איליה קוגן
New member
הפרויקט הזה מסובך יותר ממה שנראה, אורך המנהרות לא קובע.
זאת לא סתם מנהרה כמו שהסינים חפרו בחיפה או הרוסים בקו ת"א-ירושלים. כל תחנה היא פרויקט בפני עצמו, עם כניסות, יציאות, מערכות אוורור עבור הנוסעים ועוד. אני לא יודע לגבי סין, אבל גם באירופה לוקח כמה שנים לבנות תחנת רכבת תחתית חדשה, ובמיוחד אם זה קו שלם חדש.
במקרה של צומת מעריב יש אתגר נוסף, כי כחלק מבניית התחנה בונים גם שתי מנהרות לכלי רכב.
הפרויקט הזה מסובך יותר ממה שנראה, אורך המנהרות לא קובע.למה כל דבר כאן כ"כ הרבה שנים? שיביאו שוב את הסינים לחפור...
זאת לא סתם מנהרה כמו שהסינים חפרו בחיפה או הרוסים בקו ת"א-ירושלים. כל תחנה היא פרויקט בפני עצמו, עם כניסות, יציאות, מערכות אוורור עבור הנוסעים ועוד. אני לא יודע לגבי סין, אבל גם באירופה לוקח כמה שנים לבנות תחנת רכבת תחתית חדשה, ובמיוחד אם זה קו שלם חדש.
במקרה של צומת מעריב יש אתגר נוסף, כי כחלק מבניית התחנה בונים גם שתי מנהרות לכלי רכב.