הנה מאיה משחקת ב"אישה יפה"..

pini430

New member
טוב נו..

את מתעקשת לראות הבדל בין חרק לבין פרה ומשום מה לא תקבלי טענה של אדם שאוכל בשר שיטען שיש הבדל בין חיות לבני אדם ולכן מותר לאכול חיות.. אני טוען שאין שום הבדל בין חרק לפרה(כמה פעמים אני צריך לומר את זה..) ההבחנה שלך בין חרק לפרה אינו הגיוני ומוסרי כאחד ועייפתי באמת מלהסביר לך זאת.. אני ישאיר את זה למישהו אחר..
 

h e n y

New member
חבל לך על הזמן

הרוב פה לא אוכלים בשר...
{נראה לי..
} בואו נראה, אני, נטע, דילאן,
ואלו שכן אוכלים
: פיני, לירון טוב סער לא נחשב....
טוב נמאס לי *הולכת לאכול שניצל טבעול*
 

pini430

New member
רואה../images/Emo35.gif אם היית אוכלת בשר, היית

יותר מצליחה בחשבון..
 

dylan

New member
יש הבדל..

יצור זכאי למעמד מוסרי ולהתחשבות באינטרסים שלו כאשר יש לו כאלה, ליצור שיכול לחוש סבל יש אינטרס ברור לא לסבול ולנו, לדעתי, החובה המוסרית לא לגרום לו סבל.. חרקים (עד כמה שידוע לנו כרגע) לא מרגישים סבל וזה הבדל אדיר.. גם חיידקים (בכל נשימה אנחנו הורגים מיליונים) וצמחים הם יצורים חיים אבל בגלל שהם לא חשים אין טעם להתחשב באינטרס שבעצם לא קיים.. עם זאת, אני נמנע כמה שאני יכול מלהרוג גם חרקים (אני לא הורג יתושים, ג'וקים, זבובים, עכבישים וכו'). כמו שנטע הסבירה תזונה צמחית גם מצמצת את הרג החרקים ביחס לאוכלי בשר, לחיות בלי להרוג (וגם בלי לגרום סבל) אי אפשר והמטרה, לפי תפיסתי, היא לצמצם עד כמה שאפשר את ההרג והסבל שגורמים.. אם אתה רואה בהריגת חרקים זהה להריגת פרות (והסברתי למה זה לא נכון) באותה מידה אני יכול להגיד שלהתעלל ולהרוג כלבים בשביל הכיף זה בסדר כי גם ככה אני אוכל בשר.. בשר הוא לא צורך קיומי אלא הנאה שגורמת כ"כ הרבה סבל לכ"כ הרבה יצורים שמרגישים כאב בדיוק כמונו.. אני לא רואה איך אפשר להצדיק את זה. אתה מוזמן להכנס לקישור שבחתימה שלי.
 

pini430

New member
איך הגעת לזה שחרקים לא מרגישים

סבל??אבל גם אם אתה צודק עדיין זכות החייםנפגעת לא תוכלו להתחמק מהנתון הזה... לשאלה מי יותר מוסרי..על זה כמו שאמרתי אפשר להתפלסף עד אינסוף.. העובדה היא שגם צימחונים גורמים להרג חיות עם העובדה הזו תעשה מה שאתה רוצה..
 

לירונר

New member
חבר'ה... חבר'ה...

למה שלא תזמינו את פיני לפורום של נטע ותדברו על זה שם
אני לא אוהב לראות אתכם מתווכחים פה, אני שונא ויכוחים
 

Neta558

New member
ועדיין לא הוכחת...

למה להרוג הרבה פרות, הרבה תרנגולות והמון חרקים, זה יותר מוסרי מלהרוג כמות קטנה יותר של חרקים.
 

Neta558

New member
אתה זה שמתעלם

אם אתה לא רואה הבדל, האם דריכה על חרק זהה מבחינתך לשחיטה של פרה? אם אתה לא רואה הבדל, מדוע אתה גורם להרג כה גדול הן של פרות והן של חרקים? האם לא נתפסת בעיניך האפשרות שאדם יראה הבדל בין חיות אך עדיין ישאף לגרום לכמה שפחות סבל לכולן? זה למעשה מה שאני עושה. בין אם אנחנו מדברים על הצלת פרות או הצלת חרקים, אורח החיים שלי עושה זאת טוב משלך. אתה מתעכב כאן על שטות ולא מתיחס לטיעונים האמיתיים, כצפוי. אני כן אקבל טיעון של הבדל בין פרה לאדם, אבל אני לא רואה איך הוא מוביל לזכות של אדם להתעלל בפרה ולאכול אותה. אתה מוזמן לנסות להביר לי את הנקודה התמוהה והלא הגיונית הזאת.
 

לירונר

New member
יקירתי...

תעבירו את זה לפורום שלך. ככה תוכלי להתענג מהידיעה שלא מעט צמחונים יעלו עליו
 

pini430

New member
אז רק שתדע לך לירון ש..../images/Emo26.gif

אני בכוונה לא הולך לשם כי אחרת כל חברי הפורום יהפכו לאוכלי בשר..
בקשר לזה שהפורום לא מתאים אתה צודק
 

Neta558

New member
יקירי...

בעוד אני ממענת את דברי לפיני, אתה יודע שרק לך הם מוקדשים!
 

h e n y

New member
עכשיו הגזמת../images/Emo70.gif../images/Emo11.gif

יש הבדל מאוכל לא טעים, ללא לאכול בשר
 
למעלה