הנושא נדוש, אולי נקבל סוףסוף תשובה?

MistressX

New member
תגובה:]

אני דווקא חושבת שזה מוסיף הרבה קסם וחשק לצאת להרבה דייטים, ככה יוצא לי להכיר הרבה סוגים של אנשים ועוזר לי למצוא את סוג הגברים שאני אוהבת:]. אני מכירה הרבה בני 18 שהם עדיין לא בוגרים. לדעתי הבגרות מגיעה קרוב יותר לגיל ה-20. אחרי שירות המדינה והתקרבות ל"אזרחות", כי אז הנער/ה מחליט/ה לאן הוא/היא רוצים לפנות, מה ללמוד, איפה לעבוד, איך להשיג את הכסף, זו בגרות!.
 

The Lonely Lion

New member
לדעתי

רוב האנשים הם די אותו הדבר. ראית אחד, ראית עשרה. בגרות היא לא רק עניין של החלטה מה לעשות כאשר אחד יהיה גדול ואיך להגיע לשם, אלא גם לקחת אחריות, שיקול דעת, להתנהג באופן חברתי וחברותי, לדאוג לאחרים, לדאוג לעצמך, להתאפק ועוד תחומים רבים נוספים. הבגרות לא באה בקפיצה חדה כי אם בתהליך ארוך ומתארך. אחד הסימנים להתארכות הוא ממוצע גיל החתונה שעולה עם השנים.
 

RieM

New member
כן, אבל חלק מהנשים

נגועות בחשיבה סטריאוטיפית לגבי הפרשי גילאים בינו לבינה ומה יתאים. חוץ מזה שיכול מאד להיות שחוסר ההתרגשות היה הדדי. כך או אחרת תמיד צריך להמשיך הלאה ולא לשקוע במחשבות מייסרות. היה לי בוס שתמיד היה אומר לי, בתקופה שהייתי איש מכירות, שאף פעם לא יהיו לי 100% לקוחות מרוצים. ומן הסתם הדבר נכון בכללותו גם לחיים עצמם. וזה לא שאני מגלה לך משהו שלא ידעת, אבל לפעמים טוב לחדד דברים.
 

The Lonely Lion

New member
גם אני!

הטווח שלי הוא 18-32... הסיכוי שזה יעבוד עם מישהי מבוגרת מדי הוא כל כך נמוך... אני רק צריך לקוחה מרוצה אחת.
 

The Lonely Lion

New member
תלוי איזו בת 18, כמובן...

אבל יש גם בנות 22 שמאוד ילדותיות... זה בהחלט מעיק.
 
../images/Emo45.gif

ידידה שלי סיפרה פעם שהיא יצאה לדייט שעל ההתחלה היא קיבלה הלם, השיטה שלה הייתה להיות סופר נחמדה כדי שהצד השני ירצה להמשיך וכך הכח יהיה אצלה, האם להמשיך או לא. אבל מה שכתבת זה בדיוק הנקודה שלי: האם באמת להמשיך את הדייט למרות זאת, נחשב ליותר מתן כבוד מאשר לחתוך בהתחלה
 
זה לא משנה למה היא לא מעוניינת

אני דיברתי על נימוס אלמנטרי של בן אדם, ואם שני אנשים כבר טרחו לצאת מהבית ולהיפגש אז מן הראוי שהם יקדישו שעה רו חצי שעה לשתיית קפה משותפת
 

The Lonely Lion

New member
אכן

למה ראוי שהם יקדישו חצי שעה נוספת ללא תכלית?! עדיף להשקיע את חצי השעה הזו לשבת על קפה עם ידיד טוב...
 
כי זה נקרא נימוס

לי היו מלא פעמים שהגעתי לדייט ולא אהבתי מה שראיתי אבל עדיין ישבתי עם הבחור לקפה, מתוך כבוד. אני לא הייתי רוצה שמישהו יראה אותי חמש דקות ואז יחתוך אז אני לא עושה את זה לאחרים.
 

The Lonely Lion

New member
השאלה היא למה...

חוקי הנימוסין נועדו לאפשר חיים בצוותא. דרך לשמור על הקבוצה יחדיו. גילוי נאות: כאשר יצא לי להפגש עם בחורה בעבר והיא לא מצאה חן בעיני, המשכתי את הפגישה ולא חתכתי מיד. אני תוהה האם זו הדרך "הנכונה". הכרתי אחת בתפוז, כתבתי עליה לפני כמה ימים, היא יצאה לדייט ראשון שהיה די פושר/בינוני, אבל נתנה צ'אנס ואז התאהבה... לא מאמין שזה יכול לקרות לי...
 
