האלה. נהפוך הוא. כבר ציינתי מדוע. הטעם הוא עניינים משותפים בין האילומינאטי, הבונים החופשיים, וארגונים נוספים הסוגדים לשטן, לבין החוצנים. לכן יש מקום לחשוד שמי שצולם יורה על החללית, לא קשור לאמריקאים. אולי זה ארגון אחר. אבל העובדות שבצילום בעינן עומדות. היה שם ניסיון ליירוט. ג'ורג' בוש הבן- הוא מארגון "גולגולת ועצמות"- עובדה זו אינה מוכחשת, גם לא בידי גו'רג' בוש עצמו. ג'ורג' בוש האב- היה ונותר בונה חופשי. לצורך העניין גם אביו של ג'ורג' בוש האב, היה בונה חופשי ( סבו של ג'ורג' בוש הבן ). ביל קלינטון- היה ונותר בונה חופשי בדרגה הגבוהה ביותר. גם הנשיאים ג'ראלד פורד והארי טרומן , היו בונים חופשיים ורשימת הנשיאים הזו היא קצה הקרחון. אני עוד לא יודע לגבי אובמה. יש האומרים שגם הוא "בונה חופשי" אבל לא ידוע לי אם זה נכון או לא. מכל מקום, אין שום רעיון לתקוף את החוצנים האלו. לא שידוע לי לפחות. יש רעיונות אחרים... הרעיון המרכזי הוא מלחמת העולם ה 3, שמתקרבת אלינו עד מאוד. בתום המלחמה הזו יקום סדר עולמי חדש, תחת ממשלה עולמית אחת ומערכת בנקאית אחת מאוחדת. לשלטון תהיה שליטה טוטאלית בכל איש ואישה באמצעות שבב זיהוי ושליטה. ללא שבב כזה, אתה "אף אחד". צמצום האוכלוסיה במידה דראסטית עד מאוד באמצעות מחנות השמדה, מתחת לפני האדמה. חלק מבניית המחנות האלו כבר הושלמה וצולמה והיא זמינה ביוטיוב. נישול כל הון וממון מהאנשים "הרגילים". כל ההון יהיה בידי נבחרי האילומינאטי. הרעיון והיוזמה הם של השטן. אין לי שום דרך להוכיח שהוא קיים. היישום בפועל, יהיה של החוצנים ושל תומכיהם. לאורך כל הדרך, לא נראה שום עקבות שקושרים את החוצנים האלה למלחמת העולם הבאה. למה? מפני שעצם הקיום שלהם הוא בכלל סודי. ומי שכבר יודע על קיומם, לא יודע עליהם שום דבר נוסף שהחוצנים אינם רוצים שהוא יידע לגביהם. לטעון שהם שדים, זו טענה על סף טירוף הדעת... עד לפני 70 שנה, לטעון שראית עב"מ, זו הייתה טענה של טירוף הדעת, ועכשיו כבר לא.
 

ETNDAS

New member
כל-כך הרבה בליל של שטויות

שלא שמעתי כבר המון זמן. אדון שוקו ,אתה עושה סלט גדול ומיש-מש שזה לא יאומן. אתה מסלף עובדות, מעריך הערכות מוטעות ,מסיק מסקנות מסוכנות ,מושפע מחוזי עתידות ,מערבב קונספירציה עם שרוך של נעל ועושה גפילטע-פיש. הייתי מציע לך קצת להרפות מהגז ולנשום עמוק. סגור את היו-טיוב לזמן מה (כנראה שאתה רואה את המידע ה"לא אמין" שיש לרשת להציע) צא לאיזה שבוע שבועיים לטיול בחיק הטבע (באמת ברוח טובה). תחזור ,תפעיל שיקול דעת בריא ותתמקד יותר בעובדות ובמידע המוצלב תבדוק שוב ושוב ,תחקור,תלמד ,תשאל .אל תגיע למסקנות נמהרות דרך אגב -אף אחד לא יודע בוודאות מהיכן הגיעו החוצנים .יש רק מספר מועט של עדויות ממשיות של חטופים על מוצאם של החייזרים (חי - זר . ולא שדים !) ,ואלו המתקשרים לא הציגו עד כה שום הוכחות על הנייר.נקודה. ב. לגבי המטרות של החוצנים כאן על כדור הארץ יש מספר תאוריות -האמינות שבהם הם אלו המבוססות על עדויותיהם של אנשי צבא,ממשל,מודיעין,מדע וכו' שעבדו מול החוצנים או היו עדים להם או למעשייהם. גם פה המתקשרים עם סיפורים מפה ועד הודעה חדשה ,לרוב עם סתירות חמורות בינם לבין עצמם - הם לא יודעים את מטרות החוצנים וגם במקרה זה לא הציגו שום הוכחה מרשימה. עצה - על מנת שיהיה באפשרותך לסנן מידע הייתי מציע לך ללמוד תחילה על העדויות האמינות ביותר , ללמוד את אירועי מופעי העב"מים המשמעותיים ביותר לאורך השנים ולהקשיב להרצאות ולראיונות עם טובי המומחים בעולם ! זה ייתן לך את הבסיס העובדתי היציב שעליו תוכל להשען בכדי ללמוד את הנושא הכל-כך מורכב הזה. ומשם כבר תמשיך הלאה...
 
