הסיבות למה...

הסיבות למה...

בשיר של ירון וליה ליה לא שרה לליה יש קול עבה מידי בסדרה אתם שמים לב לקול העבה של אז בהפקה שמו לב לזה והביאו זמרת אם קול צללול
 

מיכל1082

New member
באמת אבל

למי אכפת מי שרה? זה יפה וזהו... העיקר שרואים את לירון היפה על המסך... כישרון משחק כמו שלה אי אפשר להחליף
 
למעלה