הסמכת ניווט

FrenchHorn

New member
הסמכת ניווט

שלום!
לדעתכם יש שימוש להסמכת ניווט לצולל כוכב 2 שבחופשים יורד לאילת/צולל טיפה בצפון?
כי אמרו לי שהשימוש היחיד של זה הוא בשביל קורס דייבמאסטר/מאסטרדייבר ואם אתה יודע להשתמש במצפן אז הקורס דיי משעמם ובזבוז כסף (750 ש"ח), זה נכון?
 

חול1

New member
לדעתי בזבוז כסף וזמן.

אם יש לך באדי קבוע שמתמצא במצפן הוא יכול ללמד אותך ולעזור לך לתרגל. סה"כ זה לא מורכב. אציין שיש אנשים שפשוט "אין להם את זה" בניווט ולא משנה כמה יתרגלו, לא ירגישו בטוח בדרכם תחת למים.
 
יש שימוש

אם יש לך מדריך טוב שילמד אותך עוד טריקים חוץ משימוש במצפן, יהיה לך שימוש בהתמחות.
אם תרצה להתקדם בצלילה בעתיד, התמחות ניווט זה חובה.
אם תרצה הסבר "טיפה" יותר מורחב, דבר איתי בפרטי
 
למעלה