אשמח לקישור

אבל לא עוד קישור שבא רק להוכיח לי שהם קיימים. אני הרי כבר שוכנעתי שהם קיימים. זכור נא מה שאני רוצה לברר 1 מנין הם באים 2 מה בדיוק הם רוצים מאתנו אם לדבריך אף אחד לא יודע מנין הם באים, וגם לא מה הם רוצים מאתנו. למה אתה טוען שדבריי הם שטויות? כי אתה דוחה את הרעיון של שדים או של קיום רוחני מכל סוג. נו...תאר לך שאני הייתי עושה אותו הדבר ביחס לעב"מים... והייתי אומר לך "שטויות". עזוב, אתה סתם ציניקן שדוחה דיעות שונות משלך. אני לפחות הזכרתי שמות של מומחים שתומכים בדבריי. אתה לא.
 
אף מומחה לא תומך בך שוקו

אתה לא הבאת מומחים אתה פשוט אמרת שהם אמרו ועשו וזה פשוט לא היה ולא נברא ואתה עושה סלט שלם מכל הסיפורים.כמו למשל הסיפור הדמיוני שהעבם ברוזול הופל עם קרן של טסלה אני מציע לך אולי להתחיל מהמאמרים שיש באתר של העמותה לעבמים ולהמשיך בספרים של סטן פרידמן על רוזוול והחטיפה של בני הזוג היל ואז לקרוא את הספר של פיליפ קורסו ואת הספר של פול היל.אתה יכול לראות רשימה שלמה באתר שלהם זה אולי יעשה קצת סדר
 
מגיב

אתה עצמך מפנה אותי לפיליפ קורוסו שבו הוא עצמו מדבר על קרן המוות של טסלה, ובו הוא עצמו מציין כי הצלחת המעופפת שיותרה ב רוזוול, הופלה בקרן המוות של טסלה. קטעים איתך... נא עיין בקישור הבא. http://books.google.co.il/books?id=quxqZLKEFpsC&pg=PA253&lpg=PA253&dq=roswell+tesla+beam&source=bl&ots=2vY1BwS8Tw&sig=B63LRUMAHt-LXrpvErrs8il6jEU&hl=iw&ei=Qsi8TLjeEMnm4gaPi53gDQ&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=2&ved=0CBAQ6AEwAQ#v=onepage&q=roswell%20tesla%20beam&f=false אני ציינתי סדרה של שמות מומחים הטוענים למוצא רוחני של החוצנים. זו לא דיעת יחיד שלי.
 
אני מציע שתקרא שוב

קורסו מדבר על קרני חלקיקים ועל פיתוחים שנעשו לפי המודל שהתרסק ברוזוול. הוא לא כותב שהעבם ברוזוול הופל עם קרן מוות של טסלה.
 
בעיות עם הבנת הנקרא?

