המסע המופלא הביתה (1993)

Blurayonly

New member
המסע המופלא הביתה (1993)

שלום, אני מחפש אחר הסרט "המסע המופלא הביתה" של דיסני משנת 1993 בDVD מדובב / מתורגם.
אין לי כל כך הרבה פרטים עליו. אני רק יודע שהוא יצא באותה שנה על וידיאו עברי בקולותיהם של יוסי ידין המנוח, שפרירה זכאי, שרון כהן, אוהד שחר ועוד הרבה ידועים
ושהוא מספר על שני כלבים וחתולה שמנסים לחזור לביתם לאחר שהם חושבים שבעליהם נטשו אותם כשלמעשה הם השאירו אותם אצל פנסיון כשהם יצאו לחופשה.
אשמח לתשובות כמה שיותר מהר. תודה ויום טוב! :)
 

porky169

New member
יצא רק על גבי קלטות


אגב, הסרט השני דובב גם הוא אבל רק לקולנוע.
 

Blurayonly

New member
באמת? חבל מאוד. תודה

מה שכן, בסרט ההמשך, יש לך מושג אם זה אותם שחקנים (יוסי ידין ושרון כהן, כי ממה שהבנתי, הסרט המקורי הוא היחיד שהיה ״שיתוף פעולה״ שפרירה זכאי ושרון כהן שהיום אחראי על סרטי דיסני) ואם גם יש לך מושג מדוע הוא לא יצא על קלטת אפילו בעברית? תודה רבה :)
 

nassaf

New member
אני מכיר את סרטי דיסני מזה עשרים ומשהו שנה ומעולם לא שמעתי

שהסרט השני של המסע המופלא הביתה דובב, מאיפה אתה יודע שהוא דובב. אילו פרטים נוספים אתה יודע? מיותר להגיד שהוא לא מופיע באישים בפרויקט שאתה אישית תורם לו.
תודה,
 

porky169

New member
מישהי סיפרה לי שראתה אותו בקולנוע


והתבאסה שהוא לא הוצג באנגלית, כי היא הגיעה בדיוק לארץ.
 

nassaf

New member
האם ייתכן שהיא לא הבדילה בין הסרטים והתכוונה לסרט הראשון?

 

Blurayonly

New member
הראשון דובב

יש לי אותו בקלטת. לגבי אישים בנושא אחר, ניסיתי להוסיף שנ סרטים שלא מופיעים שם ״102 כלבים וגנבים״ הלא מצויר הופץ בdvd מדובב עם ענת וקסמן ב2000 ולא מוזכר שם וגם סרט חדש (ישן במקור) של דיסני, הקדירה השחורה דובב מלפני חודש על ידי שפרירה זכאי ומופץ באייטונז. משום מה, האתר לא פתוח לעדכונים. אשמח אם יש לך מושג איך לעדכן...
 

porky169

New member
האתר לא פתוח


מהסיבה הפשוטה שאנשים התחילו לכתוב שם שטויות ולהשחית ערכים, אז עד שהאתר המחודש יפתח מחדש, כרגע רק אנשים מסויימים יכולים לכתוב ערכים.
 
למעלה