CountingCrows
New member
הפורום ממש פעיל 
זה ממש מוזר לי.... עד לפני איזה חצי שנה עד שנה היינו פה בודדים שמחפשים איך להפעיל את הפורום איך ליצור פה תגובה או שירשור קטן בניסיון שזה יהיה יותר מפעם בשבוע על הפרק השבועי.. ואם יש פגרה של איזה שבועיים אז המדבריות של אוסטרליה מתגמדות לעומת מה שהלך פה... עכשיו כל פעם שאני נכנס יש איזה 10 תגובות חדשות.... מעניין תוך כמה זמן זה יחזור למצב הקודם... ובנימה זו הייתי רוצה אפילו לבקש מכל החדשים שצצו להשאר בפורום גם לעונה ה-19...
זה ממש מוזר לי.... עד לפני איזה חצי שנה עד שנה היינו פה בודדים שמחפשים איך להפעיל את הפורום איך ליצור פה תגובה או שירשור קטן בניסיון שזה יהיה יותר מפעם בשבוע על הפרק השבועי.. ואם יש פגרה של איזה שבועיים אז המדבריות של אוסטרליה מתגמדות לעומת מה שהלך פה... עכשיו כל פעם שאני נכנס יש איזה 10 תגובות חדשות.... מעניין תוך כמה זמן זה יחזור למצב הקודם... ובנימה זו הייתי רוצה אפילו לבקש מכל החדשים שצצו להשאר בפורום גם לעונה ה-19...