FrenchHorn
New member
הסמכת ניווט
שלום!
לדעתכם יש שימוש להסמכת ניווט לצולל כוכב 2 שבחופשים יורד לאילת/צולל טיפה בצפון?
כי אמרו לי שהשימוש היחיד של זה הוא בשביל קורס דייבמאסטר/מאסטרדייבר ואם אתה יודע להשתמש במצפן אז הקורס דיי משעמם ובזבוז כסף (750 ש"ח), זה נכון?
שלום!
לדעתכם יש שימוש להסמכת ניווט לצולל כוכב 2 שבחופשים יורד לאילת/צולל טיפה בצפון?
כי אמרו לי שהשימוש היחיד של זה הוא בשביל קורס דייבמאסטר/מאסטרדייבר ואם אתה יודע להשתמש במצפן אז הקורס דיי משעמם ובזבוז כסף (750 ש"ח), זה נכון?