הפרק שהיה היום בסטאר
(יעני כוכב)

Neta558

New member
הפרק שהיה היום בסטאר../images/Emo41.gif (יעני כוכב)

במקרה ראיתי, באמת שלא התכוונתי - נשבעת! מחור האיוורור (החדש?) של נינה שומעים את הדיבורים בחדר של הפסיכולוג (מאיפה הוא הגיע?). נינה, אליוט ופינץ' שומעים את ג'ק מדבר שם. כשהוא מספר איך הוא מתחמק מלתת לנינה את הלימוזינה, נינה מתעצבנת (דה). היא ממשיכה להקשיב ושומעת את ג'ק מתאר איך אמא שלו יודע להפעיל עליו מניפולציות כך שהוא יעשה כל מה שהיא רוצה. נינה רושמת הערות ומיישמת בהצלחה. מאיה מהמרת על מירוץ כלבים ב50 דולר, ובשל טעות של אנשים מסוגה של מאיה, אחרי שהיא הפסידה מתברר שהיא הימרה על 5,000 ולא על 50. גובת החובות מתגלה כאישה מבוגרת וחביבה למראה (שאפילו הביאה למאיה
במתנה), אך היא לא מוכנה לוותר למאיה על החוב ומבטיחה לשוב ולדרוש את הכסף. אליוט נעלב כשמאיה חושבת שיש לו קשרים במאפיה כי הוא איטלקי, אבל נרתם לעזרתה. הוא מגלה שבאמת יש לו קשרים ומאד מתלהב מהענין (וגם קצת מסתבך עם המקושרים שלו, כמובן). ג'ק נכנס למשרד של נינה ומגלה שהיא הקשיבה לשיחות שלו עם הפסיכולוג. הוא כועס עליה והיא, בניסיון נואש להמתיק את עונשה, מסבירה לו שהוא לא צריך לכעוס על מניפולציות של כמה ימים, שכן אמא שלו עושה את זה 60 שנה. כן גבירותי ורבותי, משהו שנינה אמרה היה בעל משמעות לחייו של אדם אחר - ג'ק יוצא אל אמו להתעמת איתה בנושא. אמו מצטערת שהיתה כה רעה אליו ונותנת לו נאום שלם של "אני כל כך גאה בך". נינה נכנסת לחדר ולאחר שג'ק עוזב מאושר מנאום אימו, היא מודה לה על מה שאמרה לג'ק. אמא שלו מבינה שהיא התבלבלה בבן ורודפת אחריו בצעקות "אתה בטלן". גובת החובות מגיעה שוב, הפעם מפויסת יותר, ואף מסכימה לוותר למאיה על החוב. לאט לאט היא מגלה לה כי בשל בלה בלה בלה של מירוצי כלבים, היא למעשה זכתה בהימור שלה והנה 400 הדולר שמגיעים לה. מאיה מאושרת מהזכיה, יוצאת להשוויץ בפני פינץ' ומגלה שהיא הפסידה 40,000 דולר, סכום הזכיה של ההימור המבולבל שלה. אליוט ממשיך להסתובב ולהשוויץ בקשרים שלו (כמובן, לא מדובר על קשרים בשיער). זהו. רוצים לשמוע גם מה היה בפרסומות?
 

dylan

New member
יאי../images/Emo70.gif ../images/Emo24.gif סיכומצוייש! ראיתי את

הזה כבר כמה פעמים (בווידאו בעיקר..). נו, אז מה היה בפרסומות? שאלה בעצם פרומואים.. סטאר מעצבנים
 

dylan

New member
חסר 'הפרק'.. לא היה מקום בכותרת

ושכחתי לכתוב בתוכן
 

Neta558

New member
../images/Emo12.gif

מתי הספקת לטעום? או שאתה מניח לפי המראה שהוא בטעם שוקולד?
 

dylan

New member
../images/Emo46.gif די לרשע שלך../images/Emo70.gif

לירון
היחיד כאן שלא מרושע אליי! נטע, אולי תלמדי ממנו משו במקום לנסות להרוסותי ולשבור את רוחי כלזמן..
 

Neta558

New member
כן, זו בעיה

דילאן מגיע רק בחבילות אישיות. אני לא מבינה למה לא משווקים אריזה משפחתית שלו, ממש בזבוז.
 

Neta558

New member
קצת על הקדימונים

צרפתי-דבר עברית!
כל הזמן פרסמו את כוכב נולד של האמריקקים, וזה בכלל ערוץ של אסיה, כמה ווירדיש מצידם. בטח פרסמו גם את העונות ה"חדשות" של הסדרות שהם משדרים, ומשהו מערוץ הסרטים. אני מקווה שיצא לי לצפות היום בשידורים החוזרים ואני אוכל לדווח בהרחבה!
 

Neta558

New member
דוקא את זה?

למה פספסת דוקא את זה? למי את עושה דוקא? חשבתי שאנחנו מפספסים פה את כל הפרקים...
 
למעלה