הסקופ שיפיל אותכם מהכיסא

zeevlevi

New member
הסקופ שיפיל אותכם מהכיסא

יש לי את הסקופ הגדול הבא אבל אתם לא רוצים להקשיב
 

ginat

New member
סקופ ../images/Emo35.gif בעיות בהקשבה ../images/Emo35.gif

לא יכול להיות שלא נקשיב
 

zeevlevi

New member
האמת על חברת YES

אני לקוח של חברת YES כבר חצי שנה במסגרת חוזה שנחתם איתם ביולי. בארבעת החודשים האחרונים חברת יס גובה ממני באופן קבוע על סרטים בהזמנה אישית למרות שאני לא רואה אותם. הם גובים במיוחד על סרטי אירוטיקה בתקווה שהצרכן יתבייש להתקשר ולהתלונן על כך. במהלך ארבעת החודשים האחרונים התקשרתי אין ספור פעמים לחברת יס אך ללא הועיל (מוקדני השירות של החברה לא רציניים הם לא מקשיבים ללקוח) עוד הופתעתי לגלות שבמהלך אחד השיחות נרשם במחשב החברה פירוט שיחה שבכלל נגד את הסכמתי, אני אף פעם לא הודתי על כך שראתי סרטים כאלה ובמחשבי החברה נציגי השירות כתבו שהלקוח הודה במעשה. עוד אטען כי במהלך 4 החודשים ביקשתי מחברת יס להתנתק משירות הזמנת הסרטים ומהם נמסר לי בתגובה כי לא ניתן, בפעם השנייה שדרשתי בקשה זו הוחלט על כך שאוכל להזמין סרטים רק עם תעודת זהות ומספר חשבון דרך הטלפון למרות כל זאת החיוביים החודשיים המשיכו להגיע ואף גדלו מחודש לחודש... פניתי ליס ואמרתי שיחליפו לי את הממיר כי אולי הוא פרוץ (הרי כידוע הממיר עובד על כרטיס חכם וברגע שמשהו שיכפל כרטיס זה הוא כביכול משתמש בזהות שלי). הממיר שלי יס מחובר לקו הטלפון ומשם מתבצעת הזמנת הסרטים לאחר שראיתי שחברת יס לא עושה הרבה. החלטתי לנתק את הקו טלפון מהמיר (דרך הקו טלפון המקושר לממיר מתבצעות הזמנות הסרטים) אבל החיוב לא איחר לבוא... עדיין מחייבים אותי על סרטים שאני לא רואה .... אני פונה אלייך רפי כמו שחשפת את פרשת גרסיוסו וכמו שחשפת את פרשת הרכבים תעזור לי בפרשה הבאה שתזעזע את המדינה. תודה מראש עומרי לוי [email protected]
 

ginat

New member
האם יכול להיות מצב

שמישהו אחר מבני ביתך (ילדים אולי) מזמינים סרטים שלא בידיעתך? האם אתה משוכנע במאה אחוזים שכספך נגזל ממך על לא כל עוול בכפך?
 

zeevlevi

New member
תגובה

אני משוכנע ב-1000% אשמח עם תעזור לי (אני מוכן להיבדק במכונת אמת).
 

KILLAR

New member
עצה

תוריד את קו התלפון מהממיר ועם זה ממשיך אני לא יודע גם לי יש יס ותאמין לי יש להם אחלה סרטים והכל אבל שירות זבל וגם הם עושים תעויות כמו היזמנתי שלטים חדשים הם חייבו אותי לחודשיים היתקשרתי והכל בסדר
 

zeevlevi

New member
במה אתם יכולים לעזור לי ?

אשמח עם תעזרו לי אני חושב שהעסק הזה ממש לא "נקי" וזו יכולה להיות "המכה" שלכם !
 

r_one_n

New member
תבדוק את במפענחים שאצלך

תחת הגדרות => מעקב רכישות סרטים : אם קיימים שם הסרטים שיס טוענת שצפית בהם אז אין לך מה להתלונן - כנראה מישהו אחר מבני ביתך הזמין את הסרטים ואין מה לעשות אלא לשלם - אבל והיה ובמפענחים שברשותך לא מופיעים הסרטים הנ"ל אזי קיימת בעיה בחיוב של יס . רונן נ,ב:אין לי כל קשר ליס- רק לקוח שלמד איך "להתמודד" איתם בהצלחה.
 
למעלה