כי אני פשוט חושבת שזה נכון

בגלל זה אני ישר שוללת בחורים שמציעים להפגש לחמש דקות. אני שונאת את התרבות הזאת שאומרת שרק צריך לסמן וי. זה דיי עלוב
 

The Lonely Lion

New member
דיברתי על זה עם ידידה

היא הסבירה את העניין בכך שהיא לא היתה מעוניינת לפגוע ברגשות של האחר. אילו היא היתה שופטת מישהו על סמך היכרות כזו, הוא היה מרגיש מכוער ומתאבד... אבל בשורה התחתונה, לאחר מיליון דייטים, הוא עדיין ירגיש מכוער ויתאבד.
בזמנו הייתי בקשר של חודשיים וחצי עם אחת. זה לא היה זה אבל זרמתי... הכרתי אחרת והתידדנו. השיחות בינינו היו נפלאות יחסית לשיחות עם הבחורה ההיא... אז החלטתי להפסיק את הסיפור. ישבנו באחד מחופי ת"א במשך שעה עד שאזרתי את האומץ להגיד לה... אז היא אמרה שהייתי יכול לחסוך לנו את הטרחה ולהגיד לה את זה במסנג'ר... לפני כמה זמן מישהי כאן סיפרה על דייט ראשון עם מישהו בקולנוע. הוא לא הריח משושנים והיא סבלה רבות. גם בסיטואציה כזו היית נשארת? לפני כמה זמן התחלתי לדבר עם אחת. התברר שהיא "רגילה" לצאת עם גבוהים ממני, אני רק 1.75! אבל נתנה לי צ'אנס... לא יודע למה המשכתי את השיחה... מה שכן, היא בהחלט לא הראתה עניין רציני. ישנם מקרים בהם עדיף לחתוך מיד ולחסוך את ההפסדים... במיוחד כאשר ישנם מקרים בהם בסוף הערב הצד השני שולח ידיים בכוח... כמובן את זה אי אפשר לדעת מראש אבל למה לקחת את הסיכון?
 
ההבדל העיקרי בין שתי הגישות

הדייט יהיה 5 שניות והבחורה תגיד לא מתאים ותלך או לחילופין תישאר שם את כל השעה ואז תגיד לבחור שלא מתאים הוא שבשתי הגישות הוא ירגיש מכוער, רק שבשיטה השניה הוא ירגיש שהמון זמן ואנרגיות התבזבזו לו על סתם.
 

The Lonely Lion

New member
בדיוק

אומנם, כפי שטו אדיקטיב סיפרה, ישנם מקרים בהם הצדדים האחרים... יש בני אדם שאכפת להם מכך שהאחר יהיה ירא שמים, לשם הדוגמה, ולא אכפת מיופיו... מבחינתי, הבחורה יכולה להיות לא מהממת לגמרי... העיקר שזה יצליח במישורים אחרים. אם היא לא לטעמי בכלל מבחינת המראה, זה די מוזר להגיד זאת על ההתחלה... או בכלל... אני כל כך שונא להגיד "לא" לבחורות... או לשמוע "לא" מהן.
 
הזכרת לי את זו

שגרה 5 דקות ממני אבל הייתה סופר עסוקה. אחרי כמה ימים של שיחות עוד לפני הדייט הראשון הצעתי לקפוץ אליה לכמה דקות סתם ככה לדבר במקום לדבר שעות בטלפון. היא ממש נלחצה מההצעה שלי ואני מודה שבהתחלה לא הבנתי למה אבל אז למדתי את מה שכתבת על "פגישה מהירה" רק לבדוק מה קורה שם. השאלה היא האם "שיחה קלילה" כמו שאת מגדירה אותה לא תגרום לצד השני לחשוב שיש פה סיכוי לקשר ובסוף לשמוע "לא" בלי לדעת מאיפה זה בא לו כשבעצם ה"לא" היה שם ממש בהתחלה. והשאלה הגדולה היא מה ששאלתי: לבזבז לשניכם את השעה+ ושאולי הצד השני יחשוב שכן יש פה תחילת קשר, זה כן מכובד?
 

מפתחSoul

New member
כן ואני אסביר למה זה יותר מכובד:

כי גם הצד שחושב 'לא' לא בהכרח יודע שזה וודאי, לפעמים הוא בשוק(!!!) ולפעמים סתם לא נעים. אבל להיות נחמד ושובה לב, זה באמת לא לעניין. כשאני דחיתי בחורים, הם לא היו המומים, הם הרגישו את החוסר חיבור שלי. אז יש דרך להגיד 'לא' אחרי שעוברים דייט. עם כל זאת, אני מניחה שבמקרים מיוחדים אני כן אעשה אחורה-פנה.
 
מעניין כמה מקרים

כאלה באמת היו, שבהתחלה היה הלם ולא מוחלט ובסוף הכל השתנה. אם כל הדייט את מתנהגת בהתאם אז בסדר אבל מה לגבי מצב שבו הכל מתנהל מאוד נחמד והצד השני חושב שיש כימיה/סיכוי ובסוף מקבל את הלא בלי לדעת מאיפה זה בא לו?
 

מפתחSoul

New member
אלה החיים?

גם כשיצא שבחור שרציתי לקשר רציני חיפש רק להכניס אותי למיטה לא הבנתי מאיפה זה בא לי. הבנתי מאיפה זה בא לו. בעיה שלי. התמודדתי.
 
למעלה