הפיק שלי

חמוט^^

תמיד טוב לקרוא פיקים על הקונדסאים. =) כמה הערות קטנוניות: *"מר וגברת פוטר מגיעים"- נראה לי שזה צריך להיות "הגיעו"? *וכדאי להשתמש במאזכרים: במקום "ג`יימס וסיריוס נכנסו לרכבת" - "הם נכנסו". *הינשוף התחיל לחזור לעצמו והביט אל פיטר בעיניים מאשימות."אופס,דוד טום לא אמר על זה משהו!"
מחכה לפרק השני.
 

l Liran l

New member
תודה!

לא ציפיתי לתגובות כל כך חמודות, ואני שמחה שסוף סוף מישהו נותן לי ביקורת כמו שצריך! בדרך כלל אמרו לי "יפה" ו"תכתבי המשך",וכשביקשתי ביקורת אמרו לי "תעשי יותר ארוך!". האמת היא שזו הגירסה השניה, אני התחלתי לכתוב את זה לפני שנה,ושמרתי רק את הפרקים הראשונים- עכשיו זה משהו שונה לגמרי,ולדעתי הרבה יותר טוב! באמת תודה! אולי אני אעשה בעוד כמה זמן גירסה אחרת....חחח,מסכנים.....=)
 

ToryMaster

New member
וואלה, פסרמי גם בפורום,

רצוי כמו שצריך, על פי הכללים שמתוארים בתקנון, תודה.
 

חרבביש

New member
מאוד נחמד!

אבל לא כמו של לב...
מחכה להמשך!! הערות- שימי לב שאת כותבת בלי שגיאות הקלדה, בלי יותר מדי סיבוכים במשפט אחד, ותפרטי יותר.
 

mjlk

New member
מאוד אהבתי את הכתיבה שלה...

חחח ופעמיים כתבת "סירוס"
 
למעלה