קרן המוות של טסלה, שייכת לטסלה והיא פותחה או הומצאה הרבה לפני 1947. מעבר לכך- קראתי שוב את הדף המצולם בספר שקישרתי אליו ולא מצאתי שגיאות בהבנה שלי את הטקסט. הצלחת המעופפת שהופלה ב רוזוול 1947, יורטה באמצעות קרן המוות של טסלה ולא בשום אמצעי אחר. מה שחולץ מהצלחת המעופפת ההיא שהופלה, זה לא קרן המוות של טסלה... ( שמע, אתה באמת מצחיק...). מה שחולץ מהצלחת המעופפת ההיא, זה אמצעים אחרים שונים בתכלית שקשורים לתפעול הצלחת עצמה, אבל עכשיו זה כבר נושא חדש. לא רוצה להיכנס לזה. עזוב... לא עקרוני... זה לא שאני נסוג בי בעניין הפלת הצלחת המעופפת בקרן טסלה ומהבנת הנקרא שלי לעומת שלך, אבל זה לא העניין. העניין הוא, ולפחות נסכים על המעט הזה, שאם החוצנים האלה באמת קיימים, אז אין שום ראייה ברורה שמקורם הוא מכוכב אחר, וכוונה היא לכוכב כלשהו מכל סוג. הם גם לא נראים ארציים, ולמעשה הם אינם נראים בכלל. כל שיש לנו הם שלל של עדויות לא עקביות. כל אחד מתאר חוצן שנראה אחרת מכפי תיאורו של האחר. אז או שמדובר באמת בכמה עשרות של גזעים של חוצנים שכולם טסים ב 3-4 סוגים שונים של חלליות, וכולם באופן מופתי מקפידים על סודיות אנכית ואופקית, מקטן ועד גדול, או...שמדובר בסוג אחד של יצורים שהוא מן אשף הונאה בקנה מידה שלא הכרנו וכנראה שגם לא נכיר ממש לעולם. אני יודע שמילה כמו "שד" מצלצלת מיד כמו משהו שלקוח מימי הביניים, וזה נשמע כמו כפייה דתית , וזה נשמע כאילו העב"מים האלו מאיימים על תפיסת העולם הפרטית שלי.... שטויות. אני גדלתי על סרטים כמו E.T. תמיד חוצנים נראו לי כמו משהו הכי לא מאיים והכי טבעי שיהיה. תמיד חלמתי שיום אחד יהיה איזה חוצן E.T שייקח אותי לסיבוב אותי בחללית שלו. אבל זה לא יקרה... מפני שאני בטוח שמשהו דפוק בכל הסיפור הזה של החוצנים והעב"מים. אני אמנם ראיתי תמונות. שמעתי עדויות, ראיתי סרטוני וידאו, אבל עדיין - ההיגיון שלי אומר שמשהו כאן חסר. יש כאן איזו הונאה בכל סיפור העב"מים והחוצנים. יש פרטים חסרים במכוון. ההונאה מגיעה לא מכיוונם של העדים או הצלמים, אלא דווקא מכיוונם של ה"חוצנים". אם רק נשכיל להפנים את הפרט הזה, אז תימסרנה לנו כל התשובות. החוצנים האלו פועלים על איזו גבול שבין המימד שלנו לבין מימד אחר שאינו מוכר לנו מתחום המדע ואף לא מתחום הידע הלא מדעי. מכל מקום - אני בדעה שהם לא לגמרי אמתיים. הם אמתיים במידה חלקית, במידה שניתן לחזות בהם במידה כלשהי ואף לצלם אותם. אבל הם לא יצורים שנולדים , מתרבים , ומתים באופן המוכר לנו מהעולם הביולוגי שלנו. מוצאם אינו בנוגה, ולא במרקורי ולא בסיריוס. מוצאם הוא במימד האחר, המימד שמוכחש ע"י החברה המודרנית מכל וכל. זה ההסבר ההגיוני היחידי, לפחות מבחינתי ומבחינת אלו שהגו את הרעיון לראשונה. רשימת הארגונים ושמות הנשיאים שציינתי, הם ארגוני סתרים שסוגדים ל"לוציפר", שהוא למעשה השטן. הם לא אוהבים לקרוא לו כך, אבל זה אותו אחד. תאר לך למשל שנשיא ארה"ב יאמר "אני מתייעץ עם שדים ואף מציית להוראותיהם". תאר לך איזו בהלה... אם החוצנים האלו היו רגילים, אני לא רואה ממש איפה הבעיה. כמובן שלכל גילוי יש בעיות...אבל האנושות מתגברת על כל קושי פסיכולוגי שמתעורר עם גילוי כזה או אחר. אם האנושות ספגה את דרווין...אז היא יכולה לספוג גם קיום של חוצנים. בוא נסכים על דבר נוסף- האמריקאים לעולם לא היו מוותרים על צלחות מעופפות משל עצמם, לעולם לא. ובכל זאת, אין להם שום צלחת מעופפת...למה??? כי החוצנים האלו לא מספקים את המצרך היחידי שהם ( כביכול ) אמורים לספק, מידע טכנולוגי חוצני. למה??? מפני שהם לא באמת חוצנים. יש להם כוחות, בוודאי... אבל הם לא חוצנים וגם לא יצורים ארציים.
 
תוכל להראות איפו השורה?

