הממשלה עוד לא קמה וכבר נתניהו מפר את ההסכם הקואליציוני

דיברגנט חדש

Well-known member
איזה מזל שהוא לא צריך לשמוע לך


 
ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לגשר:

[URL]https://main.knesset.gov.il/mk/government/Documents/CA35-Likud-Gesher-130520.pdf[/URL] " והיא מעוניינת להיות חלק מהסיעות המרכיבות את גוש הליכוד האמור בהסכם הקואליציוני הראשי כאשר השרה מטעמה תהיה "בעלת זיקה לראש הממשלה" מר בנימין נתניהו ולאחר 18 חודשים "בעלת זיקה לראש הממשלה החלופי" מר בנימין נתניהו " האם אתה מציע כעת שגם ההסכם הזה יופר, אחרי שנתניהו כבר הפר את ההסכם בין הליכוד לכחול לבן? בקיצור, הסכמים עם הגוש שלכם שווים ל...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אתה מוזמן לעשות הסכמים עם הגוש שלך, במיוחד עם המשותפת ותראה

כמה הם שווים ...
 
הבנתי...קנה המידה שלך להשוואת הליכוד, זו הרשימה המשותפת...

כנראה כי לליכוד דווקא הולך לא רע בהסכמים עם הרשימה המשותפת...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ישנם 2 גושים בלבד, אז זאת ההשוואה היחידה שיש

אתה צודק בדבר אחד, שאלו הם שותפיך
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כרגע, משקפת הפוכה וחתול שמיל הם בצביעות בממשלה ולא בדיוק

שייכים לשם. ימינה, דווקא, כן שייכת ולכן היא תתמוך בממשלה בכל צעד שתעשה למרות היותם באופוזיציה.
 
אני חוזר על השאלה: לאיזה גוש שייכים כחול לבן, פרץ ושמולי?

אני מבין שלא נוח לך, אבל טענת בנחרצות שחור לבן אופיינית לך שיש רק שני גושים, אז אתה צריך לדעת להשיב באופן חד-משמעי לגבי כל אחד וכל מפלגה / רשימה באיזה גוש הוא/היא. אם אתה מתחמק מלענות תשובה חד משמעית, משמע גישת השחור לבן שלך לא מחזיקה מים גם בהקשר הזה. וימינה ממש לא תתמוך בממשלה בכל צעד שתעשה. היא במיוחד לא תתמוך בממשלה בכל מה שהממשלה לא תעשה. אהה, עוד שאלה: לאיזה גוש שייכת אורלי לוי-אבקסיס?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כחול לבן שייכת ל0מול והם נמצאים בממשלה רק כי גנץ הבין שזאת

האפשרות היחידה שלו להיות ראש ממשלה, אחרת יכול לקחת את הרגליים ולנסות, שוב, את מזלו באזרחות ששם להזכירך, נכשל. &nbsp ימינה תתמוך בכל פעולה ימנית של הממשלה, אחרת זאת תהיה דו פרצופיות והם יודעים את זה ולא רוצים שציבור בוחריהם ימחק אותם.
 
לאיזה גוש כחול לבן שייכת? את מי הגוש הזה כולל?

לאיזה גוש אורלי לוי-אבקסיס שייכת? את מי הגוש הזה כולל? אתה מתחמק, אז אעזור לך באופן יותר מפורש: האם כחול לבן נמצאת בגוש עם הרשימה המשותפת? האם אורלי לוי-אבקסיס נמצאת בגוש עם הרשימה המשותפת? כתבת שיש רק שני גושים, אז לא צריכה להיות לך בעיה לענות תשובות פשוטות על השאלות הללו. כן או לא בלי התחמקויות וחרטוטים
 

דיברגנט חדש

Well-known member
בכלל, לא מתחמק, השבתי לך באופן הכי ברור שאפשר ואם תרצה, אעשה

זאת עכשיו יותר לאט, שהיא שייכת לגוש ה0מול ובכדי שגנץ יהיה ראש ממשלה, היא הצטרפה בצביעות לימין ובהזדמנות הראשונה שתהיה לה, היא תראה את פרצופה האמיתי.
 
אז לא הבנתי, כתבת שיש רק שני גושים

אתה טוען שהיא שייכת ל0מול וכעת כותב שהיא הצטרפה לנתניהו כי היא לא שייכת לשם (כלומר להיכן שהרשימה המשותפת נמצאת). אתה לא קוהורנטי. תחליט - יש רק שני גושים ואורלי לוי-אבקסיס הצטרפה לנתניהו או אורלי לוי-אבקסיס שייכת ל0מול אבל לא שייכת לשם (לגוש עם הרשימה המשותפת)? בקיצור, אתה מזגזג מכיוון שאתה יודע בעצמך שמה שכתבת על אורלי לוי-אבקסיס זה חירטוט. אם תשייך אותה חד משמעית ובמפורש לגוש "השני", לא תוכל להתחמק מלקשור אותה לרשימה המשותפת, לפי גישת השחור ולבן שלך. אם תשייך אותה חד משמעית לגוש עם נתניהו, לא תוכל להתחמק מלהודות שמה שכתבת לגבי ההשתייכות הגושית שלה בממשלה ולגבי הזיקה שלה בממשלה זו שטות מחורטטת. הסתבכת בקורי העכביש שטווית לעצמך.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
If you can’t beat him, join him

