הפורום הפך לצ`ט הכרויות?

דוסית1

New member
מה?? חשבתי שזה היה רמז דק.....

אתה בטוח שהבנת למה הוא התכוון...?! אלי בטוח לא....
 
את לא חייבת לתת לאף אדם דין וחשבון!

אני חושב שאדם מכיר את עצמו יותר טוב מכל אדם אחר! אם כתבת בפורום כזה או אחר-אין זה מעניינו של שום אדם!!! כל מה שאת (או כל אחד אחר)עושה, את צריכה לתת דין רק אחרי 120 שנה וזה הדבר החשוב! אפשר ללמוד מוסר גם מהשרשור הזה-אם אחד מתבייש כל כך שיראו אותו כותב בפורום שלא הולם בן או בת תורה, ואפילו שכאן אנחנו סך הכל וירטואלים, ובכל זאת אנחנו מתביישים, איך אנחנו יכולים לעשות משהו נגד מה שציווה אותנו הבורא?!? הרי כולנו מאמינים שיש דין ויש דיין! זה מפחיד אותי, לצערי עוד לא הגעתי לרמה של "עבדו את ה' בשימחה" אני עדיין עובד את ה' ביראה, (מפחד העונש) ה' ירחם עלי שאזכה לעבוד אותו באהבה!
 

אמיתי 24

New member
אלישיר תקנה מחיצה והפרדה

עמ"י עש"ו ואתה מוזמן לצאת כשם שנכנסתה ואתה לא צדיק יותר מאף אחד כאן אתה גם עובר על דברי חכמים שלך שאוסרים לגלוש וכ.. אז מספיק עם העודף צדקנו הזאת לא חברה ירושלים על זה שהם העימדו את דבריהם על התורה מבין ?
 

MITANYEN

New member
אני חושב שפגעת באריאלה תן התנצלות

ולהבא יותר בעדינות
 
ממש לא

פעם היה מישהו שהעליל עלי בפורום דתיים חילוניים, שאחד ממנהלי היה מתנדב, שאני מתערבת בניהול הפורום. שאני אומרת למתנדב את מי לחסום. זה היה שקר וכזב כמובן, מתנדב בעצמו יכול להעיד על כך. מישהי שאלה אותי למה אני לא מגיבה לשקרים הללו. עניתי לה שבתקופה שאני מנהלת בתפוז העלילו עלי כ"כ הרבה עלילות...בהתחלה עוד הגבתי. אח"כ החלטתי להפסיק להתייחס בכלל. למה? מכיוון שאומרים ש"על ראש הגנב בוער הכובע". הכובע שלי לא בוער. לכן, אני לא מרגישה צורך להגיב בפומבי על כל מיני עלילות שמעלילים עלי. עוד אמרתי שלה שדוקא להיפך, אני שמחה כשקורים לי כאלה דברים. למה? מכיוון שבאותו הרגע מתנקים לי הרבה מעוונותי. באותו הרגע אני אוספת יהלומים נדירים. ועל כך אני רק צריכה להודות למי בזכותו זה קרה. אומרים שהיה צדיק אחד שרשע אחד היה מתנכל לו. פעם אחת הוא העליל עליו עלילה. הצדיק טרח הלך וקנה זר פרחים ענקי ונתן לאותו רשע. תלמידיו התפלאו, רבי הוא מעליל עליך עלילות. אמר להם הרבי: בזכותו הקב"ה מנקה לי עכשיו מעוונותי. אני צריך להודות לו על כך ולא לכעוס.
 

MITANYEN

New member
בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה

אני ודוסית הינו עושים לך ציתות משפטים כמו שעשית לנו אם זה לא היה כרוך בעבודה של משועמים,אולי דוסית תסכים לעשות לי בכ"א אין כוח
 
למעלה