תגובה
"הוא רחוק מאוד מלהיות מבוסס על street fighter... ו tekken הוא משחק ילדותי, ללחוץ באטרף על כל הכפתורים בקונטרולר את זה כל ילד יכול לעשות, בגלל זה כל הילדים הקטנים מתלהבים מטקן, כי זה כאילו הם גורמים למכות מגניבות כשבעצם זה קטעי אנימציה שהם מפעילים בעזרת שילובי כפתורים מסויימים." נו?? זה לא המהות של משחק מחשב?? ללחוץ על כפתורים ולהרגיש שאתה נינג'ה, או קאובוי ו/או אפילו "יושי"?? "אני אתן לך דוגמה נניח אתה רוצה לעשות קומבו של super smash brothers: melee אין דבר כזה! אתה רוצה לעשות קומבו כזה? בסדר. תתפוס את היריב (עם Z), תן לו מכה (עם A), תזרוק אותו למעלה (עם למעלה), תקפוץ (עם Y) ותן לו בעיטה (עם A+הכיוון שאליו אתה רוצה לתת את המכה). ב כפתורים בעל פה ולהספיק לעשות אותם לפני שהיריב מספיק, זה אידיוטי ..." מה שרשמת פה זה בדיוק רצף של כפתורים על מנת שה"ילד" ירגיש שהוא נותן מכות, רק שהמכות זה שועל שמכה בזנב שלו...
לגבי המשחקיות של TEKKEN, זה לא מדויק מה שאתה אומר למרות שאני מסכים איתך באופן חלקי. אני לא אהבתי את ה"קלות" שניתן לעשות קומבויים עם דמויות מסוימות, כמו הלוחם קפוארה מה שגורם למתלמד לנצח אותך בפוקס. אבל, כאשר טענתי זאת לחבר שלי ומתחרה, הוא אמר לי שאני טועה וזה רק מוכיח כמה אני לא יודע לשחק. ושאין סיכוי בעולם שאנצח אותו בפוקס, אבל הקרב הזה מעולם לא התקיים
ב doa צריך לעבוד יותר קשה. מי ששולט שם על מנוע ה counter stikes הוא המלך!!! החוכמה זה לא איך לתת מכות, אלה איך לבלום את המכה של היריב ולהגיב כנגד, כמו קרב אמיתי. אין משחק שלא לומדים בו "כפתורים בע"פ". כמו שבמשחק שלך למדת ש z זה להחזיק. הנושא של קומבויים שמבוסס על רצף של כפתורים זה על מנת שלוחם מיומן ידע לבצע מכות מורכבות , יותר חזקות וזה על מנת שלא יהיה מצב של "מתחיל" מנצח "מתקדם" בפוקס. מה שמעצבן ב tekken שיש דמויות מסוימות שזה בה בקלות, כמו שציינתי מעלה. "לא יודע איך זה בDOA ובמשחק השני שאמרת, אם הם עובדים כמו טקן, אז תסלח לי מאוד, לא משנה כמה המסביב שלהם (הגרפיקה והסאונד) יהיה מדהים, זה אוטומטית הופך אותם למשחקים שלא שווים יריקה, כמו טקן. אם הם עובדים כמו SSBM, אז צריך לשחק בשני המשחקים ולהחליט איזה מהם יותר טוב... וכן, על אף שהגרפיקה שלהם בטח טובה יותר (לדור הבא... הגירסאות לדור הנוכחי, אם יש, סביר להניח לא עם גרפיקה טובה יותר - בטוח לא לPS2, לXBOX אולי הגרפיקה טובה יותר אבל לא בהבדל משמעותי. בכל מקרה, ל360 ולPS3 אני בטוח שהגרפיקה טובה יותר...), זה לא הופך אותם אוטומטית למשחקים טובים יותר, לפחות לא לגיימרים שמבינים עניין." מה זה גיימר מבין עניין, תאיר את עניי?? אדם שמשחק שועל שנלחם באיש לבוש בסגול ונהנה מסאונד שנלקח מאטרי אס.טי, אם גרפיקה בינונית ללא שום ריאליסטיות הופך אותו ל"גיימר מבין עניין"??? מאז ומעולם משחק היה גרפיקה וביצועים. ולא אתה ולא נינטנדו ולא אף אחד אחר יכול לשנות עובדה שמתחבאת גם במכחיש הכי גדול (אתה). אתה בעצמך "דיברת אחרת" כשראית את המשחקים של הפלייסטיישן 3 ואתה בעצמך כל פעם שידרגת את הקונסולה שלך לאחת יותר חזקה ויותר טובה, למה?? למה לא כולם נשארו עם האטרי של הקווים ונקודות? למה לא כולם נשארו אם הקומודור שאז היה השיא: 16 צבעים ו3 ערוצי סאונד? למה לא הסתפקו בכרטיסי ה vga? למה? כי הטכנולוגיה מגיעה תמיד. וכל פעם מפתיעה ביופי שלה מחדש!!! ומי שמתכחש לזה הוא לא גיימר, כי הוא לא מבין עניין וכי הוא וכל הסביבה שלו מנסים לשכנע את כולנו שהמלך הוא לא עירום ושהוא לבוש בבגדי תפארת שרק אותם אנשים יכולים לראות אותם!!!