הסוף היה מדהים עם הקטע שאוזי התאבדה זה היה

sbsp66

New member
הסוף היה מדהים עם הקטע שאוזי התאבדה זה היה

ממש מרגש וראיתם איך לראשונה לורנצו שלנו לא היה אדיש ? הוא היה ממש מזיע ומפוחד יוו איזה מסכן עד שהוא יצא מהבית היא הולכת להתאבד עם הרובה אצלו בדירה לא הבנתי איך זה קרה שהיא חדרה לדירה שלו והיא לקחה הרבה כדורים ואמרה לו לבוא אליה בכוונה כדי להתאבד אצלו עם הרובה ? זה היה ממש מפחיד שהיא התאבדה עם הרובה דרך הפה היא ממש בלעה אותו והרגה את עצמה שם בפנים . זה היה ממש מרגש ועצוב =( חבל שהיא החליטה בסוף להתאבד מסכנה זה בטח בגלל שהיא קינאה בו על זה שהוא חזר להיות עם אשתו בשלום וקצת זנח אותה בצד אבל היה יכול להתפתח ביניהם משהו יפה כי היו סימנים מצדו של התאהבות הוא חילק לה מחמאות על המראה שלה וכו'... והסיפור שלו עם הציורים שהוא שרף ועם זה שנתנו לו ביקורות ועל זה שהוא לא יוצא 6 שנים מהבית זה באמת מדכא אחרי שכל זה קורה לך בטח שתכנס לדיכאון זה ממש נורא הוא אומן מיוסר וזה מובן גם למה הוא נוטל סרוקסט לא כל כך הבנתי אם הוא לוקח סמיך ואלכוהול אבל למה לו לקחת רטלין ?
 

תאיר ז

New member
מי שלא תהיה

לפעם הבאה תזכור לא לכתוב ספויילרים כאלה בכותרת ההודעה!! הרסת לי את הסוף, ודווקא בסיפור שהכי אהבתי, אבל לפחות נירה הצליחה להפתיע.. מה חשבת לעצמךךךךךךךךך
 

sbsp66

New member
ראשית אני בת,שנית כתבתי את הספויילר הרבה אחרי

שהסדרה הסתיימה ושמה לעצמה קץ. אין סיבה שתתקפי אותי ככה מכיוון שנהגתי כשאר חברי הפורום שכתבו דעות על אירועי הפרק האחרון לא הייתי חריגה במה שעשיתי ובאיך שנהגתי ,הרבה לפני שכתבתי הודעה זו קראתי ספויילר על סוף הפרק האחרון הרבה לפני שהוא שודר לא שזה בסדר או לא בסדר אין סיבה להאשים אחרים בד"כ ככה זה בפורומים וזה לא שעשיתי משהו שהוא אסור להפך כתבתי את ההודעה יותר מדי מאוחר ועכשיו כשהסדרה משודרת בפרקים חוזרים אז בכלל אין לך שום סיבה לפנות אליי בגישה כה תוקפנית מה פשר חוסר הנחמדות שאת מפגינה כלפיי?
 
למעלה