הממ..

Bored Guardian

New member
הממ..

שלום רציתי לדעת איך קוראים לפרק בסדרה המקורית שעליו הלבישו את הפרק של DS9 שבו הם חזרו לעבר (עם היצורים השעירים האלה שמתרבים ממש מהר) אני רוצה את השם של הפרק המקורי, לא של DS9..
 
קראו לפרק ככה :

צרות עם הטריבלס TRUBERLS WITH TRIBELS אבל לא לתפוס אותי במילה על התרגום כי אנ´לא בטוח ב 1,000,000,000,000
 
מה תודה ?!? תתפשט .. חחחחחחח

שיהייה לך לבריאות .. תמיד שמייח לעזור איפה שאני כן יכול ......
 

Lu Tze

New member
דרך אגב, לניק שלך יש קשר ל-Blind

Guardian? ורק כדי לשמור על ההודעה קשורה לפורום:
 

Lu Tze

New member
לעזאזל! אמור להיות שם wallpaper

של הפרק הזה אבל התמונה לא עולה!
 
למעלה