העדפה של האמא..
שאלה, החמוד שלנו בן 10 וחצי חודשים. בתקופה האחרונה אנחנו בעיצומה של חרדת נטישה שהתחילה אצלו. לאחרונה (שבוע אחרון) כשהוא על אמא שלו או שהוא מתעורר בלילה ואני שולח ידיים לקחת אותו, הוא דוחף את הידיים שלי ולא רוצה לבוא.
עד עכשיו הוא בא אלי תמיד והיינו נורא מחוברים.
זה משהו מוכר?
שאלה, החמוד שלנו בן 10 וחצי חודשים. בתקופה האחרונה אנחנו בעיצומה של חרדת נטישה שהתחילה אצלו. לאחרונה (שבוע אחרון) כשהוא על אמא שלו או שהוא מתעורר בלילה ואני שולח ידיים לקחת אותו, הוא דוחף את הידיים שלי ולא רוצה לבוא.
עד עכשיו הוא בא אלי תמיד והיינו נורא מחוברים.
זה משהו מוכר?