הפורום ממש פעיל :)

CountingCrows

New member
הפורום ממש פעיל :)

זה ממש מוזר לי.... עד לפני איזה חצי שנה עד שנה היינו פה בודדים שמחפשים איך להפעיל את הפורום איך ליצור פה תגובה או שירשור קטן בניסיון שזה יהיה יותר מפעם בשבוע על הפרק השבועי.. ואם יש פגרה של איזה שבועיים אז המדבריות של אוסטרליה מתגמדות לעומת מה שהלך פה... עכשיו כל פעם שאני נכנס יש איזה 10 תגובות חדשות.... מעניין תוך כמה זמן זה יחזור למצב הקודם... ובנימה זו הייתי רוצה אפילו לבקש מכל החדשים שצצו להשאר בפורום גם לעונה ה-19...
 

Benn Is Kane

New member
../images/Emo45.gif

באמת כיף לראות תגובות חדשות מקוראים חדשים. אבל זה היה צפוי בעקבות הפרסום האדיר של הסרט (האדיר, יש לומר).
 
למעלה