הנדסאי למהנדס שלום. יש לי שאלה חשובה בישבילי... אני הנדסאי תוכנה שנה ב ואני רוצה שנה הבאה להמשיך למהנדס. אני מאזור הצפון ורציתי לדעת איפה אפשר להמשיך את הלימודים (השלמה למהנדס). ומה דרישות הכבלה וכמה שנים נימשכים הלימודים? תודה לכולם.