הפגנה!

הפגנה!

במוצ"ש הקרוב תארך הפגנה של "שלום עכשיו" מול בית רה"מ בירושלים, תחת הסיסמה "לצאת מהשטחים - לחזור לעצמנו". יש הסעות ממספר מוקדים ברחבי הארץ. ב"ש - אגד 17:30 חיפה - הדר, סולל בונה 15:40 חיפה - מרכז חורב 16:00 מודיעין - ליד המשטרה 18:50 מכבים רעות - ליד הכניסה (תזהרו לא להתפוצץ) 18:45 ערד - אגד 16:30 ת"א - רכבת צפון 18:00 כל מקום שאין ממנו הסעות ויעביר רשימות של אנשים שמגיעים עד מחר (יום חמישי) בצהריים אליי (אלון) יש סיכוי סביר (תלוי כמובן בכמות האנשים וברצון הטוב של "שלום עכשיו") שיצאו ממנו הסעות. כעקרון ההסעות עולות 20 ש"ח, כל פעיל נוער שיגיע בחולצת נוער לא יצטרך לשלם, פעיל נוער שיגיע ללא חולצת נוער יצטרך לשלם ככל אחד אחר בשביל ההסעה או לשלם 10 ש"ח בשביל חולצת נוער. ================== הערה אישית: ההפגנה היא הפגנה מאוד מאוד חשובה, אני מודע לבעייתיות של להגיע לירושלים, אך אנא עשו מאמץ, פעם שעברה בהפגנה במוזיאון ת"א הנוער היה בסביבות 100 איש והשתלטנו לחלוטין על ההפגנה, ראו זאת היטב בתמונות לעיתונים. אני בהחלט מבקש מכם אנא הגיעו בהמוניכם להפגנה, השמיעו את הקול שלנו, רק היום היה עוד פיגוע, המצב לא יכול להימשך - בואו להפגנה! מקווה לראותכם, אלון.
 
למעלה