העור שלי היה תמיד חלק, אבל...

העור שלי היה תמיד חלק, אבל...

בזמן האחרון התחילו לי טיפה תפצעי בגרות האלה, ואני רוצה להפסיק את זה מה אני צריכה לעשות? התחלתי לשטוף את הפנים בסבון, האם זה עוזר? למי שיש עצה טוב אני אשמח לעזרה ][:
 

NatashaInChains

New member
סבון זה לא ממש טוב

כי הוא מייבש את העור ואז העור מפריש יותר שומן ובעקבות זה גם צצים פצעונים
 

meyl1

New member
במצב כזה

מומלץ ללכת לקוסמטיקאית שאת סומכת עליה(עם המלצות) ולנקות אצלה את הפנים. היא גם תוכל לתת לך מידע לגבי טיפול נכון בבית. חשוב מאד לא לגעת ולא לשפשף או לגרד את הפצעים. את הפנים יש לשטוף כפעמיים ביום בחומר שאינו מיבש כי יבוש הפנים כפי שכבר נאמר כאן,יגרום ליצור יותר חלב ע"י בלוטות החלב.
 

shany cosmetics

New member
תשובה לשאלתך....

היי שמי שני ואני קוסמטיקאית מוסמכת. לגבי הפצעונים שגדלים לך על הפנים מאוד תלוי באיזה דרגה זאת אומרת מבחינת הכמות והסוג. אם יש לך עור שמן קלאסי מומלץ להשתמש בסבון פנים שהוא מייבש בצורה עדינה בכלל טוב להשתמש בסבון פנים לכל סוגי העור על מנת לנקות שאריות אבק זיעה ועוד.... סבון הפנים לעור פנים שמן אכן מייבש וזהו תפקידו לייבש את הפצעים שלא יהפכו למוגלתיים ובשפה שלכם לחצ'קונים הגדולים האלו סבון פנים לא יכול לגרום להוצאה מחודשת של פצעונים וחצ'קונים. ישנה אפשרות נוספת לשלב לסבון פנים גם קרם לחות לעור שמן ובכך זה יעזור לך לא להרגיש מיובשת למרות שעורך זקוק לסבון מייבש על מנת לעצור בכמה שיותר את הפרשת החלב.. מקווה שעזרתי... לילה טוב
 

meyl1

New member
אין תפקיד הסבון ליבש

את העור,כבר שנים אנו יודעים שסבון תפקידו לנקות את העור ולא לעצור את הפרשות בלוטות החלב... יש מחקרים בנושא וזה חד משמעי!!!כדי ליבש פצעים יש תכשירים אותם שמים נקודתית על פצעים,תכשירים כאלו ניתן לקבל אצל כל רופא עור או קוסמטיקאית,לבחירתך. מיותר וגם שגוי ליבש את כל העור,החיישנים שעל פני העור ימצאו כי העור מיובש ואז בלוטות החלב יכנסו להיפר יצור של חלב,וזה אומר-הרעה מיידית במצב העור. גם אם מורחים לאחר השימוש בסבון קרם לחות מתאים הנזק לעור קיים. לכן לאלו שאינם סובלים מאקנה כלל איני ממליצה על סבון,יש חומרים נפלאים שמנקים,מאזנים ומטהרים את העור. סבון אשר עושה תהליך של הקצפה (סבוניפיקציה-מפגש של בסיס-סבון וחומצה-העור)מאד לא מומלץ לעור ויכול ליבש אותו ולעודד הזדקנותו.עדיף לנקות עם חומר שאינו משנה את רמת חומציות העור,מנקה אותו ושומר על איזונו.
 
תוכלו לתת לי שם או חברה לזה?

שם של סבון פנים כזה,אני פשוט חושבת לטפח את העור ולשטוף כל יום את הפנים במים וסבון. אמרתם שסבון לא מועיל אלא רק סבון פנים, אבל תוכלו להמליץ לי על חברה מסוימת?
 
המלצה חמה

בהדסה אופטימל ת"א תקבלי יעוץ ברמה רפואית קוסמטית גבוה שם תגלי דרכי טיפול באקנ בהצלחה אשמח לעזור
 
טיפול על ידי סבון מי פנים ופילינג חשוב

שלום לך המלצתי להשתמש בתכשירים מיוחדים לבעיה זו כמו סבון, מי פנים ופילינג אשמח לעזור
 
למעלה