העדפה של האמא..

  • פותח הנושא ori 6
  • פורסם בתאריך

ori 6

New member
העדפה של האמא..

שאלה, החמוד שלנו בן 10 וחצי חודשים. בתקופה האחרונה אנחנו בעיצומה של חרדת נטישה שהתחילה אצלו. לאחרונה (שבוע אחרון) כשהוא על אמא שלו או שהוא מתעורר בלילה ואני שולח ידיים לקחת אותו, הוא דוחף את הידיים שלי ולא רוצה לבוא.
עד עכשיו הוא בא אלי תמיד והיינו נורא מחוברים.
זה משהו מוכר?
 
הבת שלי מאוד אוהבת את בעלי, כל היום "אבא" "אבא" וברור

שהיא מתכוונת אליו ולא קוראת לי ככה אבל בשנייה שאני אגיע והוא איתה- הוא מחוק, רק אני קיימת.
&nbsp
זה שלב שעובר בד"כ.
 
אמאמאמאמאמאמאמאמאמאמאמאמאמאמא

"רק אמא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
זה שלב שעברנו עם כל הילדים שלנו, למרות שכולם קשורים מאד לבעלי, והוא אבא נהדר. זה בא וזה חולף ולא אומר שום דבר על עתיד הקשר ביניכם. מכירה את זה מעוד המון בתים.
עם הבכורה הצלחנו לארגן שזמן המקלחת יהיה רק של אבא, וזה נתן להם זמן איכות מיוחד. הוא היה עושה לה קצף ומביא המון צעצועים לאמבטיה, ואני הייתי עושה רק מקלחת זריזה, אז באיזשהוא שלב היא העדיפה אותו וזה היה טוב לכולנו. הוא מצא משהו מיוחד לעשות עם כל ילד בתקופה הזו, ולפעמים כשהם מאד מאד התעקשו עליי אז אני הייתי איתם ודי.
 
למעלה