ברק"ל ובמטרונית יש פיקוח קשוח ומפחיד
הייתי על מטרונית כשעלו עליה פקחים. ארבעה פקחים מאיימים במיוחד פשוט פשטו על המטרונית, אחד מכל דלת, ובדקו את כולם. היו כמה אנשים שלא שילמו.
ומספיק לקרוא את כל הכתבות על הפיקוח של סיטיפס כדי לדעת למה אנשים מפחדים להתעסק איתם.
ונסעתי בקו 1 בגוש דן (שם תדירות הפיקוח גבוהה יותר מקו רגיל בגוש דן, אבל נמוכה יותר מברק"ל ובמטרונית) ושם ראיתי לא מעט אנשים לא משלמים בכניסה.
שלא תבין לא נכון: איני מתנגד לעלייה מכל הדלתות וביטול האפשרות לתשלום במזומן לנהג. למען האמת אני אחד מהתומכים הכי קולניים של המהלך הזה. אני רק אומר שברור למה דן לא מאוד מתלהבת לממש את המהלך הזה וצריכה דירבון מתמיד ממשרד התחבורה.
משרד התחבורה מקדם עלייה מכל הדלתות בידיעה ברורה שזה יגדיל את הכמות היחסית של נוסעים שלא משלמים, ויגדיל את עלויות הפיקוח - כי היתרונות של זה בשיפור מהירות הנסיעה ואמינות המערכת משמעותיים לעומת החסרונות.
ברק"ל ובמטרונית יש פיקוח קשוח ומפחידברכבת הקלה ובמטרונית עלייה חופשית מכל דלת ואנשים לא מרמים
הייתי על מטרונית כשעלו עליה פקחים. ארבעה פקחים מאיימים במיוחד פשוט פשטו על המטרונית, אחד מכל דלת, ובדקו את כולם. היו כמה אנשים שלא שילמו.
ומספיק לקרוא את כל הכתבות על הפיקוח של סיטיפס כדי לדעת למה אנשים מפחדים להתעסק איתם.
ונסעתי בקו 1 בגוש דן (שם תדירות הפיקוח גבוהה יותר מקו רגיל בגוש דן, אבל נמוכה יותר מברק"ל ובמטרונית) ושם ראיתי לא מעט אנשים לא משלמים בכניסה.
שלא תבין לא נכון: איני מתנגד לעלייה מכל הדלתות וביטול האפשרות לתשלום במזומן לנהג. למען האמת אני אחד מהתומכים הכי קולניים של המהלך הזה. אני רק אומר שברור למה דן לא מאוד מתלהבת לממש את המהלך הזה וצריכה דירבון מתמיד ממשרד התחבורה.
משרד התחבורה מקדם עלייה מכל הדלתות בידיעה ברורה שזה יגדיל את הכמות היחסית של נוסעים שלא משלמים, ויגדיל את עלויות הפיקוח - כי היתרונות של זה בשיפור מהירות הנסיעה ואמינות המערכת משמעותיים לעומת החסרונות.