קודם כל תודה
השימושים שלי הם בעיקר אינטרנט ותוכנות Office . פה ושם אפעיל גם פוטושופ כו' בשביל לעצב גרפי תמונות. עוד דבר שחשוב לי הוא נושא הגלישה האלחוטית ואפשרות להתחבר לאינטרנט דרך הסלולר. משוטטות גם בפורום הבנתי ש-IBM די מוצלחים ומובילים בתחום , זה נכון?