אתה בטח צוחק. אין מצב שאתה רציני.
אפילו הפנאטים של דן בפורום (והיו פה כאלו) הודו שמפרקיות ה-SG הן כתם שחור בפס היצור של מאן... להשוות את ה-SG ל-O405G זה מופרך לחלוטין. מבחינתי, להשוות את ה-O405G ל-NG החדשות זה הרבה יותר מעשי (הן קרובות מבחינת הביצועים). אני, אגב, לא חושב שה-SG היו כתם שחור על פס היצור של מאן. אני חושב שעם כל הבעיות שלהן, היה להן חן כלשהו, לאומת אחיהן ה-SL שאותו אני פשוט לא אוהב. בימינו מאן מייצרים אוטובוסים טובים מאד במחיר מצויין - סדרת ה-NL, ה-NG וה-HOCL הוכיחה את עצמה באגד, ואני אוהב את כל הדגמים הללו, אם כי אני חושב שמרצדס עדיין מובילים בתחום - נסיעות רבות בסיטארו בזמן ביקור בגרמניה שכנעו אותי בכך מעבר לכל ספק. אך כאשר עכשיו מרצדס מובילים בקצת ומאן קרוב מאד מאחורייהם, בתקופת ה-SG/SL לא היה מקום להשוואה בכלל. מרצדס אז היו מרחק עצום קדימה מכולם בתחום האוטובוסים העירוניים (ואני אומר זאת ללא שום זלזול במאן, היו להם אוטובוסים מצויינים בתחומים אחרים - ה-SU הפרברי והבין-עירוניים שלהם בתקופה ההיא היו נפלאים).