הנדסאי למהנדס

angel20

New member
הנדסאי למהנדס

שלום. יש לי שאלה חשובה בישבילי... אני הנדסאי תוכנה שנה ב ואני רוצה שנה הבאה להמשיך למהנדס. אני מאזור הצפון ורציתי לדעת איפה אפשר להמשיך את הלימודים (השלמה למהנדס). ומה דרישות הכבלה וכמה שנים נימשכים הלימודים? תודה לכולם.
 

תמר,

New member
זה דבר שמבררים באוניברסיטה

או בכל מקום אחר שמעניק תואר מהנדס. לכל מקום יש תנאי קבלה שונים
 
למעלה