הסרטים והסדרות של השבוע...

dory30

Well-known member
סוכנת במלכוד- AVA. ג'סיקה צ'סטיין היא אנג'לינה ג'ולי החדשה. משחקת פנטסטי, כמו גם השאר- בהם ג'ון מלקוביץ' וקולין פארל. למרות הציון הלא גבוה, שווה לראות:

 
מלכי הרחוב (2008) Street Kings
שוטר שאיבד את אשתו בנסיבות מחרידות
מנסה לגלות מי מפליל אותו ברצח שותפו לשעבר...

 

dory30

Well-known member
תל אביב על האש. לא ראיתי הרבה סרטים ישראלים בשנים האחרונות (ונהניתי ממעטים מהם), אבל זה היה יוצא דופן. לא משנה דעתכם הפוליטית, הסרט הזה ייצרב לכם בתודעה. קומדיה קלילה על קשר מיוחד בין מפקד מחסום ברמאללה לבין תסריטאי של אופרת סבון מצליחה. הנה הטריילר:

 

dory30

Well-known member
הלוטוס הלבן- לפני כמה שבועות טעמתי מהסדרה, כדי לדעת על מה כל הבאז. כאחד שרואה פחות סדרות אמריקאיות מבעבר, זאת פשוט סדרה מעולה! הנה טריילר:
 
ארכיב (2020) Archive
מדען מטורף מגעגועים
מנסה להחזיר את אשתו
מעולם המתים...

 

dory30

Well-known member
ביג ליבובסקי- קלאסיקה של האחים כהן, מהיוצרים האהובים עליי (ביחד עם לוק בסון). ג'פרי ליבובסקי "הדוד", בטלן לפרנסתו, מנסה ללכוד את האנשים שפרצו לביתו - תוך כדי שהם מתבלבלים בינו לבין מיליונר באותו השם. ג'ף ברידג'ס באחד משיאי הקריירה שלו, עם ג'ון גודמן, ג'וליאן מור ועוד. מי שראה (ואני רואה זו הפעם החמישית) ישמח לראות שוב. מי שלא, שיראה וישלים "חור בהשכלה".
 

dory30

Well-known member
מלכות הקופונים- Queenpins.
קומדיה מבריקה על שתי נשים שביצעו הונאת קופונים. עם קריסטן בל, קירבי האוול בפטיסט, וינס והן ופול וולטר האוזר. מומלץ ביותר!

 
נוסטלגיה לשתי סדרות אהובות...

סוכן סמוי (1987) Wiseguy

ניקיטה (1997) La Femme Nikita
 
למעלה