הנה זה קורה.....

הנה זה קורה.....

אז אחרי תקופה די ארוכה שאני כאן בפורום, קורא, שואל, משתף ומתעניין(ועל כך תודה רבה לכולם) הגיע גם תורי.
אישתי(אזרחית) קיבלה הצעת עבודה ברורה ומיידית. מה זה מיידית?תחילת יוני. הבעיה: אין לי גרין כארד
אז את התהליך הסטדנרטי של שנה+ לקבלת גרין קארד מהארץ אני מכיר. פחות כיף.
השאלה שלי היא לגבי התהליך של ההגשה המקומית המזורזת מול השגרירות. מהפורום הבנתי שהסיכויים לא גדולים לאישור תהליך זה, אבל משיחות עם מספר עו"ד הם אמרו שהם לא ניתקלו בסירובים רבים בכלל.
אנחנו (לדעתי) מקרה קלאסי גם של גרין כארד(נשואים מעל עשור, שלושה ילדים, וכו') וגם של תהליך מזורז ( הצעה ביד והתחלה עוד 3 חודשים). מי יודע לומר מה הסיכוי? מישהו ביקש את הקיצור באופן עצמאי או דרך עו"ד?
 

doronf65

New member
אין הרבה סיכוי אבל אין מה להפסיד

זה לא שאתה צריך לבחור בין מסלולים, אז הגש בקשה ואז הגש בקשת זירוז.

אני לא ראיתי הרבה אישורים אבל אם עורכי הדין אומרים... אז אולי יש יותר סיכוי ממה שאני חושב. קרא במאמרים על המקרה היחיד ששמעתי שהצליח.
 
שני דברים

1. לא ראיתי את המאמר הרלוונטי - תוכל לתת לינק מדויק
2. מתחילים את התהליך בהגשת הI-130 און ליין ואז פונים לשגרירות? איך הם יודעים לקחת את הטיפול? בתהליך המזורז לא מתחילים בעצם בבקשת זירוז ואם הם מאשרים אז מגישים להם ביד ישירות?
 
כניסה כתייר....

במידה ולא יאשרו לנו המסלול המזורז. אני מבין שאני יכול להכנס כתייר. לא ברור לנו לכמה זמן אני יכול להכנס. כי אם אשאר 6 חודשים אחזור לישראל למספר שבועות ואחזור לארה"ב זה עלול להראות להם חשוד. האם מישהו היה פעם בסיטואציה של המתנה לראיון בשגרירות והיה זמן ארוך בארה"ב כתייר? דבר נוסף, נאמר לנו ע"י עו"ד שבמידה ולא יאשרו לנו את המסלול המזורז אז לאחר הגשת הi-130 ותשלום הכסף, הקבלה שנקבל תאפשר לנו להכנס בצורה רגועה יותר וללא חשדות. האם סביר? מישהו התנסה?
 
למעלה