המלצה לנייד

Eyal Hershtik

New member
המלצה לנייד

שלומות לכולם , אשמח לשמוע דעתכם לגבי המחשב הזה
HP אני מחפש נייד ושיהיה די בזול - עד 5000 ש"ח.
 

Jan22

New member
מפרט סביר מינוס ..

תלוי מה השימושים שלך חביבי; תציין את המטרות של הנייד ונראה .
 

Eyal Hershtik

New member
קודם כל תודה

השימושים שלי הם בעיקר אינטרנט ותוכנות Office . פה ושם אפעיל גם פוטושופ כו' בשביל לעצב גרפי תמונות. עוד דבר שחשוב לי הוא נושא הגלישה האלחוטית ואפשרות להתחבר לאינטרנט דרך הסלולר. משוטטות גם בפורום הבנתי ש-IBM די מוצלחים ומובילים בתחום , זה נכון?
 

Jan22

New member
כן IBM בין המובילות בתחום

IBM מאז ומתמיד ידועים בניידים האיכותיים והעמידים שלהם (איכותיים מבחינת איכות חומרים ;עמידים כלומר בפני נפילות,מהלומות וכד') . *דגם הR50E הוא הדגם השכיח לצורכי סטודנטים ,שוקל כ2.5 פלוס ומכיל מפרט לא רע :מעבד בטכנו' סנטרינו 1.6 ;זיכרון 512 ;הרדיסק 60 ;צורב DVD ו WIFI הוא אמור לענות לך על הדרישות - מחיר כ5.5K . http://www.pccenter.co.il/product.asp?productid=2183&CatCode=237
 

Eyal Hershtik

New member
סבבה ....

ושאלה אחרונה : איזה יציאה נדרשת בכדי לחבר את הנייד לרשת הסלולרית דרך הפלאפון? המון תודה
 
למעלה