כך , הלכה למעשה , פעל אדון גנץ. &nbsp זה האיש אשר העדיף ממשלת מיעוט תחת סחיטת רשימת תומכי טרור , זה האיש אשר העדיף להיסחט ע"י תומכי מדינת "כל אזרחיה" על פני בחירה בשותף יהודי פטריוטי - הוא כמובן נכשל ולאחר שנכשל השכיל להבין כי אם לא ילך לממשלת אחדות עם הפטריוט הוא ינושל מכסאו ע"י לפיד ויוכרז כלוזר הגדול אי פעם בתולדות הפוליטיקה הישראלית {חוץ משמעון פרס} - האמת , ללא תמיכתו של גבי אשכנזי הוא לעולם לא היה מצליח לעמוד מול סמל בדימוס יאיר לפיד {עיתון במחנה} ולומר שלום.....חחחח &nbsp כן , החלטה אחראית , נכונה ומתבקשת , החלטה אשר הייתה צריכה להתקבל לפני מערכת בחירות אחת לפחות ובזבוז משווע של מיליארדים על גבי מיליארדים. מדוע ההחלטה לא התקבלה ? מפני ש "שמאלני האדם" טבעו את המנטרה "רק לא ביבי" והיא קידשה הכל....היא קידשה גם חבירה אל הערבים. את הכתם הזה שום שמאלן לא יצליח למחוק מעל פניו , לא מנהיגי השמאל ובטח לא מצביעיהם אשר ידעו מראש מהן כוונותיו של גנץ. &nbsp ורק לאחר שגנץ הבין כי הנדל ,האוזר ואורלי לוי לא יתנו יד לממשלת מיעוט תחת סחיטה ערבית...רק אז הוא פנה אל הפטריוט היהודי והסכים לזחול עם זנב מקופל בין רגליו אל תוך ממשלתו בו בזמן שהוא מפרק ומפורר את גוש השמאל לחלוטין , הוא אף מגדיל לעשות ומקבל את נתניהו כראש ממשלתו על שלושת כתבי האישום ומכשיר אותו גם בעיני תומכיו המבולבלים.....מיד לאחר מכן גם בג"צ מעניק לנתניהו הכשר מיוחד לכהן כראש ממשלה תוך כדי ניהול משפטו - בהתאם לחוק !!! - אופס , כמעט שכחתי , גם עמיר פרץ ממפלגת "האבודה" , זה אשר גילח את שפמו הודיע לעולם כי לא יחבור לנתניהו הצטרף אל ממשלתו ככלבלב נטוש ובעשותו זאת חתם את גורלה של האבודה להיזרק אל עבר דפי ההיסטוריה. &nbsp גנץ , הידוע בכינוי "יובל המבולבל" הוא השותף המועדף של נתניהו...הוא לא מבין כלום בפוליטיקה הוא יאלץ ללמוד מנתניהו כיצד לנהל מדינה , הוא ישב למרגלותיו כתלמיד צייתן וישתדל להקשיב...אט אט הוא יבין שלנהל מדינה זה הרבה יותר קשה מלנהל מערכת צבאית הירארכית אשר בה כולם מחויבים להישמע לפקודותיך , אט אט הוא יבין את הדקויות , את המורכבות ....אט אט הוא ישתדל מלהבין מהי מדינאות......בעצם , אין שום סיכוי שהוא יצליח להבין הכל. כשהוא יכנס לנעליו הגדולות של נתניהו הוא יזדקק לו כמו אוויר לנשימה ונתניהו ישלוט בו בדיוק כמו "מפעיל מריונטה"....מה גם שכלל לא בטוח שנתניהו בכלל ייתן לו להכנס לתפקיד רוה"מ.
 
יש רק שני גושים או לא?

בסדר, ניצלת את ההזדמנות לעוד הרצאת תעמולה נגד גנץ. אבל עוד לא הבנתי מהו בדיוק הגוש האחד ומהו הגוש שני ב"רק שני גושים". האם אתה יכול לקחת את כל הסיעות בכנסת ה-23 ולהציב אותן חד-משמעית בגוש א' או בגוש ב'? מן תרגיל התאמה פשוט כזה, כמו בחוברות תרגילים לכיתה ג'... למשל: ליכוד - א' הרשימה המשותפת - ב' אתה יכול? או תעדיף לפנות שוב לחרטוטים והרצאות שמנסות להסיט את הנושא ולהסיח את הדעת?
 

ronniway1

New member
חחחח. יש בכלל אופוזיציה לנתניהו ?


כל חוק שנרצה שיעבור - יעבור. כל חוק שלכם שלא נרצה שיעבור - פשוט לא יעבור , חד וחלק !
אז מי בכלל מתרגש מאופוזיציה מסכנה כזאת.
 
תנסו להעביר כל חוק שתרצו...

איפה פסקת ההתגברות? איפה החוק הצרפתי? איפה חוק המצלמות? לא רציתם שיקרה מה שיקרה ביום ראשון - קורה. אבל אם אתם כל כך מרוצים - שיבושם לכם.
 
למעלה