אני לא מוצא את השורה ששם כתוב שקרן המות של טסלה הפילה את העבם של רוזול ולא כתבתי שמה שחולץ מהעבם זה קרן המות תקרא טוב את מה שכתבתי
 
מגיב

סוף עמוד 247, בקישור הקודם שציינתי. ועמוד 248. http://books.google.co.il/books?id=quxqZLKEFpsC&lpg=PA253&ots=2vY1BwS8Tw&dq=roswell%20tesla%20beam&hl=en&pg=PA247#v=onepage&q=roswell%20tesla%20beam&f=false קורסו מציין "האמצעי שבו הופלה הצלחת המעופפת ברוזוול הוא קרן של אנרגיה ישירה, שנועדה להפיל לווייני אוייב. המתקן פותח בידי arpa. זאת , 25 שנים לאחר ש טסלה כתב על כך לראשונה". "שורשיו של המתקן הזה, הולכים אחורנית עד לחזון קרן המוות של טסלה". קורסו מציין כי מתקן קרן המוות של טסלה מעולם לא הושלם. הצבא החרים את כל מסמכיו של טסלה וגנז אותם. קורסו מציין כי הצבא למעשה פיתח ויישם את קרן המוות של טסלה, קרן המוות שטסלה בעצמו מעולם לא בנה... קורסו למד על כך רק כאשר מסמכי התוכניות של טסלה הגיעו אל משרדו בשנת 1961. "שרידי הצלחת המעופפת שהופלה, מעידים על פעולת אנרגיה ישירה שהופעלה עליהם". קורסו ממשיך ורושם "למעשה, קרן המוות של טסלה היא תוכנית לקרן אנרגיה ישירה של חלקיקים תת אטומיים מעוררים שמופעלים באמצעות שדה אנרגיה ומכוונים אל עבר מטרה מסויימת במהירות הקרובה למהירות האור". שוב- טסלה מעולם לא בנה שום מתקן לקרן מוות. הוא הגה את הרעיון ורשם אותו עם הסברים. הצבא החרים את מסמכיו. קורסו אומר שהבנייה עצמה של המתקן, היא למעשה יישום התוכניות של טסלה שנבנו לראשונה ע"י ARPA.
 
אני מצטער אבל התרגום שלך לא נכון

קורסו כותב שהחברה ב arpa נאבקו 25 שנים אחרי טסלה בנסיונות לייצר קרן כזו.הוא מזכיר את ציוד הלייזר שמצאו ברוזוול אבל לא אומר שהעבם ברוזוול הופל עם קרן.בשנת 1962 הם עדין ניסו לפתח קרן כזאת ולא היתה להם כזאת ב 1947
 
כבר לא מוצא כותרת נאותה

אני לא יכול להמשיך להתווכח על זה. אין שום אפשרות ליירט את הצלחות המעופפות האלה באמצעות קליע/ טיל/ פגז. כל אמצעי "מוצק" יעבור את העב"מים האלה כמו בתוך אוויר. קורסו מדבר על קרן חלקיקים שפותחה על סמך תוכניותיו המקוריות של של טסלה, אותן תוכניות שהוחרמו ונגנזו בתחילת המאה ה 20. ציוד הלייזר שנמצא ברוזוול, הוא בסה"כ מן עט לייזר לשימוש רפואי וזה בכלל לא קשור לנושא הפלת הצלחת המעופפת. ובכלל, אין שום קשר בין מכשיר הלייזר הקטן שנמצא בצלחת המעופפת של רוזוול, לבין קרן המוות של טסלה. אפילו לא קשר רעיוני. תראה כמה פעמים קורסו מזכיר את שמו של טסלה בהקשר להפלת לוויני אויב ( בעידן שעוד לפני ספוטניק ). מרוב איזכורים לא ניתן לספור... ואתה טוען שטסלה וגם ARPA וגם חיל האוויר של ארה"ב, לא קשורים בכלל להפלת הצלחת המעופפת ב רוזוול. אז איך הפילו אותה? או, למה היא התרסקה? למה קורסו מדבר על הפלת לווינים ועל טסלה באותה פסקה? כל זאת רק כדי להגיע ל"עט הלייזר" המגוחך שתפס את מלוא תשומת ליבך... בוא נעזוב את זה... אתה צודק. בסדר? אני לא מבין שום דבר. הצלחת ב רוזוול התרסקה באופן ספונטאני.
 
אני רוצה להסביר

קורסו מדבר על הקרן כפיתוח עתידני שעבדו עליו ושהיום יכול לשמש לפגיעה בלוינים או עבמים אולי קורסו אומר שעד שנות השישים הם לא הצליחו לפתח קרן כמו של טסלה ואם יש פיתוח אז הוא יותר מודרני כל הקטע שהוא לא אומר שעם הקרן הפילו את העבם ברוזוול.הוא אומר שהעבם הופל דרך אגב או בגלל המכמים והרדרים ששיבשו אותו או בגלל מזג האוויר אני לא רואה בשום מקום שהוא אמר שקרן של טסלה הפילה את העבם ברוזוול זה הכל אני לא מוצא את זה בטקסט שאתה הפנת אותי אם אתה יודע איפה זה אז תראה.בכל העמודים שהפנית אותו זה לא כתוב וזהו
 
ונאמר שאתה צודק-

והצלחת המעופפת ההיא התרסקה ב"טעות" ללא יוזמת אף אחד מהצדדים, בגלל מזג אוויר או מכ"מים, אז איך זה שהחוצנים האלה לא מתרסקים שוב ושוב מדי יום? בכל זאת, הם מרחפים מעל פני מדינות רבות. בוודאי אינך טוען שבכל העולם כולו לא היה מזג אוויר קיצוני מאז 1947, או שלא הייתה פעילות רדארים ומכמים מאז 1947. אם כבר, אז פעילות המכ"מים והרדארים נעשתה מאוד נפוצה. וככל שידוע לי בתאריך תקרית רוזוול, מזג האוויר היה בהיר, קיצי ונפלא ( 6 ביולי , או לפחות תחילת יולי ). אז איך אתה מסביר את החד פעמיות האירוע של ה"התרסקות"? ולמה זה כ"כ עקרוני בעיניך? אני לא רואה איך זה שופך אור חדש על הנושא שבאמת מעניין אותי. הנושאים שמעניינים אותי הם- מאיפה החוצנים באים אלינו ו מה בדיוק הם רוצים מאתנו. אם אתה מרגיש שאתה יכול לתרום בכיוונים האלה- בבקשה. אם לא, אז לא.
 
מי אמר שהיתה התרסקות אחת?

קודם כל מזג האויר ברוזוול היה סוער מאד ביום ההתרסקות. חוץ מזה יודעים על עשרות של התרסקויות אפילו קורסו מזכיר עוד התרסקות מכוונת שהצליחו לירט אותם בבסיס של רמשטין בגרמניה. אתה בטוח שקראת את הספר? אף אחד לא יודע מה החוצונים מחפשים פה.השערה על מוצא אחד זה בזטה קטיקולי. מה הם רוצים?לא יודעים אבל לפי קורסו הם לא באו לעזור לנו
 

ETNDAS

New member
צר לי אם מצאת בדבריי פגיעה

התנצלותי הכנה. תשובות לגבי מה שאתה רוצה לברר - 1.כרגע אף אחד לא יודע בוודאות (כלומר עם הוכחה ודאית או מספר טיעונים צולבים ממספר גורמים) מהיכן הגיעו. אחת ההערכות היא שהגיעו מאזור קבוצת הכוכבים זטה רטיקולי וזאת עפ"י עדותה של החטופה בטי היל ופרי מחקרם של מספר חוקרי עבמים מנוסים. 2.מה בדיוק אין איש יודע בוודאות יש את המקרה לדוגמה של פיל שניידר ודומיו שטוענים על השתלטות חוצנית. אני אישית נוטה לסמוך על כוונותייהם הטובות על סמך - א. הפיקוח שלהם על הגרעין שלנו. ב. מספר עדויות אמינות על מפגש עם חוצנים המדגישים בפני אותם בני-האדם ש"נחטפו" את חשיבות השמירה על הסביבה והאקלים והשלום העולמי - היו מספר מקרים של חטיפות שבהם הושם דגש על הצגת הסכנות הרבות הטמונות בעתידו של כדה"א - אחד מהם הוא מקרה של אוסטרלית שנחטפה ועוד מקרה שזכור לי הוא נחיתה של כלי בבית ספר בזימבוואה ושם הועבר מסר לעשרות ילדים ולעיניי מורותייהם על חשיבות הבחירות הנכונות של המין האנושי למען חברה וסביבה בריאה יותר. אני לא טוען שאתה מדבר שטויות. אתה מקסימום לא מפרש נכון את המידע הרב ועושה מיש-מש. לגבי אותם ממומחים - ז'ק וולה וד"ר הייניק הם בהחלט מוכרים לי .תוכל לראות אותם בקישור שלי בתחתית הודעה זו. ודרך אגב - הנה עכשיו גם יש לך קישור למידע אמין....
 
למעלה